Новото ръководство на БФАС не може още да управлява

Новоизбраният председател на БФАС Калоян Станчев заедно с членове на своя управителен съвет алармираха обществеността за проблемите, с които се сблъскват при стъпването в длъжност. Въпреки избора му Станчев все още не може да управлява автомобилната федерация поради подадените жалби срещу общото събрание, което го издигна. Станчев обвини вносителите на жалбите, че имат личен интерес да запазят на поста досегашния и все още действаш председател на БФАС Владимир Илиев. Станчев директно обвини Илиев и екипът му в злоупотреба с пари от спонсорите като Спортния тотализатор и с власт при печеленето на поръчки от компании за федерацията и обслужване на интересите на заместника му във федерацията Александър Ковачев. В същото време БФАС назначи Ковачев за директор на рали „България“, което тази година е последен кръг от шампионата.

 

„Ситуацията е критична. Над 70 от 97 клуба гласуваха за промяна, но тя така и не се случва. Не казвам, че ние сме най-добрите, но гарантирам, че всички в екипа са специалисти в своята област“, коментира Станчев. Според него подадената молба за финансиране на БФАС от ФИА за закупуване на техника е била за обслужване само на офроуд и състезанията на Ковачев. Организаторите на пресконференцията призоваха подалите жалби да ги оттеглят. Всъщност от Александър Александров, който смени Георги Янакиев на поста, всеки един избор на нов председател е следван от обжалване. Радослав Козлеков успя да се договори с Александров и влезе в управление на федерацията няколко месеца по-късно след избора си, а Владимир Илиев избра съдебен ред, за да се пребори с подадената срещу избора му жалба.  Самият Илиев коментира пред ТГ, че не е бил поканен на пресконференцията и това, че е бил уведомен е лъжа. „Не мога да седна да преговарям с хора, които лъжат“, поясни Илиев по повод предложението на новото ръководство за договаряне.

 

В същото време този уикенд стартира сезон 2018 на рали шампионата в Твърдица. За 14-ото издание на състезанието има 31 заявки, сред които дългоочакваната рали премиера на Skoda Fabia R5 с екипаж Мирослав Ангелов и Недялко Сивов от „Мегапорт рейсинг“. Основни конкуренти на тандема са Йордан Атанасов и Янаки Янакиев с Mitsubishi Lancer Evo 9, Георги Василев и Стефан Добрев със същия модел автомобил и двете Peugeot 208 R2 на миналогодишния шампион Тихомир Стратиев и Григор Григоров.

Be the first to comment

Leave a Reply

E-mail адресът Ви няма да бъде публикуван


*