Поглед към Volkswagen ‘Arteon R’

Немският тунер ABT предоставят качество, което VW най-вероятно няма да направят.

 

Досега вече вероятно сте запознати с работата на ABT. Тунерите на VW от Южна Германия (така че, на общо взето цялата държава) вероятно са едни от най-добрите независими тунинг къщи – въпреки дългогодишнто ни уважение към Ruf – и работата им с Arteon е наистина впечатляваща.

От ABT са постъпили умно, като са оставили изящните черти на VW Arteon на преден план, без допълнителна външна работа, която да наруши красотата им. Arteon-ът  е наистина красиво нещо и имайки се предвид задачата му, ABT са оставили голяма част от него непокътната.

Добре де, колелата са твърде големи за дисковите спирачки, но като цяло, ABT са свършили звездна работа. Освен това може да получите по-малки колела с правилната конфигурация от ABT.

И така, може да се чудите какво е променено от ABT, освен че са оставили голяма част от колата непокътната. Ами поиграли са си двулитровия топ двигател на VW, за да постигне 336 к.с. и 420 Нм, сравнено с предишните 280 к.с. и 350 Нм. Това е наистина добра работа.

Освен това са сложили по-ниско и твърдо окачване. Как това съдейства с почти безкрайно адаптивното окачване на VW е неизвестно, но нека не забравяме, че ABT са замесени с Audi Formula E и кампаниите на DTM, така че може да предположим, че не са се справили зле.

И така, какво мислите? Дали 5-метрово 4×4 купе на VW с 336 к.с. е по вашия вкус?

abt_vw_arteon-6_heck_gerade
abt_vw_arteon-4_seite_gerade
abt_vw_arteon-2_front_gerade
abt_vw_arteon-3_seite_leicht_schraeg
abt_vw_arteon-5_heck_schraeg