Harley-Davidson и Triumph с нови и атрактивни модели на Moto Expo 2019

26 February 2019 10:06
Harley-Davidson и Triumph с нови и атрактивни модели на Moto Expo 2019
Harley-Davidson и Triumph с нови и атрактивни модели на Moto Expo 2019Harley-Davidson и Triumph с нови и атрактивни модели на Moto Expo 2019Harley-Davidson и Triumph с нови и атрактивни модели на Moto Expo 2019Harley-Davidson и Triumph с нови и атрактивни модели на Moto Expo 2019Harley-Davidson и Triumph с нови и атрактивни модели на Moto Expo 2019Harley-Davidson и Triumph с нови и атрактивни модели на Moto Expo 2019Harley-Davidson и Triumph с нови и атрактивни модели на Moto Expo 2019Harley-Davidson и Triumph с нови и атрактивни модели на Moto Expo 2019Harley-Davidson и Triumph с нови и атрактивни модели на Moto Expo 2019Harley-Davidson и Triumph с нови и атрактивни модели на Moto Expo 2019Harley-Davidson и Triumph с нови и атрактивни модели на Moto Expo 2019Harley-Davidson и Triumph с нови и атрактивни модели на Moto Expo 2019Harley-Davidson и Triumph с нови и атрактивни модели на Moto Expo 2019Harley-Davidson и Triumph с нови и атрактивни модели на Moto Expo 2019Harley-Davidson и Triumph с нови и атрактивни модели на Moto Expo 2019Harley-Davidson и Triumph с нови и атрактивни модели на Moto Expo 2019Harley-Davidson и Triumph с нови и атрактивни модели на Moto Expo 2019Harley-Davidson и Triumph с нови и атрактивни модели на Moto Expo 2019Harley-Davidson и Triumph с нови и атрактивни модели на Moto Expo 2019Harley-Davidson и Triumph с нови и атрактивни модели на Moto Expo 2019
Прочетете повече за:
Harley-DavidsonTriumphMoto Expo
Две емблематични марки – американската Harley-Davidson и британската Triumph,  ще представят цял арсенал от нови и атрактивни модели на предстоящото мотоциклетно изложение в София Moto Expo 2019. Според предварителните планове, двете марки ще бъдат с най-голяма площ от 324 кв. м в обновената зала Асикс Арена (бивша зала Фестивална) на изложението от 10  до 14 април.

Дилърството на Harley-Davidson в София отваря врати през пролетта на 2014 година на бул. Ботевградско шосе 348. Няколко месеца по-късно, когато продажбите тръгват набират скорост, се сформира и клубът на собствениците на Harley-Davidson - H.O.G Sofia Chapter. Днес в него членуват над 100 души, които дейно участват и организират мотоциклетни събития. Освен продажба на нови мотоциклети, оригинални части и аксесоари, дрехи и екипировка, дилърството в София поддържа и оторизиран сервиз с обучен екип, който се грижи за поддръжката на моторите след закупуването. Тук клиентите могат да се възползват от хотел за мотори през зимния период. Harley-Davidson Sofia е първото и засега единствено представителство на американската марка в България. Звездата на щанда ще бъде новият Harley-Davidson FXDR 114, а в неговата свита са още  атрактивни модели, които са отскоро на нашия пазар като Sport Glide, Road Glide, Street Rod и др.

Преди две години, в през първите шест месеца на 2017-а, на българският мотоциклетен пазара се появи и британската марка Triumph. Шоурумът е на същия адрес, споменат по-горе. Марката за първи път ще участва на мотоциклетно изложение и много повече хора и фенове ще могат да видят прекрасни модели като новите модели Triumph Tiger 1200, Bonneville Speedmaster и Scrambler 1200, както и други машини на марката.

Ето подробности за отделните модели:

 

Новият Harley-Davidson FXDR 114

FXDR е един от най-новите представители на американската марка Harley-Davidson. Част от Softail гамата, той се определя като “агресивен” мотоциклет и “безпощаден круизер”, като кръстоска между драг състезател и изтребител. FXDR е комбинация от неумолимата мощност, идваща от Milwaukee-Eight 114 двигателя, и леките алуминиеви и композитни елементи, от които е направено тялото му.

