Един нов прочит на темата SUV

27 November 2018 20:41
Един нов прочит на темата SUV
Един нов прочит на темата SUVЕдин нов прочит на темата SUVЕдин нов прочит на темата SUVЕдин нов прочит на темата SUVЕдин нов прочит на темата SUVЕдин нов прочит на темата SUVЕдин нов прочит на темата SUVЕдин нов прочит на темата SUVЕдин нов прочит на темата SUVЕдин нов прочит на темата SUVЕдин нов прочит на темата SUVЕдин нов прочит на темата SUVЕдин нов прочит на темата SUVЕдин нов прочит на темата SUVЕдин нов прочит на темата SUVЕдин нов прочит на темата SUVЕдин нов прочит на темата SUVЕдин нов прочит на темата SUVЕдин нов прочит на темата SUVЕдин нов прочит на темата SUVЕдин нов прочит на темата SUVЕдин нов прочит на темата SUV
Прочетете повече за:
VolkswagenTouareg
Ние казваме: VW е направил абсолютната машина, изпипана в детайли във всяка една област

 

 

Не веднъж съм признавал, че не обичам SUV автомобилите и цялата тази мания по света към тях ми е странна и нетипична. Цялата увереност от уж по-високата шофьорска позиция всъщност е изкуствена, защото чисто математически виждате по-малко от пътя в дълбочина, огромни са, което ги прави по-трудни за паркиране, горят повече, има ненужно по-големи разходи за поддръжка. Всичко това обаче няма никакво значение, ако карате Touareg. Защото предимствата са много повече. Третото поколение на модела е абсолютната машина, която ме накара да преосмисля много от мнението си за SUV колите.

Има чудесни фарове, матричните LED фарове осветяват пътя като ден и не дразнят очите, салонът е осветен с множество амбиентни сватлини. Вярно, не успях да намеря къде са всички 30 различни цвята и не промених бялото, но и и то изглежда чудесно. А този 15-инчов дисплей, залепен до 12-инчовото арматурно табло пренася в Холивуд. Екранът работи супер бързо, ориентирам се лесно в менютата, но най-голямото предимство е големината. Най-накрая някой да тръгне по стъпките на Tesla. Има Android Auto и Apple CarPlay, както и WiFi, в който може да вържете до 8 устройства.

Автомобилът се усеща лек, въпреки размерите. Платформата MLB Evo е същата, която ползва Audi Q7, Porsche Cayenne, Bentley Bentayga и Lamborghini Urus, което означава алуминиево окачване и каросерия. Диетата е свалила 106 кг от масата спрямо предходната кола, така че вече цифрата е под 2 тона. Touareg вече е с 44 мм по-широк и със 77 мм по-дълъг. А багажникът е набъбнал със 113 л до 810 литра. Ако свалите задния ред седалки получавате място сходно с бордови камион.

Управлението е магично. VW е поставил регулируеми стабилизиращи щанги с 48-волтова електромеханична система, която работят заедно със завиващите задни колела и въздушното окачване така, че да не усещате масата. Дори не ми трябва да включвам на спортен режим. Два пъти влизам по-твърдо в завой и това се случва автоматично, след това се успокоявам и минава в комфортен режим. 286 к.с. от 3,0-литровия V6 са напълно достатъчни, а икономията дори при настъпване е под 10 л/100 км. При нормално управление сте на нива 7 л/100 км, а резервоарът е… 90 литра (с 15 повече), с едно зареждане получавате пробег от 1100 км. 8-степенната автоматична кутия на ZF работи чудено, а ако имате желание да си го мерите с Range Rover на офроуд, тук има всички оръжия да се изправите срещу властелина. Постоянно 4х4, блокаж на централния диференциал, който и разпределя въртящ момент до 70% отпред и до 80 на сто отзад при нужда. Но няма блокаж на задния диференциал, за сметка на 4 офроуд режима – сняг, пясък, макадам и експерт, които използват предварително заложени карти.

Маневрите в тесните улички на Ковачевица са трудни с това купе, но за щастие има 360-градусова видимост от камерите.

Определено VW се фука с Touareg. Показва на какво е способен. В момент, в който всички очакват производителя да заложи на електрическо задвижване и еко автомобили, идва абсолютен шедьовър в точно обратната посока. I.D. CROZZ5 идва през 2020 г., но Touareg реално предлага всичко това, от което който и да е шофьор където и да е по света, има нужда.

 

Данни

Двигател: 2967 куб. см, V6, турбо, дизел, 286 к.с., 600 Нм

8-степенна автоматична, 4х4

0-100 км/ч за 6,1 сек, 238 км/ч

6,9 л/100 км, 182 гр/км

Маса: 1995 кг

Присъда: Третото поколение Touareg е перфектен във всички категории. Има отметки във всяка една кутийка, просто чудесен.

Този уебсайт ползва “бисквитки”, за да Ви предостави повече функционалност. Ползвайки го, вие се съгласявате с използването на бисквитки.

Политика за личните данни Съгласен съм Отказ