600 конски сили за 110 000 евро?

19 September 2019 14:50
600 конски сили за 110 000 евро?
Източник: ATS Automobili
600 конски сили за 110 000 евро?600 конски сили за 110 000 евро?600 конски сили за 110 000 евро?600 конски сили за 110 000 евро?600 конски сили за 110 000 евро?600 конски сили за 110 000 евро?600 конски сили за 110 000 евро?600 конски сили за 110 000 евро?
Как ви се вижда това предложение? Според ATS Automobili, сделката е изгодна, все пак ще получите RR Turbo, предназначен за забавления на писта.

Миналата година ATS Automobili представи модела GT, който може да се кара по обществени пътища, сега идва ред на пистовата версия на цена 110 000 евро, като доставките започват през пролетта.
Новият модел е дело на новото подразделение на компанията – Corsa и е разработен без чужда помощ.

Задвижването на RR Turbo е поверено на дериват на 2-литров 4-цилиндров мотор на Honda, който е получил ковани бутала, нови смукателни и изпускателни клапани и по-голямо турбо Garrett. С помощта на електронен блок, управляващ работата на мотора, дело на Hondata, мощността е вече 600 конски сили при 8500 об/мин, а максималният въртящ момент – 529 Nm. Да, от 2-литров двигател. А от 4000 до 7000 об/мин платото на мощността е равно – страхотно постижение за автомобил, създаден за каране на писта.

Също като при едноместните формули, двигателят и скоростната кутия на RR Turbo са в един блок, като дават опора на други елементи – окачване, точки на закрепване на крилата и изпускателната система. Това, заедно с използването на олекотено шаси тип пространствена рама (едва 40 килограма тегло) позволява теглото на колата да е едва 780 килограма. В цената влиза и предпазна клетка, отговаряща на изискванията на ФИА, което означава евентуални участие в различни GT пистови надпревари, стартове в европейските планински шампионати и т.н.

Ако не сте забелязали, съотношението на мощност към тегло при RR Turbo е 780 кг на тон. Което е по-добро постижение в сравнение с формулата, постигната при BAC Mono R и дори спрямо McLaren P1 GTR. Все още няма данни за динамиката и максималната скорост на RR Turbo, но няма съмнение, че и те ще са впечатляващи.

Колата идва със система за събиране на информация за представянето на пистата, 6-степенна секвенциална трансмисия, диференциал с ограничено приплъзване, онборд камери и окачване с А-рамена, като настройките на амортисьорите може да се променят от водача.

Стоманените спирачни дискове и 4-буталните апарати на Brembo се предлагат серийно, а като опция се предлагат олекотените апарати ATS-Sicom и 350-милиметрови карбон-керамични дискове.

Този уебсайт ползва “бисквитки”, за да Ви предостави повече функционалност. Ползвайки го, вие се съгласявате с използването на бисквитки.

Политика за личните данни Съгласен съм Отказ