Програмата за лоялни клиенти на Bugatti

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn

15-годишна гаранция е добър начин за запазването на ниски цени за поддръжка на колата.

Bugatti ни представя нов вид програма за поддръжка на автомобилите на лоялните си клиенти, което ще помогне на притежалите на суперколите, както и на производителя да поддържа продуктите си в отлично състояние. В крайна сметка Veyron-ът (за него става въпрос в програмата на компанията) е наистина скъп за притежаване.

„Целта ни е да предоставим на клиентите си безупречна грижа за автомобилите им, дори след години. Това е уникално в автомобилния свят.“, казва директорът на финансовите услуги в Bugatti.

За получаването на този нов вид гаранция, автомобилът предминава през преглед, където всичко се тества и се заменя при нужда. Не става въпрос само за важните механични части, но също така и за части от купето. Включени са и някои подобрения. След това, колата получава специалния печат на компанията, придружен от удължена гаранция.

Bugatti ще предлага няколко различни пакета за начини на поддръжка, в което има логика, имайки се предвид колко разнообразни хора притежават модела.

„Нашите клиенти използват колите си по различни начини – някои обожават да ги карат всеки ден, докато други ги ценят като част от колекцията си и им се наслаждават в гаража. Това означава, че всеки има различни очаквания от предложената от компанията поддръжка. Сега вече можем да отговорим на всички желания по-ефективно.“, допълни Крис Кели, директор на обслужване на клиентите в Bugatti.