Позабравена радост

25 November 2018 12:51
Позабравена радост
Позабравена радост Позабравена радост Позабравена радост Позабравена радост Позабравена радост Позабравена радост Позабравена радост Позабравена радост Позабравена радост Позабравена радост Позабравена радост Позабравена радост Позабравена радост
Ние казваме: 125i носи духа на историческите BMW-та – палава задница, не много мощност, огромни емоции

 

Върнах се към много приятни спомени за М235i със задно предаване, една от най-изненадващите и емоционални коли на BMW, които съм карал. Да, сега има и M140i, мощност 340 к.с., раздаваща шамари, близки до М2. Но 125i е различна порода. Една малко забравена порода, представляваща есенцията на баварците. 2,0-литров редови мотор с 4 цилиндъра, 224 к.с., предаващи се заедно с 310 Нм на задните колела. Още от 1400 оборота до 5000. В чиста форма. Доста повратлива задница, чудесно стегнато управление и слушащо шаси, което прощава грешки. 125i ще изгуби всички битки в цифрите с по-мощните си братя, но по отношение на ниво на усмивката ще бъде на пар с тях. На доста по-малка цена.

Управлението е изключително приятно, планките на волана подсилват играта когато сте на път с много завои, а бензиновият агрегат е податлив на нея. 125i e златната среда за тази забава. Кола за непораснали деца като мен.  

Серия 1 е и красива кола. Фаровете след обновяването са по-тънки и LED, предната решетка по-отличителна, М Sport седалките обгръщат чудесно и ако сте фен на марката, специално за вас има лога М навсякъде. Цветът е Seaside Blue, един от двата нови за модела.

Ревизирано е оформлението на уредите на таблото, както и дюзите на климатичната система. Дори и в най-малката си серия, BMW продължава да мисли за практичността и във вратата може да поставите литър и половина бутилка. Багажникът е голям и ефективен заради петата врата. iDrive системата идва като стандарт и има iDrive Touch Controller, с който може да пишете при въвеждане на адрес в навигацията. Централният дисплей е 8,8 инча и естествено е сензорен. Но за разлика от други коли едва ли ще ви се наложи, защото контролерът е далеч по-удобен и бърз за употреба.

Атанас Марков

 

Данни

1998 куб. см, 4-цил, редови, 224 к.с., 310 Нм

8-степенна автоматична, задно

6,1 сек от 0 до 100 км/ч, 243 км/ч

5,7 л/100 км, 130 гр/км

1400 кг

Присъда: 125i предоставя много емоция, когато настъпите колата. Освен това е и функционална

Този уебсайт ползва “бисквитки”, за да Ви предостави повече функционалност. Ползвайки го, вие се съгласявате с използването на бисквитки.

Политика за личните данни Съгласен съм Отказ