Ива Русинова кара Nissan GT-R за нас

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Дрифтърката не се поколеба за миг в избора

 

Пред нея стояха BMW i8, Jaguar F-Type, Ford Mustang и Ford Focus RS, но Ива Русинова бе непреклонна. Пожела да кара Nissan GT-R в събитието ни редактор за един ден, част от конкурса Сервиз на годината на Shell. Дрифтърката заедно с други известни личности тества освен най-яките коли и третото поколение премиум горива Shell V-Power с технология Dynaflex от търговските обекти на Shell. Също така заредиха и себе си с напитки от кътовете за храна в бензиностанциите на компанията.

Ето впечатленията й от колата:

 

„Не се замислих и за миг. От всички наредени коли за тест, нямам никакво съмнение в избора. Nissan GT-R е кола напълно в моя стил. Ако имам нужните пари, това е моделът, който ще купя веднага.

Изненада ме хубаво този фейслифт. Преди 6 години, когато излезе това поколение GT-R, успях да го карам и спрямо него сега колата ми се струва много стрийт. Агресивна, силна, изглежда като състезателна, но не се усеща дискомфорт при градско каране. Дори си промених мнението, че не става за всекидневна кола. Мислех я за съботно-неделна бегачка.

Изглежда все едно се е опряла в земята, а всъщност не е толкова ниска и няма проблеми с карането в града. Няма никакъв дискомфорт при минаване на неравности.

Ясно е, че е бърза. По-стабилна е отколкото ми се иска. На GT-R й трябва много висока скорост, за да отлети задната част, както обичам аз.

Скоростта не се усеща. Докато се усетиш си с много висока скорост, а мислиш, че караш със 100 км/ч. Усещането в интериора е за луксозна кола, което не е много типично за японските спортни коли. STI-ките и Evo-тата са като „лади“ вътре, тази е светлинни години от тях.

По време на теста успях да се возя и в Dodge Charger, докато караше Григор Григоров. Отвън колата изглежда внушително, но отвътре е най-дървената кола, в която съм се качвала. Напомня ми за Ford-овете от 90-те. Използвани са много евтини материали. Също така е много висока,  не знам дали е търсен ефект, но не ми допада. Като управление не мога да дам коментар, защото я кара Григор. Направи ни впечатление, че разходът не е висок, удобна е за града. Вози приятно и не друса. Но определено външният вид хваща окото от другия край на София“.