Филип от bri4ka тества коли за TG

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Блогърът кара Maserati Levante и Jaguar F-Type

 

Той е един от най-популярните автомобилни блогъри у нас. Има неподражаем стил. Филим от bri4ka стана редактор на TG за един ден в рамките на конкурса Сервиз на годината на Shell. Заедно с други известни личности тества освен най-яките коли в живота си и третото поколение премиум горива Shell V-Power с технология Dynaflex от търговските обекти на Shell. Естествено заредиха и себе си с напитки от кътовете за храна в бензиностанциите на компанията.

Ето и какво сподели пред нас:

 

Успях да карам двете от най-бързите коли, които ни осигурихте. Първото нещо, което фрапира в Jaguar е външният вид и цвета. След това се удря звука му и пътното поведение. Тази кола не вози твърдо и е супер послушна. Това страшно много ме впечатли. Задната част бяга през цялото време – какво по-хубаво от това. Хареса ми и шофьорската позиция.

Прави ми впечатление, че в новите коли има все повече евтини волани. Например този в Camaro е все едно взет от Daewoo Racer. Да се гръмнеш направо. F-Type няма този проблем, хареса ми мултимедията, подредбата на бутоните и със сигурност щеше да ми хареса най-мощната версия. Тази кола изглежда уникално с жена в нея. Например Деси Бакърджиева. Кара се лесно, въпреки че назад при маневри не виждаш нищо. Но не е за високи хора. На мен не ми достигат два пръста. Над главата, за да ми е удобно. Тук пред всички бързи коли е Nissan GT-R, защото има вътрешен обем и мога да седна удобно. Да завърша за Jaguar-а, бих взел тази кола за жена ми и да я карам аз от време на време.

В автомобилните среди в момента Maserati Levante е една от най-коментираните и престижните коли. Доста известни хора си я купиха. Казвайки Maserati Levante много припадат. Отдалече не изглежда много радикално, но отблизо веднага разбираш, че е Maserati. Изключителна кола в детайлите. Думата детайлинг е много модерна в България, а моделът е фокусиран изключително много в малките елементи. Също и в звука.

Свикнали сме италианските автомобили да ни натоварват когато ги караме. Не и при тази. Управлява се с изключителна лекота. Това, което не ми хареса, бе подредбата на предавки на скоростния лост. Няма категорична позиция на задна или на други режими. Имаше моменти, в които не знаех дали съм включил да предавката, която искам.

Категорично препоръчвам бензиновото Levante пред дизела. В крайна сметка Maserati се взима, защото е опозиция на Ferrari. И искаш да го чуеш. Възможно е обаче да си променя мнението. Бях категоричен и за Porsche по същия начин, но ме опровергаха, защото дизеловият им двигател в Cayenne върви много. Както и Levante. Изпуснах няколко пъти пряката за завиване по време на теста, увлечен в скоростта и автомобила.