Bertone Panther

На автомобилното изложение в Женева през 1968 година, Bertone представя Panther – състезателен прототип за отбора на Brescia Corse. Уникалният автомобил разполага с множество революционни за времето си детайли. Прецизната аеродинамика се отличава с огромен, необичаен спойлер над пилотската кабина, който може да бъде управляван хидравлично.

Lola Ultimо GT

Ultimo е базиран на състезателния автомобил Lola T70, но е снабден с 8,2-литров Chevrolet V8 двигател. Твърди се, че неговата мощност е 625 конски сили, а спринтът от 0-100 км/ч се случва за около три секунди. Максималната скорост са скромните 320 км/ч. Каросерията е от алуминий и стомана, като предната и задната част са направени от подсилено фибростъкло.

Colani Ferrari Testa d’Oro

Този автомобил е създаден с една единствена цел – да чупи рекорди на Солните полета в Юта. Дизайнерът Луиджи Колани започва проекта със стандартно Ferrari Testarossa, като се обръща към Lotec за модификациите по двигателя. 12-цилиндровият агрегат на Ferrari бива уголемен до 5,0 литра и получава два турбокомпресора. Резултатът е мощност от 750 конски сили и близо 900 Нм въртящ момент – доста над 428-те конски сили на стандартния автомобил.

Zender Fact 4

Бихме определили Zender Fact 4 като извънбрачното дете на Ferrari F40 и Audi R8. Суперколата разполага с карбонов монокок, а задвижването е поверено на средноразположена туин-турбо версия на 3,6-литровия V8 агрегат на Audi (450 к.с.) и петстепенна ръчна скоростна кутия. Ускорението от 0-100 км/ч се случва за 4,3 секунди, като максималната скорост е 305 км/ч.

Giocattolo Group B

Рецептата за създаване на Giocattolo не е никак сложна. Взимаме ниско тегло (1085 кг), прибавяме голяма мощност (5,0-литров средноразположен V8), след това поръсваме с кевлар и карбон. Резултатът е просто брилянтен. За съжаление, от този прекрасен автомобил излизат само 15 броя в световен мащаб.

Venturi 400 GT

400 GT беше не само най-мощният автомобил създаван някога във Франция (по време на представянето му), но и първият автомобил със стандартни карбон-керамични спирачки. Шестцилиндровият му V-образен двигател е разработен съвместно от Peugeot, Renault и Volvo. Суперколата разполага с 400 к.с. и тегло от едва 1200 кг, което гарантира невероятна динамика и незабравимо преживяване зад волана.

Абонирай се
Уведомете за
guest
0 Коментари
Inline Feedbacks
Виж всички коментари

Подобни публикации