Още ясни премиери за Moto Expo

05 February 2019 10:27
Още ясни премиери за Moto Expo
Още ясни премиери за Moto Expo Още ясни премиери за Moto Expo Още ясни премиери за Moto Expo Още ясни премиери за Moto Expo Още ясни премиери за Moto Expo Още ясни премиери за Moto Expo Още ясни премиери за Moto Expo Още ясни премиери за Moto Expo Още ясни премиери за Moto Expo
Прочетете повече за:
Moto Expo
Остават само два месеца до специализираното мотоциклетно изложение в София - Moto Expo 2019, което ще се проведе в обновената зала Асикс Арена (бивша зала Фестивална). Шоуто от 10 до 14 април ще приюти официалните вносители на марките на големите производители на мотоциклети, АТV машини, скутери и мотопеди, а също аксесоари, резервни части и оборудване. Вече са ясни и част от експонатите на култовите италиански марки Aprilia, Moto Guzzi, Vespa и Piaggio.  

Aprilia RSV4 e най-бързият, най-мощен и лек RSV4 досега, наследник на династия, спечелила 18 титли и 143 състезания от Гран при. Разполага с 65° V4 двигател, който никога досега не е поставян във фабричен спортен мотоциклет. Aprilia RSV4 1000 RR и RSV4 1100 Factory са оборудвани с изключителен пакет за динамично управление, проектиран и патентован от Aprilia. Всеки един от двата модела ползва специфично калибриране на всички контроли в съответствие с различните нива на ефективност, които двата мотоциклета могат да се похвалят.

Aprilia RSV4 RR представлява високотехнологична платформа, готова да предостави на ездача невероятно усещане, в което ще се почувства като „състезател“. За да подкрепи най-взискателните водачи, един от предлаганите аксесоари на Aprilia е комплектът Track, пакет от престижни части, които работят заедно, за да подобрят много аспекти на RSV4 RR като неговото тегло, управление, аеродинамика и дори външния му вид. Aprilia RSV4 RR се предлага в две атрактивни нови цветови схеми на черна и сива основа (сив Rivazza и черно Arrabbiata) с червени джанти.

Aprilia RSV4 1100 Factory е ексклузивната версия с мощност 217 к.с., която се предлага стандартно с най-новото поколение системи за окачване Öhlins, леки алуминиеви, ковани джанти и изпускателна система Akrapovic Titanium. Мотоциклетът се откроява със своите специални Atomico 6 графики, които подчертават и подобряват използването на ценни технически материали като карбон, благодарение на контраста с общата черна матова боя. Горният кормилен лост, с лазерното гравирано 1100 Factory, контрастира с характеристиките на новия RSV4.

Посетителите на Moto Expo ще могат да видят цялата гама Aprilia Tuono. Tuono V4 разполага с усъвършенстваното електронно управление, включва пакет динамично управление с APRC, ABS в завой, Quick Shift, който е активен дори при сваляне на предавки, Pit Limiter и Cruise Control. Мотоциклетите от серия Tuono V4 се състоят от два напълно оборудвани модела. Tuono V4 1100 RR представлява изключителна машина за адреналин, наследник на династия „naked“ спортни мотоциклети, признат от критиците като най-ефективния и най-бърз мотор в своя сегмент.  Tuono V4 1100 RR се предлага в две атрактивни нови цветови схеми, Sachsenring червено и Magny-Cours сиво

Tuono V4 1100 Factory е по-ексклузивната версия, посветена на изключително взискателната публика, този мотор е оборудван с компоненти, които до голяма степен са извлечени от Aprilia RSV4 RF Superbike. Новият модел сега се предлага стандартно с най-модерната полуактивна електронна система за окачване, налична в момента на пазара, разработена от Öhlins и фина настройка с помощта на инженерите на Aprilia. Новата Superpole графика на Tuono V4 1100 Factory, включваща черно и червено, потвърждава категорично колоритния дух, характерен за стилистична традиция на Aprilia.

В сърцето на основната идея на проекта Moto Guzzi V85 са практичността, лекотата и опростеност. Ценности, характерни за ендуро машините от 80-те, които могат да бъдат използвани за всичко - от борбата с градския трафик до безкрайни приключения. Ценности, които са все по-рядко срещани в борбата за по-голяма, тежка и мощна машина.