FXDR 114 е 10-ият мотоциклет на Harley-Davidson, базиран на Softail платформата, представена през 2018 г. и е част от поредицата от 100 нови модела, които компанията планира да пусне на пазара до 2027 г. Алуминиевата задна вилка намалява теглото от 4.6 кг (6.2 кг вместо 10.8 кг или с 43%) в сравнение със стоманената. Тя има значително въздействие върху поведението на задното окачване, което е допълнително подобрено от олекотеното 18-инчово задно колело. Предната джанта също е проектирана да е възможно най-лека, направена е от алуминий и има много тънки спици. Седалката и опашката на FXDR 114 стъпват на рама от заварени алуминиеви тръби, като частта при опашката е композитна. Тази структура заменя стоманената, както и стоманения заден калник с алуминиевите му държачи, използвани  в други модели Softail. Така теглото намалява с над 3 кг. От лек композитен материал са и предните и задните калници.

LED фарът е облечен в аеродинамичен обтекател, а издълженият 16.5-литров резервоар прави профила на FXDR 114 още по-красив и запомнящ се. Опашката е скъсена в драг стил, за да покаже 240-милиметровата задна гума, а седалката стои като излята отгоре. Капакът към опашката може да бъде свален и да открие място за съхранение. Задният калник е от композитен материал.

Здравото Softail шаси отговаря на движенията на ездача и възнаграждава с поведението си по-смелите, които нямат търпение да излязат на някой път със завои или да се придвижват умело из градския трафик. FXDR 114 предлага моношок задно очакване с coilover централен амортисьор и оптимизиран ъгъл между рамката и вилката за още по-добра отзивчивост и удобство. Окачването може да се регулира от ездача и така той сам да намира оптималната настройка за пътя пред него. Обърнатата 43 мм предница прави управлението по-стегнато и подобрява обратната връзка, като задържа предната гума плътно на асфалта. Двойните 300 мм дискови спирачки дават увереност при спиране, като в същото време изискват по-малко усилие от страна на водача. Седнал на удобната седалка, ездачът поема контрола с алуминиевите ръкохватки, заемайки атлетична поза върху резервоара.

FXDR 114 е получил най-мощния двигател, стъпвал някога на Softail шаси, а именно V-Twin Milwaukee-Eight 114 със 160 Нм въртящ момент. Формата на всумкателния колектор е вдъхновена от световния шампион Screamin’ Eagle/Vance & Hines драг мотоциклет и е проектирана специално да подобрява потока на въздуха към двигателя. Новият 2-1 ауспух е настроен да издава гърлен звук и е оформен специално за постигане на по-добър ъгъл на наклон в завой. Дизайнът на четири-клапанната глава на цилиндъра, двойните детонационни сензори и прецизното охлаждане на маслото позволяват компресия от 10.0:1 и създават вълнуващо ускорение. Двигателят е захванат здраво за шасито, което създава допълнително усещане за твърдост и подобрява отзивчивостта при управление и спиране. Освен това двойните балансиращи валове поглъщат вибрациите в свободен ход и подобряват комфорта.

Изцяло LED осветлението, включително Daymaker LED преден фар с LED ореол и LED задна светлина и мигачи, карат FXDR 114 да изпъква в трафика. Безключовото запалване, Harley-Davidson Smart Security System и USB портът също влизат в базовото оборудване.

 

Harley-Davidson Sport Glide

Новият Sport Glide 2018 е „заводски къстъм”, готов за дълги и кратки пътувания, или за придвижване в града. Той е 9-ият модел, базиран на последната Softail платформа и е най-новият от 100-те споменати мотоциклета, които компанията планира да пусне до 2027 г. Sport Glide представлява вълнуваща комбинация от технология и стил. Новото Softail шаси на Sport Glide е леко и устойчиво, осигурява по-директно управление, а V-Twin двигателят Milwaukee-Eight 107 дава висок въртящ момент, позволява изключително ускорение и улеснява изпреварванията.

