Новият Ford Focus!

Чисто нов външен вид, интериор и повече пространство.
Очевидно е, че инженерите и дизайнерите на Ford са променили всичко с новата версия на модела, обаче ни обещаха, че едно нещо ще се запази – тръпката от шофирането. Това ще разберем със сигурност през юни.
Какво по-точно е различно? Дизайнът радва очите ни, интериорът също е много по-приветлив от предходния. Новият Focus също така е по-лек, има по-малко въздушно съпротивление, което означава и по-нисък разход (още една промяна). Безопасността също е подобрена с помощта на цял куп технологии, асистиращи на шофьора за избягване на сблъсък.
Миналата година видяхме „обновлението“ на Fiesta, от което повечето хора останаха незадоволени, понеже не е имало почти нищо ново, но това е защото Fiesta вече е бил един успешен модел и не е имало причина за големи промени.
Стратегията с Focus е точно обратното. За разлика от Golf, който еволюира плавно през годините, Focus разбива всички с пълна промяна.
Бяха ни представени 4 вариации на модела, като всеки си има отделна предна решетка и дизайн на бронята, както и различен интериор.
Обикновенияt се нарича Titanium и включва стандартните за този клас автомобил материали и екстри. Луксозният Vignale, от друга страна, си има кожени и хромови елементи. Active е селският брат на останалите, имайки се предвид, че е повдигнат и е готов да се справи с почти всеки терен.
И накрая, пред нас стои ST-линията. По-твърдото шаси, отличаващите спойлери и червените шевове се характерни за спортния хечбек.
Според главния инженер на Ford, Джоуи Багаж, подобряването на стария Focus е невъзможно, ако трябва да бъдат достигнати съвременните стандарти за безопасност. Ето защо, за екипа е много по-лесно просто да започне от нулата.
Ford Focus успява да ни изненада за втори път по този начин. Първият е през 1998г, когато моделът се появи на основата на Escort. След като хората забелязаха красотата на новосъздадения модел и начина, по който се движи, всички се влюбиха във Focus.

23
3
18
1
21
2
5