От Bugatti знаят как да отзовават колите си по правилния начин.

Chiron е отзован заради дефект. Но не се тревожете, няма непланирани пътувания до сервиза.

Когато притежавате обикновена кола, отзоваванията са наистина досадни. Това не е така, ако притежавате Bugatti Chiron – любимата хиперкола на TopGear за годината. Миналата седмица 47 коли, построени след старта на производство през Февруари, бяха отзовани заради дефектно заварени скоби за накланящите се седалки.

По принцип справянето с подобен проблем би изисквал пътуване до сервиза, както и продължително чакане, включващо много чаши долнопробно кафе. За щастие, Bugatti осъзнават, че когато човек похарчи няколко милиона за кола, би следвало да очаква по-адекватно обслужване.

Ето защо, освен изпращането на предупредителни писма, Bugatti ще се обадят на всеки засегнат притежател и ще уредят колите да бъдат безплатно събрани и откарани към най-близкия автосалон, където ще се замени цялата система на седалките (отново, напълно безплатно).

Bugatti твърдят, че тази система, която предлага денонощна помощ на притежателите, е „сравнима с обслужването, което човек получва в 6-звезден хотел“. Техниците понякога дори следят колите от разстояние и уреждат техния ремонт, като се случва и да дойдат директно до дома на собственика. Ах, колко е приятно да си богат.