Обтекателят на новия Sport Glide е проектиран така, че да отклонява вятъра от гърдите на мотоциклетиста, оставяйки чистия поток въздух да отива в лицето му. Захванат е за предницата с лесно отварящи се скоби, правейки монтирането и демонтирането бързо и удобно. За тези, които искат още по-голяма защита от вятъра, стандартното 1.5-инчово стъкло може да се замени с 5.5-инчово, част от гамата оригинални аксесоари на Harley-Davidson.

Новите твърди (и заключващи се) куфари са с елегантен дизайн, удобни са за товарене и разтоварване и могат да бъдат отворени само с една ръка от мястото на водача. Те имат амортисьор на капака и капацитет 25.5 литра, но може да бъде увеличен чрез добавяне на поставка за багажник или Tour-Pak релса.

Широката и удобна седалка, както и по-напред разположените крачна спирачка и лост за смяна на скоростите допринасят за комфортната позиция на седене както на по-високите, така и на по-ниските ездачи; височината на седалката е само 652.7 мм. Daymaker LED фарът е заобиколен от LED пръстен и пасва идеално на задната LED светлина. Стандартни за модела са USB портът за зареждане, безключовото палене и Harley-Davidson Smart Security System.

Изцяло черният Milwaukee-Eight 107 двигател носи със себе си ново ниво на представяне и изисканост за всички Harley-Davidson Big Twin круизери, включително за новия Sport Glide. Двойните балансиращи валове са настроени така, че да елиминират първичните вибрации на празен ход, като в същото време позволяват на двигателя да покаже характера си в движение. Двигателят е твърдо захванат за рамката, което допълнително заздравява шасито и свързва по-добре мотоциклетиста с машината. Прецизната система за охлаждане на маслото в горещите зони на цилиндровите глави допълнително подобрява комфорта както на водача, така и на пътника. 2-1 изпускателната система и черните ауспуси допринасят за спортния стил на байка, а електронният контрол на газта позволява стандартен електронен круиз контрол.

 

Harley-Davidson Road Glide

 

Harley-Davidson Road Glide® е един от семейство туринг. Той гледа смело със заплашителния си двоен Daymaker Reflector LED фар и се познава отдалеч. Това е машината, на която залагат ездачите, поставили си амбициозни цели. С нея получаваш Milwaukee-Eight 107 (1745cc) двигател, лесно за настройване въздушно-маслено задно охлаждане и отзивчиво предно, както и Reflex linked Brembo спирачки.

 

Harley-Davidson Street Rod

Street гамата на Harley-Davidson е съставена от два страхотни модела, задвижени от 750-кубиков Revolution X двигател. Street Rod е с кормило в драг стил и 43-милиметрова обърната предница, които си пасват идеално със задното спортно окачване. Изключително маневрен и подходящ за градски условия, с до 40-градусов радиус на завой, 229 кг сухо тегло и 65 Нм въртящ момент.

 

Новият Triumph Tiger 1200

Новото поколение от Аdventure мотоциклети на Triumph пристигна в България преди няколко месеца. Новият член на семейство Tiger е най-високотехнологичният модел в историята на легендарната британска марка. Той е подготвен за най-тежки условия извън пътя в XC версията си, а двигателят му е значително обновен. Работният обем на трицилиндровия редови мотор е 1215 куб., а мощността му от 141 к.с. се достига при 9350 об/мин

Увеличен е и въртящият момент до 122 Нм, които са на разположение в по-нисък диапазон на оборотите. Повишаването на мощността и динамиката не се отразяват на разхода, а напротив. След направените подобрения в горивната система и електронното управление средният разход на модела е сведен до 5,2 литра на 100 км. Шестстепенната скоростна кутия предава въртящия момент към задното колело чрез кардан.

