Ето го новото BMW 1-Series

27 May 2019 11:15
Ето го новото BMW 1-Series
Ето го новото BMW 1-SeriesЕто го новото BMW 1-SeriesЕто го новото BMW 1-SeriesЕто го новото BMW 1-SeriesЕто го новото BMW 1-SeriesЕто го новото BMW 1-SeriesЕто го новото BMW 1-SeriesЕто го новото BMW 1-SeriesЕто го новото BMW 1-SeriesЕто го новото BMW 1-SeriesЕто го новото BMW 1-Series
Прочетете повече за:
BMW1-Series

Компанията BMW представи третото поколение на хечбека 1-Series. Моделът е построен на нова платформа, заради която преминава към предно предаване и е получил най-мощния двигател 4 цилиндъра на баварската марка.


В основата на новата "единица" на баварците е модулната платформаFAAR с напречно разположение на мотора и задвижване на предната ос. Към момента това шаси се използва на кросоувърите BMW X1 и X2, както и на MINI Countryman.

 

Дължината на хечбека е намалена с 5 мм - до 4319 мм, широчината е увеличена с 34 мм - до 1799 мм, а висомината е нараснала с 13 мм - до1434 мм. Разстоянието между двете оси е 2670 мм, което е с 20 мм по-малко, отколкото при предшественика.

 

Както и другите нови модели на BMW, така и новата 1-Series е получила характерната решетка на радиатора с две секции, съедини в средата, както и по-тесни фарове, които в топ-версиите могат да бъдат изцяло светодиодни. Профилът на модела също е леко променен.

 

Благодарение на използването на ново шаси, в салона има повече пространство за lозещите се отзад пасажери. Обемът на багажника е 380 литра, а при свалени задни седалки достига 1200 литра.


В стандартното оборудване на модела влиза 8,8-инчов сензорен дисплей на мултимедийната система, а като опция се предлага 10,25-инчов тъч-скрийн с изцяло цифров приборен панел със същия диагонал.

 

При излизането на пазара топ-версията ще бъде M135i xDrive, която е оборудвана с 4-цилиндров бензинов турбодвигател с обем 2,0 литра.Това е най-мощният мотор с 4 цилиндъра в историята на марката, като развива 306 к.с. и 450 Нм върнящ момент. Той работи в комбинация с 8-степенна автоматична скороста кутия, което осигурява ускорение от 0 до 100 км/ч за 4,8 секунди (4,7 с паката M Performance). Максималната скорост е ограничена на 250 км/ч.

 

Базовият вариант ще разчита на 1,5-литров бензино турбомотор ссъс 140 к.с., който работи с 6-степенна механична кутия или със 7-степенна роботозирана трансмисия. Клиентите ще могат да избират между още 3 дизелови двигателя - 3-цилиндров с обем 1,5 литра, развиващ 116 к.с., както и 2,0-литрови, развиващи 150 или 191 к.с.

 

Дилърите на BMW в Европа започват да приемат поръчки да модела до дни, а първите продажби ще бъдат осъществени на 28 септември 2019 г.

Този уебсайт ползва “бисквитки”, за да Ви предостави повече функционалност. Ползвайки го, вие се съгласявате с използването на бисквитки.

Политика за личните данни Съгласен съм Отказ