Moto Guzzi V85 TT постига амбициозната си цел да комбинира стил, с горе описаните ценности. Това е и основната причина V85 да заслужава титлата класическа ендуро машина, предопределена за туринг. С цел максимално улеснение и сигурност V85 TT предлага три настройки на управление: Road, Rain и Off-Road. Необходимо е управляващия единствено да избере предпочитаната настройка със сигурността, че неговото Moto Guzzi е избрало най-добрата електронна конфигурация, независимо от пътната обстановка. Moto Guzzi V85 представя и Moto Guzzi MIA, новата мултимедйна платформа, която позволява неограничени възможности за свързване между TFT екрана на вашия V85 и вашия смартфон.

Moto Guzzi V9V9 Bobber пък е спортен къстъм, който вдъхва живот в бобър сегмента. Това е байк с уникална индивидуалност, а неговите форми и естетика се характеризират от големите му гуми, типични за периода след Втората световна война. Новият Bobber Sport се отличава със своето спортно задно окачване от Ohlins, комбинирано със  спортна седалка с акцентирано ниска позиция.

Новата гама Vespa GTS, вече включва пет версии: Vespa GTS, GTS Touring, GTS Super, GTS SuperSport и чисто новият технологичен Vespa GTS SuperTech, с цветен TFT дисплей, който максимизира свързаността към всеки смартфона с VESPA MIA система. Всяка от новите версии пристига с нов подобрен High Performance Engine, full led светлини.

Класическата версия на Vespa GTS се предлага в Dolomite Grey (сив) и два нови цвята, Relax Green (зелен) и Energy Blue (син).  Vespa GTS Touring се откроява със своя горен обтекател, без да се отразява на елегантността, благодарение на намалените си размери и задния багажник. Предлага се във Vignola Red (червено) и нови Forest Green (зелено).

Версията GTS Super въплъщава типични стойности на Vespa GTS като стил, комфорт и безопасност, както и високо ниво на спорт. Незабавно разпознаваема с черните си джанти с диамантено покритие и двойно тапицирана седалка с ръб, тя се предлага в четири цвята: Innocence White (бяло), Polished Black (черно), Passion Red (червено) и новото Summer Yellow (жълто).

Новият Vespa GTS SuperTech представлява върха на гамата Vespa GTS, максимално изразяване на спорта и технологиите. GTS SuperTech е първият голям мотопед Vespa, който приема напълно цифрово табло, благодарение на пълноцветен TFT дисплей с 4,3-инчов дисплей. Също служи за системата за свързване на смартфони VESPA MIA.

Piaggio Medley е лек скутер, снабден със съвременна технология, като предлага комфорта и богатството на оборудването на по-висок клас скутери. Medley Special Edition допълва гамата на Piaggio, задвижвани от i-get 125 и 150 куб.см електронно впръскване, двигатели с течно охлаждане с 4 клапана. Семейство от едноцилиндрови двигатели, които вдигат летвата по отношение на качеството, надеждността и ограничаването на емисиите.

Start & Stop, ABS, технология за "светлинен водач": Piaggio Medley е роден да бъде лидер, въплъщаващ ценностите на качеството, стила и технологията. Piaggio Medley е единствени скутер в класа си способен да побере две full face каски под седалката си, превръщайки го в малък склад за вещи, при необходимост. Piaggio Medley се предлага в три версии: Medley, Medley S и новото Medley Special Edition. Piaggio Medley предпочита класическите и елегантни цветове като Pearl White, Polished Titanium-Grey (както седлото, така и интериорния кафяв цвят) и Midnight Blue (с черно седло и интериор).

Новата специална версия Medley Special Edition още повече подчертава спортното поведение на Medley S с няколко уникални дизайнерски похвата, сред които са и графичните детайли, които съчетават сините с други въглеродни елементи.

Този уебсайт ползва “бисквитки”, за да Ви предостави повече функционалност. Ползвайки го, вие се съгласявате с използването на бисквитки.

Политика за личните данни Съгласен съм Отказ