Honda E ще дебютира с два варианта на мощност

05 September 2019 13:56
Honda E ще дебютира с два варианта на мощност
Източник: Honda
Honda E ще дебютира с два варианта на мощностHonda E ще дебютира с два варианта на мощностHonda E ще дебютира с два варианта на мощностHonda E ще дебютира с два варианта на мощност
Honda ще представи на салона във Франкфурт серийната версия на електромобила Honda E, който ще излезе на пазара в два варианта на мощност – 136 и 154 конски сили, като по-бързата версия ще ускорява от 0 до 100 км/ч за около 8 секунди.

Градският автомобил се появи преди 2 години като концепта Urban EV, като в сравнение с последния прототип, който беше показан в Женева разликите са само две – емблемата на радиаторната решетка вече не е осветена, тъй като това не е разрешено в Европа, а от праговете е изчезнал надписът Honda Design.

Honda изостана от първата вълна на електрификацията, обхванала големите автомобилни компании, но сега полага сериозни усилия, за да електрифицира гамата си, като миналата година показа хибридната версия на CR-V.

Но идеята е Honda E, който е първият електрически модел на марката за Европа, да бъде лансирана като флагман на новото поколение автомобили на японците. Плановете на Honda са до 2025 година да предлага електрифицирани версии на всички свои модели.

Пробегът с едно зареждане ще е до 220 километра, като капацитетът на батерията на Honda E е 35,5 киловатчаса, а това се обяснява с това, че автомобилът е предназначен основно за употреба в градска среда.

4-местният Honda E е изграден върху нова платформа, която ще се използва и за следващите електрически модели на Honda за класовете А и В, а колата е малко по-къса от популярния Jazz и е с около 10 см по-висока от Mini.

Електромоторът е разположен отзад и задвижва задните колела, като разпределението на въртящия момент е векторно, което трябва да осигури по-плавната му реализация и по-добро управление в бавните завои. Разпределението на теглото между предния и задния мост е 50 на 50, батерията е събрана между двата моста и лежи върху пода на колата, което осигурява и по-нисък център на тежестта.

Този уебсайт ползва “бисквитки”, за да Ви предостави повече функционалност. Ползвайки го, вие се съгласявате с използването на бисквитки.

Политика за личните данни Съгласен съм Отказ