Филип Морис удължи договора с Ferrari

Въпреки че отдавна няма лого на някой от брандовете на Филип Морис Интернешънъл по болидите на Ferrari, за никого не е тайна партньорството между двете страни. Договорът е увеличен до 2021 г. и продължава повече 40 години. Партньорството занапред ще бъде фокусирано единствено върху реализирането на каузата за изграждане на свят без тютюнев дим – свят, в който онези хора, които вместо да продължат да пушат в бъдеще, да се откажат от най-вредната форма на употреба на никотин – цигарите –  и да преминат на бездимни алтернативи, за които има достатъчно научни доказателства, че са с намален риск.

„Ние искаме да предоставим на 1.1 млрд. мъже и жени по света, които пушат, възможността да направят по-добър и информиран избор. Ние сме решени да използваме всички налични ресурси, включително и дейности, свързани с моторните спортове, за да може тази революционна промяна да набере скорост, което е от полза както за пушачите, така и за общественото здраве и обществото като цяло. Ние сме изключително благодарни на Scuderia Ferrari за това, че подкрепя тази кауза.“ – заяви  Андре Каланцопулос, изпълнителен директор на Филип Морис Интернешънъл.

 

Повишаване на информираността за иновациите, науката и технологиите за постигане на бъдеще без дим, е  изключително важно. Наред с твърдия ангажимент на Филип Морис Интернешънъл за постигане на тази цел, от ключово значение е и правителствата, експертите по обществено здраве, научната общност и гражданското общество да отговорят на това предизвикателство и също да допринесат за установяването на разумни и работещи политики, защото хората, които пушат, и тези около тях, заслужават това.

 

Всеизвестен факт е, че при горенето на тютюна се образуват дим и повечето от вредните вещества, които причиняват заболяванията, свързани с пушенето. От превръщането на Филип Морис в публична компания през 2008 г. са вложени над 4.5 милиарда долара в разработката, научната оценка и изграждането на производствени мощности за широка гама от бездимни изделия, които елиминират горенето.  През 2017 г., само две години след началото на търговската реализация на иновативните бездимни продукти, почти 40% от разходите на компанията в световен мащаб са насочени към тях. Според данни на компанията близо 5 милиона души вече са спрели да пушат и са преминали на бездимните продукти, като краткосрочната цел е поне един от трима потребители, или 40 милиона мъже и жени, да са направили това до 2025 г. Компанията смята, че с подходяща подкрепяща регулация, техният брой може и да бъде по-висок, а обявената инициатива за партньорство с Ferrari да бъде катализатор на този процес.