Изпускателна система е нова и изработена от неръждаема стомана и подчертава дълбокия и типичен звук на трицилиндровия двигател с водно охлаждане. За усъвършенстване на представянето и управлението при всякакви терени са проектирани над 100 нови компонента в сравнение с предишната версия на модела. Едно от основните подобрения е намаляването на теглото на Tiger 1200. След стриктната диета то е с 11 кг по-ниско в сравнение с миналото поколение – до 248 кг.

За подобряване на сцеплението извън пътя е добавен нов режим Off-Road Pro. Той се грижи за представянето на пресечен терен към системата за бързо превключване на предавките Shift-Assist. Сигурността е подобрена от системата за адаптивно осветяване в завой, като допълнение всички светлини на мотоциклета вече са LED.

 

Triumph Bonneville Speedmaster

 

Новият Triumph Bonneville Speedmaster носи в себе си гените от суровата мощност на Bonneville, носталгията към бобър мотоциклетите от миналото и най-доброто от модерните технологии, комфорт, сигурност и надеждност.

В гърдите на този стилен Triumph Bonneville Speedmaster бие мощно 1200-кубиково двуцилиндрово сърце с водно охлаждане, 8 клапана, 270-градусов колянов вал и инжекционна горивна система. Двигателят развива 77 к.с. при 6100 об/мин. и 106 Нм при 4000 об/мин. Въртящият момент е увеличен с 10% при 4500 об/мин. в сравнение дори с Bonneville T120. Технологично двигателят може да работи в два режима – “Road” за сух асфалт, и “Rain” при дъжд и мокри условия. Един бутон управлява круиз-контрола, ABS системата е от последно поколение, системата за стабилност може да бъде изключвана и е добавен имобилайзер против кражба.

Управлението и стабилността са поверени на Brembo предна спирачна система и Nissin заден спирачен апарат, работещи с ABS системата. Скритото задно окачване подобрява комфорта и стабилността, като запазва класическата линия на Bonneville. Тя се подчертава от формата на 12-литровия резервоар, предния фар с интегрирани LED светлини и двойната изпускателна система с класически дизайн.

 

Новият Triumph Scrambler 1200

 

Triumph представи новия член на семейство Scrambler в две версии – 1200 XC и 1200 XE. Така британският производител поставя нови стандарти при Scrambler мотоциклетите за динамика, представяне и стил, вдъхновен от богатата история на Triumph.

Независимо от условията, на пътя или извън него, новият Scrambler 1200 доставя върховно ниво на удоволствие. 1200 Scrambler XC се представя еднакво добре на асфалтови и черни пътища. 1200 Scrambler XE също предлага комфортно пътуване на пътя, но е с по-сериозни офроуд възможности. Гените на новия Scrambler 1200 могат да бъдат проследени директно назад към началото на 50-те години на миналия век, когато мотоциклетите на Triumph играят основна роля при формирането на Scrambler модификациите. През 2006 г. с представянето на първия Scrambler от „модерната класическа“ линия от Triumph възраждат този клас мотоциклети.

Новото поколение на Scrambler 1200 идва с последния двуцилиндров двигател Bonneville с обем 1200 куб. см с мощност от 90 к.с. при 7400 об/мин. и въртящ момент от 11 Нм при 3950 об/мин. Изпускателната система е в типичния Scrambler стил с извити високо колекторни тръби от цилиндровите глави към двата заглушителя, изработени от неръждаема стомана.

Новото шаси на Scrambler 1200 е разработено съвместно със световния лидер при окачванията Öhlins за постигане на максимално представяне. И двата модела (XC и XE) са оборудвани с Öhlins RSU задно окачване, което при XE разполага с 250 мм ход за по-екстремни офроуд приключения, а при XC ходът на окачването е 200 мм. Новоразработена е и алуминиевата задна вилка, която при 1200 XE е по-дълга. Спирачната система е поверена на Brembo.

Този уебсайт ползва “бисквитки”, за да Ви предостави повече функционалност. Ползвайки го, вие се съгласявате с използването на бисквитки.

Политика за личните данни Съгласен съм Отказ