Алекс Язов – Матрицата стана редактор на TopGear

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Дрифтърът кара за нас три коли и сподели впечатленията си

Ако сте фен на дрифта, значи сте фен и на Александър Язов – Матрицата. Няма голямо и престижно шоу без негово участие. Софиянецът стана  редактор на TG за един ден като съпътстващо събитие в рамките на конкурса Сервиз на годината на Shell. Заедно с други известни личности тества освен най-яките коли и третото поколение премиум горива Shell V-Power с технология Dynaflex от търговските обекти на Shell. Също така заредиха и себе си с напитки от кътовете за храна в бензиностанциите на компанията. Ето какво сподели пред нас Матрицата:

 

Ford Focus RS e колата която всеки мъж трябва да има в гаража си. Да й изгради олтар и веднъж седмично да се моли на бога на дрифта. С твърда, но точна возия, направена ти да си център на вниманието и всички уреди да са в твоя обсег на действие. Ти си господаря вътре и господаря на завоя. Това е кола, направена за удоволствието от шофирането и още нещо. Но също така изненадващо може да бъде и овчица когато не бързаш или искаш спокойствие автомобила се движи с лекота.

Ако теглим чертата, Ford Focus RS има 2 крайности, 2 лица и те са отражение на собственика си. Супер герой на пистата и стилен джентълмен на пътя вие избирате кой.

В Hyundai i30 най-много ми допадна дизайнерската линия. Марката избяга от годините на биодизайна и колите се сдобиха с класен и стилен екстериор и интериор. Автомобил изцяло за динамична градска среда, но може да бъде и много приятен за дълги пътувания със семейството.

Модел, на който може да се довери човек, който излъчва стабилност защото е така направен, Hyundai не само настигна западните производители, но ги задмина по много от параграфите.

Arteon е висока класа и стил. Наследникът на СС не само, че не разочарова, но и показва фокуса на VW да развие тази така интересна ниша от автомобили. Голямата лимузина с външен вид на спортно купе е удоволствие да бъде управлявана колкото и да бъде гледана отстрани, има ниската линия на покрива дава скорост на автомобила дори и да е в покой. Вътре всичко е изпипано докрай в практичния стил на немците.

Управлявайки този автомобил няма да забележите как превземате километрите и когато стигнете до точка Б ще си зададете въпроса „дали да не отида и до точка С“.