Първи впечатления: BMW X4 M40i

Бензинов залп

24 January 2019 10:35
Първи впечатления: BMW X4 M40i
Първи впечатления: BMW X4 M40i Първи впечатления: BMW X4 M40i Първи впечатления: BMW X4 M40i Първи впечатления: BMW X4 M40i Първи впечатления: BMW X4 M40i Първи впечатления: BMW X4 M40i Първи впечатления: BMW X4 M40i Първи впечатления: BMW X4 M40i Първи впечатления: BMW X4 M40i Първи впечатления: BMW X4 M40i
Прочетете повече за:
BMWX4
Текст: Атанас Марков

Фотография: Ивелин Солаков

 

Това е новото поколение Х4. Не, няма грешка. Моделът бе сменен в средата на жизнения си цикъл вместо фейслифт, за да не изостава технологично от братчето си Х3, което вече се радва на новата платформа. И ако имате затруднения с разпознаването на някои други модели на BMW, то няма как да объркате Х4. Особено характерната задна част с изчистена повърхност и строги форми на стоповете. Дължината е увеличена с 81 до 4725 мм, междуосието е нараснало с 54 мм (2864 мм), а в раменете мускулите са с 37 мм (1918 мм) повече. Отпред получавате идеите от Х6 в умален вариант. Различните нива xLine, M Sport X и M Sport предлагат индивидуализация, а за пръв път в Х4 се предлагат и опции на BMW Individual.

Отвътре салонът е познат от Х3, тук има Х щампи върху галванизираните повърхности на вратите. Като опция се предлагат и други галванизирани елементи, нови кожени тапицерии Vernasca и тапицирано със Sensatec арматурно табло. Чрез сгъване на серийно разделената в съотношение 40 : 20 : 40 облегалка на задната седалка вместимостта на багажника може да бъде увеличена от 525 до 1430 литра. Опционалната функция Cargo позволява индивидуална настройка на наклона на облегалката. iDrive системата използва 10,25-инчов дисплей, има сензорно, гласово управление или жестове, но аз най-добре се справям с роторния бутон.

BMW X4 M40i разполага с познатия 3,0-литров бензин, който вече с 360 к.с., който в съчетание с М спортно окачване, Performance Control, М спортна спирачна система, Адаптивно окачване с електронно регулируеми амортисьори, М спортен диференциал и променливо спортно кормилно управление целят да ви впечатлят с динамичното си поведение. И го правят. Х4 гордо може да се нарече спортното братче на Х3, има по-стегнато шаси и по-директен волан. Усещате го и по-леко, 50 кг от масата на предходния модел са свалени тук.

Сигурен съм, че все още дизеловите версии на Х4 ще се търсят повече на пазара, но бензинът предоставя чиста форма емоция, чудесно поведение и звук. И ако сте се драматизирали относно демонизирането на дизела, спокойно вземете бензиновия М40i. 

 

Данни

Двигател: 2998 куб. см, редови 6-цил., турбо, бензин, 360 к.с., 500 Нм

Трансмисия: 8-степенна автоматична, 4х4

Динамика: 4,8 сек, 250 км/ч

Разход: 9,1 л/100 км, 206 гр/км

Маса: 1825 кг 

Присъда: BMW X4 M40i е станал по-лек и по-спортен, ако искате повече индивидуалност от Х3 и нямате средства за Х6, това е моделът.

Този уебсайт ползва “бисквитки”, за да Ви предостави повече функционалност. Ползвайки го, вие се съгласявате с използването на бисквитки.

Политика за личните данни Съгласен съм Отказ