1.5 TSI на Volkswagen е икономичен като дизел?

Активното управление на цилиндрите на 1.5-литровия TSI ACT BlueMotion, може да изключи два от тях или направо да изключи целия двигател при нужда, за да спести гориво.

Преди време откривахме BlueMotion значката само на коли, оборудвани с дизелов двигател, но сега вече не е така. Най-новият член на екологичното семейство е 1.5-литровия TSI двигател с турбо компресор, произвеждащ 130 к.с. Целта на този мотор е да сведе разхода до този на дизеловите двигатели.

По какво се различава от досегашните продукти на компанията? Ами буквите ACT в името. Това означава активно управление на цилиндрите. Системата може да изключи два от цилиндрите, когато шофьорът няма нужда от допълнителна мощ, но за целта колата трябва да се намира в диапазона между 1400 и 4000 оборота в минута, както и скорост под 130 км/ч.

VW твърди, че купувачите няма да усещат преминаването към само два от цилиндрите. Единственото нещо ,което ще им подсказва е съобщението, което им излиза на екраните.

Ако изберете 7-степенната автоматична трансмисия с двоен съединител, вашият Golf ще разполага с нещо, наречено микро-хибридна система. При дадени условия, като например слизането надолу по хълм, ако отпуснете педала за ускорение, двигателят се изключва напълно. Проучванията на компанията сочат, че това намалява потреблението на гориво с около 0.4 литра/100 км.

Потреблението на този Golf е около 4.8л/100 км в градски условия и впечатляващите 4 литра извънградско, използвайки 6-степенната механична скоростна кутия. Опционалната DSG свежда това потребление до 4.1л/100 км.

2017-vw-golf-facelift (2)
2017-vw-golf-facelift (5)
2017-vw-golf-facelift (1)
2017-vw-golf-facelift (6)
2017-vw-golf-facelift (4)
2017-vw-golf-facelift (3)
2017-vw-golf-facelift