Chevrolet Corvette C8 дебютира със средноразположен двигател и удивителен стайлинг

19 July 2019 10:45
Chevrolet Corvette C8 дебютира със средноразположен двигател и удивителен стайлинг
Chevrolet Corvette C8 дебютира със средноразположен двигател и удивителен стайлингChevrolet Corvette C8 дебютира със средноразположен двигател и удивителен стайлингChevrolet Corvette C8 дебютира със средноразположен двигател и удивителен стайлингChevrolet Corvette C8 дебютира със средноразположен двигател и удивителен стайлингChevrolet Corvette C8 дебютира със средноразположен двигател и удивителен стайлингChevrolet Corvette C8 дебютира със средноразположен двигател и удивителен стайлинг
Прочетете повече за:
ChevroletCorvetteC8
След почти 60 години в очакване, на бял свят се появи първият Chevrolet Corvette със средноразположен двигател. Резултатът от труда на американците е просто впечатляващ, от всяка една гледна точка. Добре дошъл Chevrolet Corvette C8 Stingray!

Многобройни прототипи на средноразположения двигател се появяваха през последните десетилетия, като някои от тях почти получиха зелена светлина за производство. Днес мечтата се превърна в реалност. Струваше ли си всичкото това чакане? С тази конфигурация на двигателя и цена под 100 000 лева, отговорът определено е положителен.

Двигателят е 6.2-литров V8, произлизащ от LT1, който захранва C7 Stingray, но всъщност е изцяло нов. Този агрегат се нарича LT2, поради промените в конструкцията, необходими за средното разположение и увеличената мощност, която е получил автомобила.

Новият Stingray, разполага с 490 к.с., като с помощта на опционалния Z51 Performance пакет, те се покачват на 495. Значително подобрение спрямо LТ1, който разполага с 460 к.с.
Всичката мощност се изпраща към задните колела и се управлява от осемстепенна автоматична скоростна кутия с два съединителя, като разбира се, има възможност за смяна на предавките чрез перки зад волана.
Когато е оборудван с гореспоменатия пакет, от Chevrolet казват, че Stingray ще може да достигне до 100 км/ч за по-малко от три секунди.

Новостите продължават в интериора, където виждаме чифт дисплеи за арматурното табло и инфотеймънт системата. Инструментариума е изцяло насочен към водача и дори създава усещане за уют. На голямата централна конзола, можем да намерим голям брой бутони, отговорни за функциите на климатика и седалките.

Въпреки че двигателят вече е в средата, цялостният външен дизайн на C8, не е огромно отклонение от C7. Както при предишните Corvette-и, покривът може да се сваля. Предният край също може да се издига, за по-лесно преодоляване на препятствия. Относно пътуванията, предния багажник разполага с достатъчно място за няколко малки чанти, като задното багажно пространство, би било достатъчно за един куфар. Всичко от което се нуждаете за няколкодневна почивка.

Като се има предвид колко значителна е тази промяна за Corvette, има хиляди възможности C8 да бъде пълна трагедия, но засега нещата изглеждат доста обещаващо. Как ще се представи в дългосрочен план, само времето ще покаже.

">

">





Източник: Chevrolet

Този уебсайт ползва “бисквитки”, за да Ви предостави повече функционалност. Ползвайки го, вие се съгласявате с използването на бисквитки.

Политика за личните данни Съгласен съм Отказ