Представяме ви чисто новото Audi Q8

Audi_14
Audi_6
Audi_11
Audi_9
Audi_7
Audi_4
Audi_2
Audi_12
Audi_13
Audi_5
Audi_3
Audi_8
Audi_10
Audi_1

Беше въпрос  на време  преди Audi да си отрежат парченце от безмисленият купе/SUV пай, както BMW и Mercedes направиха, с разрешението да ни предоставят автомобил, който се комбинира с най-добрите (или най-лошите) купе или SUV части . Традиционно тези неща не са точно така, както техните производители твърдят, поне не и от наш опит. Те не са достатъчно елегантни или предпочитане  за шофиране, както седаните и купетата, и дори да бъдат полезни и достатъчно добри, като духът на един истински SUV, защото това е, което хората искат.

Но с голяма доза късмет новото Q8 ще бъде автомобил с комбинация от елегантност на четириврато купе и удобството  на SUV. То ще бъде с 66мм по-късо, защото е пет местно, за разлика от седем местният му брат Q7) и 27мм по-широко, придавайки му възходяща стойка, която изпъква благодарение на колосалната решетка, която доминира предницата му. Отзад Q8 не изглежда толкова стръмно наклонен, както неговите съпреници.

Въпреки това последствията са 605 литра багажно пространство с вдигнати задни седалки, или 1,755 със свалени седалки.  Всеки, който си купува подобни автомобили, едва ли ще го интересува практичността, или в другия случай по пътя на логиката, ще си купят нещо практично. Двигателите са по-важни. Когато бъде пуснато в серийно производство, единсвеният двигател, който ще му бъде възложен е 3,0 литров V6 дизел с наименование  –  50 TDI, доставяйки 285 к.с. и 600 Нм въртящ момент, списъка продължава с опцията за превключване от Quattro към задно задвижване, стандартна 8 степенна автоматична скоростна кутия, ускорение от 0 до 100 км/ч за 6,2 секунди и максимална скорост от 230 км/ч. Новата му хибридна система ще разполага с литиево йонна батерия, за повишение на икономичността.  Към гамата от двигатели ще бъдат направени малко по-слаб 45TDI, последван от 3,0 литров бензинов 55 TFSI. Новото Q8 е на върха на SUV бранда, ще очаваме S и може би RS модели в близкото бъдеще.

Адаптивното окачване ще бъде стандартно на модела, но ще има и опция за въздушно окачване и също така система за завиване на задните гуми, и гама от активни безопастни системи. Интериорът ще бъде обурудван с два големи тъч скрийна – единият 10,1 а другият 8,6 инча наред с многократно тествано 12,3 инчово дигитално табло. От горният тъч скрийн ще имате контрол над навигацията, мултимедията и настройките на автомобила, а от долният ще можете да контролирате климатикът, a когато задавате дестинация , на екрана се появява голяма клавиатура. Продажбите ще стартират в Европа края на месец Юли, което няма да ни кара да чакаме да разберем дали Audi са успяли да направят нещо наистина атрактивно дори на пръв поглед да изглежда наполовина желателно.

Be the first to comment

Leave a Reply

E-mail адресът Ви няма да бъде публикуван


*