10 от най-готините коли на Крис Харис

29 November 2019 07:42
10 от най-готините коли на Крис Харис
10 от най-готините коли на Крис Харис10 от най-готините коли на Крис Харис10 от най-готините коли на Крис Харис10 от най-готините коли на Крис Харис10 от най-готините коли на Крис Харис10 от най-готините коли на Крис Харис10 от най-готините коли на Крис Харис10 от най-готините коли на Крис Харис10 от най-готините коли на Крис Харис10 от най-готините коли на Крис Харис10 от най-готините коли на Крис Харис
Ако се интересувате поне малко от автомобили, би трябвало да знаете кой е Крис Харис. В случай че това име не ви е познато, той е един от най-известните автомобилни журналисти в света. Освен че е водещ на Top Gear и опитен състезател, той често публикува в различни автомобилни медии, включително и в собственото му шоу, наречено Chris Harris on Cars. Днес ще ви представим 10 от най-интересните коли, които британецът притежава.

Ferrari 599 GTB

Крис Харис и Ferrari имаха бурни отношения. След като британецът обвини марката, че извърта нещата в полза на положителните ревюта, от Ferrari спряха да му дават автомобили за тестове. Въпреки това, желанието му да тества 599 GTB беше толкова голямо, че той реши директно да си купи колата.

Моделът разполага с 6,0-литров V12, който произвежда 620 к.с. и 607 Нм въртящ момент. Максималната скорост е 330 км/ч, а ускорението от 0-100 км/ч се случва за 3,7 сек.

Citroen 2CV

Един от най-емблематичните френски автомобили създавани някога – скромният Citroen 2CV. Задължително попълнение към мечтаната колекция от автомобили на Харис. Той разполага с 0,4-литров двигател с въздушно охлаждане, който осигурява едва 15 конски сили, достатъчни да го засилят до 85 км/ч.

Ferrari FF

Първият сериен модел на Ferrari със система за задвижване на всички колела. 6,3-литровият му V12 агрегат, разполага с 660 к.с. и 683 Нм въртящ момент. За перфектното балансиране на автомобила е използвана една проста, но ефективна формула – двигател и скоростна кутия отпред, диференциал отзад.

Land Rover Range Rover Classic

Нито един гараж не би могъл да бъде завършен, ако в него няма поне един способен офроудър. Вероятно, няма по-добър представител на този клас автомобили от класическия Range Rover. Харис явно е на същото мнение, защото е притежавал тази британска легенда.

Peugeot 205 Rallye

Peugeot 205 Rallye е по-горещата версия на малкия 205, като същевременно е и по-евтината алтернатива на 205 GTi. Под капака му се крие 1,3-литров двигател с мощност 103 к.с. Мощността не е огромна, особено по днешните стандарти, но не забравяйте, че теглото на автомобила е само 794 килограма.

BMW M3 E30 Evolution

Най-емблематичната М3-ка, която се произвежда от 1985 до 1992 г. Екземплярът на Харис е бил Sport Evolution, вместо стандартен. EVO3 е оборудван с 2,4-литров двигател с 238 к.с. и различни визуални белези от другите E30 M3-ки – издължена предна броня, регулируем сплитер и по-голямо задно крило. В допълнение, халогените са премахнати и на тяхно място за поставени отвори за по-добро охлаждане на спирачките.

BMW M5 E28

BMW M5 E28 беше първата "напомпана" серия на мощния седан. Външният му вид е доста безобиден, но под капака му се крие 3,4-литров агрегат с 286 к.с. и 340 Нм въртящ момент. M5 E28 може да достигне максимална скорост от 245 км/ч, а ускорението от 0-100 км/ч отнема 6,5 секунди.

Ferrari 512 TR

Харис определено има афинитет към Ferrari. Негово притежание е било Ferrari 512 TR от 1992 г. - естествена еволюция на Testarossa, която носи няколко естетически, интериорни и механични промени. За представянето отговаря 4,9-литров V12 с 422 к.с., който помага на колата да достигне максимална скорост от 314 км/ч и ускорение от 0-100 км/ч за 4,8 сек.

Porsche 911 GT3 RS 4.0

Какъв автомобил само! GT3 RS е оборудван с 4,0-литров шестцилиндров боксер, който произвежда 493 к.с. и 460 Нм въртящ момент. Времето за достигане от 0-100 км/ч е само 3,5 секунди, а максималната скорост е респективните 310 км/ч. От този прекрасен автомобил са произведени само 600 броя в световен мащаб.

Porsche 911 993 GT2

Рядък и екзотичен. GT2 на практика е състезателната версия на 993 Turbo. Първоначално е произведен за получаване на хомологация за пистовия клас GT2. Произведени са само 57 броя в световен мащаб, като всеки един от тях, вече е на стойност от над 2 000 000 лева.  

 

  

 

Този уебсайт ползва “бисквитки”, за да Ви предостави повече функционалност. Ползвайки го, вие се съгласявате с използването на бисквитки.

Политика за личните данни Съгласен съм Отказ