Porsche върна боксеровия шестак в Cayman

18 June 2019 11:52
Porsche върна боксеровия шестак в Cayman
Porsche върна боксеровия шестак в Cayman Porsche върна боксеровия шестак в Cayman Porsche върна боксеровия шестак в Cayman Porsche върна боксеровия шестак в Cayman Porsche върна боксеровия шестак в Cayman Porsche върна боксеровия шестак в Cayman Porsche върна боксеровия шестак в Cayman Porsche върна боксеровия шестак в Cayman Porsche върна боксеровия шестак в Cayman Porsche върна боксеровия шестак в Cayman Porsche върна боксеровия шестак в Cayman Porsche върна боксеровия шестак в Cayman
Прочетете повече за:
PorscheCaymanSpyder
Porsche 718 Cayman GT4 и 718 Spyder, са новите вълнуващи претенденти за първото място в серията модели 718.

Техният чист характер, ще се хареса на любителите на спортните автомобили, които се наслаждават на неподправеното удоволствие от шофирането и оценяват високото ниво на пъргавост, което те предлагат.

В основата на двата модела е новият 4,0-литров шестцилиндров боксер. Атмосферният двигател, е базиран на турбо двигателите в сегашната серия 911 Carrera, но тук липсва всякакъв турбо лаг.
Свободно дишащият шестак, разполага с 414 к.с. и 420 Нм въртящ момент. Двигателят е по-умен и по-екологичен, благодарение на подобрен филтър за отработени газове и възможност за спиране на работата на някои от цилиндрите, при пътуване на дълги разстояния.
По-големият двигател, вече има и по-добре разпределен въртящ момент. Шефът на Porsche GT, Андреас Пройнингер е убеден, че това премахва един от проблемите със стария GT4 – твърде дългите предавки. Въпреки, че задвижването е същото, колата ще преминава с по-голяма лекота през предавките.
Черешката на тортата е, че двата модела се предлага единствено със шестстепенна ръчна скоростна кутия.

От Porsche, са прекарали доста време в аеродинамичният тунел, в резултат от което колата залепва за земята с 50% по-ефективно от предишната генерация. Впечатляващо.
В духа на истинската спортна кола, няма режими за шофиране. GT4 винаги е в спортен режим и е готов да се конкурира на пистата.
Когато, Cayman GT4 пристигне следващата пролет, се очаква цената му да бъде 175 500 лева.

Въпреки, че делят една платформа, между GT4 и 718 Spyder, все пак съществуват известни разлики. За разлика от GT4, 718 Spyder има заден спойлер, който се появява автоматично при 120 км/ч.

Ръчният покрив, се откача от местата си на предната и задната част на Spyder и просто се сгъва в пространството под задния капак, което прави цялото упражнение по слагането и премахването на тавана, много по-лесно и приятно.
Специален опционален пакет, облича вътрешността на Spyder в черно-червена кожа, съчетана с двуцветен черно-червен плат.
Системите за безопасност, като следене на сляпото петно и следене на лентата (считани от някои за глезотии), не са налице.
Новият 718 Spyder, се очаква да излезе на пазара следващата пролет, като цената му ще бъде около 170 500 лева.

Този уебсайт ползва “бисквитки”, за да Ви предостави повече функционалност. Ползвайки го, вие се съгласявате с използването на бисквитки.

Политика за личните данни Съгласен съм Отказ