Шефът на Citroen: трябва ни нова голяма кола

Но не и преди още SUV-та и хечбек. Линда Джаксън ни разказва за плановете на компанията.

Големият Citroen не е мъртъв, просто си е взел малко почивка, поне според изпълнителния директор Линда Джаксън.

C5 излезе от производство през 2017г., но „ЩЕ го заменим. Искаме голяма кола, но това не е приоритет в момента. SUV-тата са.“

Едно от тях е C3 Aircross, което сега започва продажбите си във Великобритания, но ранните поръчки са доста впечатляващи. В Европа, където е наличен от 3 месеца, напуска автокъщите със скорост, сходна с най-бързо продаваните мини кросоувъри.

Ето защо е приоритет в момента да се изкарват SUV-та на пазара.

„Все пак трябва да произведем голяма кола“, добавя Джаксън. „За да сме признати като световен автомобилен производител, трябва да предлагаме избор от малки и големи коли. Ето защо създадохме CXperience концепцията. Никога няма да се задоволим с нещо традиционно.“

Тя обясни позицията на компанията по темата: „Сравняваме се с корейците, японците, Renault и Ford. Затова трябва да измислим дизайн, който да се отличава от останалите.“

Джаксън е предпазлива с темата за електрификация. Според нея няма да има модел, произвеждан само с наличен електрически мотор. Вместо това, някои коли ще могат да бъдат закупени с електрически мотор, бензинов или дизелов двигател или PHEV задвижваща система.

Citroen вече предлагат системата Earn & Drive във Франция. Това означава, че собствениците могат да дават под наем колата си за деня и по този начин да изплатят част от цената на автомобила.

7654
7688
7657
8227
7687
8083
8191
5486
cl_17.073.034