Григор Григоров кара за нас Ferrari 458 Italia

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Пилотът стана редактор на TG за един ден в рамките на конкурса Сервиз на годината на Shell

 

Английското издание си има тайнствения пилот Стиг, чието истинско име никой не знае. Знаем само, че е мега бърз. Българското списание обаче успя да събере най-добрият екип на TG в света. Само забележете кои са ни редакторите: актрисата Деси Бакърджиева, Дидо от Д2, дрифтърите Алекс Язов – Матрицата и Ива Русинова, пилотите Ангел Караньотов и Григор Григоров, легендата в баскетбола Георги Глушков, звездата от леката атлетика Цвети Кирилова, шефът на телевизия ММ Румяна Богоева заедно с директора на медията Емо, хитовият автоблогър Филип Лазаров от bri4ka, финансистът Данаил Попгеоргиев, както и победителят в играта ни съвместно с Shell България – Добромир Станишев, дългогодишен фен на автомобилите.

 

Звездният състав стана редактор на TG за един ден като съпътстващо събитие в рамките на конкурса Сервиз на годината на Shell. Известните личности тестваха освен най-яките коли в живота си и  третото поколение премиум горива Shell V-Power с технология Dynaflex от търговските обекти на Shell. Естествено заредиха и себе си с напитки от кътовете за храна в бензиностанциите на компанията. А за финал участваха в церемонията на конкурса Сервиз на годината на Shell, като разказаха впечатленията си и обещаха да ги напишат.

 

Осигурихме им: BMW i3, BMW i8, BMW 540i, Jaguar F-Type, Ford Mustang, Ford Focus RS, Dodge Charger, Ferrari 458 Italia, Maserati Levante, Alfa Romeo Stelvio, Mazda MX-5, Nissan GT-R, Mercedes GLA, Peugeot 5008 GT, Renault Megane GT, VW Arteon и Hyundai i30.

 

А ето и какво сподели Григор Григоров за Ferrari 458 Italia:

 

Това не е кола, а мечта  

 

За мен всеки един човек трябва веднъж в живота да скочи с парашут, да отиде в манастира Шао Лин и да кара Ferrari. Изживяването е фантастично. Това не е просто кола, това е състезателна кола. Много близко до пистата. Не може да се сравни с Nissan GT-R дори.

Впечатли ме колко е директна и колко наподобява състезателен автомобил, подтиква те да се оставиш на инстинктите. За да я караш, ти е нужен целия опит, който имаш, пълно доверяване на инстинктите. Буквално е легнала на земята, най-ниската кола, в която съм влизал. И има изключително директен волан.

Честно казано очаквах повече от интериора, но ми направи много добро впечатление, че всичко е интуитивно. Воланът е мултифункционален, но не за луксозен автомобил, а за болид. Всичко, което ви трябва, е на волана. Скорости, режими, дори фаровете.

Опитах всички режими и съответстват напълно на това, което пише. Нормалният не ти надува главата с гърлен шум, колата се кара чудесно в града. Когато включиш „Спорт“ ставаш по-бърз, а на рейс се отваря третата клапа на ауспуха, колата се втвърдява адски много, става страшно директна, връща предавки, подава междина газ и форсира двигателя.

С тази кола можеш да правиш всичко. Реално няма нищо общо със серийните коли, но ако я ползваш правилно има всичко необходимо. Дори голям багажник. Също така климатик, кожени седалки, аудио и поставки за напитки. И със завъртането на едно копче става от Merc C63 AMG в кола от DTM. Най-много ми харесва, че двигателят е атмосферен и когато влезе в обороти напомня за хубавото старо време.