Тествахме „лекото“ Porsche 911 Carrera T на цена от 190 000лв.

Да не би това да е още една вариация на 911?

Така е. Но това е малко по-различно. Това „Т“ идва от победата в ралито в Монте Карло през 1968г. и означава Touring.

Кое е новото?

Не и двигателя. Той си е същия 3-литров с 370 к.с. и 6 цилиндъра като при Carrera-тa, като задвижва задните колела чрез 7-степенна PDK или 7-степенна ръчна скоростна кутия.

Спортният ауспус е стандартен, заедно с PASM спортно окачване, което e с 20мм по-ниско. Наистина е олекотено с 20 кг, както Porsche твърдят, но имайки се предвид, че са добавени спортни ауспух и окачване, по-големите (20-инчови) колела от Carrera S, разликата е по-скоро около 5 килограма. Което се компенсира от един хубав коледен обяд.

Ами скоростта?

Ами да, има си и това. Времето 0-100 км/ч пада с около една десета до 4.5 сек. (4.2 сек. с PDK), a максималната скоросост е 300 км/ч. Ако трябва да бъдем честни, разликата между това и GT3 Touring, което карахме в същия ден, не е голяма.

Ами цената?

Приблизително 190 000лв., около 18 000 повече от стандартната Carrera, както и 66 500 лв. по-малко от GT3 Touring. Toва е голяма разлика. Цял хечбек разлика. Тази спецификация може би не е най-доброто 911, но определено заслужава внимание.

s17_3565_fine
s17_3505_fine
s17_3577_fine
s17_3501_fine
s17_3475_fine
s17_3497_fine
s17_3474_fine
s17_3466_fine
s17_3473_fine
s17_3467_fine
s17_3465_fine
s17_3464_fine