Предстои мащабен план за бъдещето на Alfa Romeo

DemIuqwXUAAxPXL
piano-2022-modelli

Ето какъв е планът на Alfa Romeo за следващите 5 години. До 2022 г. ще пуснат два спортни автомобила. Alfa Romeo 8C ще разполага с изцяло карбоново шаси, туин-турбо двигател, електричество за преднана ос, комбинирана мощност от над 700 конски сили и агресивно ускорение от 0 до 100 км/ч, което ще се осъществява за по-малко от 3 секунди. Alfa Romeo GTV ще получи перфектно разпределение на тежестта 50/50, 4х4 система с опция за превключване на задно задвижване и над 600 конски сили . Те са зашеметяващо удоволствие, но също така ще отклонят вниманието от факта, че Alfa са изостанали спрямо другите си съперници. Тъжната истина е, че до 2022 г. ще имат гама само от 7 нови автомобила. Първата от седемте ще носи името Giulietta MCA. Индустрията говори за нов цикъл от действия, както много хора биха нарекли фейслифт и специално в този случай с подновени двигатели. Новите задвижващи системи ще бъдат необходими, защото Fiat планира да спрат от производство дизеловите двигатели до тази дата, с изключение на вановете и камионите, които планират да ги заменят с хибриди. Както и да е на Giulietta и предстои обновяване  с продажби през 2022 г. Това са цели 12 години след като беше пуснат в продажба оригиналът. Дори тогава изглеждаше модерно, но това се откроява като грубо пренебрежение в лицето на новите поколения съперници от VW, Ford, PSA и други.

По-голямата Giulia със задно задвижване също ще получи фейслифт и модел с дълга база за Китай. Същото се отнася и за Stelvio. След това ще има два нови кросоувъра, единият ще е по-малък от Stelvio, а другият по-голям. За жалост 4C ще приключи до тогава, заедно с MiTo – колата без видимо никакви видими промени. Това, което виждаме до тук от Alfa през 2022г. е, че ще има съперници за Mercedes A-class и C-class, C-class Coupe и AMG GT. Кросоувърите, ще се изправят срещу Mercedes GLA, GLC и GLE. Нека сега се върнем стъпка назад и да погледнем количеството автомобили, които Mercedes правят: комбитата, малките и големите купета, S-class и GLS, купе кросоувърите, кабриолетите и други. Може също така да направите същото сравнение с BMW и Audi и да получите същия резултат. Дори портфолиото на Jaguar за 2018г. изглежда доста раздуто, заедно с плана на Alfa Romeo. Също така се споменава за високо ниво на автономност в новия план, но спрямо Mercedes и Audi това са 4 години назад. Това, което Alfa нарича мащабна серия от предстоящи автомобили всъщност е малка инвестиция спрямо стандартите на индустрията. Последно Alfa изложи своя план още през 2014 г. Това, което получихме бяха два нови автомобила, Giulia и Stelvio. Няма спор, те са страхотни, но не успяват да задвижат продажбите достатъчно бързо. Максималният брой продадени автомобили глобално за 2018г. ще бъде около 170 000. Според новия план се очаква продажбите да достигнат 400 000 бройко от седемте автомобила до 2022 г.

Be the first to comment

Leave a Reply

E-mail адресът Ви няма да бъде публикуван


*