Още 10 коли, които чакаме през 2020

11 January 2020 12:36
Още 10 коли, които чакаме през 2020
Още 10 коли, които чакаме през 2020Още 10 коли, които чакаме през 2020Още 10 коли, които чакаме през 2020Още 10 коли, които чакаме през 2020Още 10 коли, които чакаме през 2020Още 10 коли, които чакаме през 2020Още 10 коли, които чакаме през 2020Още 10 коли, които чакаме през 2020Още 10 коли, които чакаме през 2020Още 10 коли, които чакаме през 2020Още 10 коли, които чакаме през 2020
Land Rover Defender

Land Rover се справиха брилянтно с най-важната мисия – да не разочароват клиентите си. Новата генерация на Defender не е прекалено сладка, ретро или недодялана. Нито е скучна. Според мнозина е точно такава, каквато трябва да бъде. Офроуд способностите са безспорни, като единственото което ни остава, е да изберем един от множеството варианти на оборудване, който да ни подхожда най-добре.

Lexus LC Convertible

Нека му се порадваме, докато все още можем. Още колко дълго мислите, че ще се произвеждат автомобили с атмосферни V8 двигатели, преди да спрат петролното кранче? LC Кабрио е абстрактен, интригуващ, адски красив и много способен. Моделът запълва перфектно празнотата, която остави Maserati Gran Turismo.

Pininfarina Battista

Това че Battista споделя около 50% от техническите си компоненти с Rimac C_Two, не ни прави по-малко въодушевени за модела. Фирмата обещава умопомрачаващите 1880 к.с. и смазващите 2300 Нм въртящ момент. Ускорението от 0-100 км/ч ще се състои за около 2 секунди, а максималната скорост се очаква да бъде 350 км/ч.

Ferrari SF90 Stradale

SF90 е много важен модел, предимно защото е първият plug-in хибрид на марката. Най-бързото серийно Ferrari ще използва силно преработен туин-турбо V8 (769 к.с.) и три електромотора, за комбинирани 986 к.с. Два от въпросните електромотори са на предната ос, което означава, че SF90 е и първият двуместен спортен AWD автомобил на Ferrari.

Ford Bronco

От Ford се готвят да върнат Bronco, след като заличиха името му в средата на деветдесетте, когато клиентите спряха да купуват двуврати SUV-та. Все още няма информация с колко врати ще бъде новият модел, но знаем, че ще се появи на бял свят през пролетта на 2020-та година. Носят се слухове, че платформата е споделена с пикапа Ranger и са възможни свалящи се врати и покрив. Предстои да разберем.

Alfa Romeo Tonale

Tonale ще се появи на бял свят към края на 2020-та година, като очакванията са модела да прилича досущ на концепцията от Женева, а за задвижването ще се грижи plug-in хибридна система. Продажбите на марката не нараснаха толкова бързо, колкото самите те очакваха и може би това е техният скрит коз. Ще може ли този малък кросоувър да раздвижи нещата отново?

Corvette C8

След десетилетия на спекулации, Chevrolet най-накрая направиха Corvette със средноразположен двигател, който смело може да се опълчи на европейските си конкуренти. Говорим за McLaren 570S и Audi R8. C8 се задвижва от нов 6.2-литров V8 атмосферен двигател, който произвежда 495 к.с. и 637 Нм въртящ момент. Мощността се прехвърля към задните колела, посредством седемстепенна DCT скоростна кутия. Дизайнът е радикално променен, с цел повишаване на производителността и динамиката на автомобила.

Honda e

След като беше разкрита в концептуална форма на автосалона във Франкфурт през 2017 г., през 2020 г. Honda e най-накрая ще дебютира. Добрата новина е, че изглежда доста като всички концепции, със сладкото си личице, страничните камери (огледала) и интериор пълен с екрани. Лошата новина е, че няма голям пробег - само 218 километра. Но това има ли значение в автомобил, предназначен преди всичко за града?

Toyota GR Yaris

Yaris GR-4 представлява опитомена шосейна версия на следваща WRC кола на марката. Задвижване е поверено на сериозно подобрен трицилиндров агрегат, който е способен да произведе 275 к.с. и близо 350 Нм въртящ момент. Черешката на тортата ще бъде задвижването на всички колела. Моделът вече дебютира на 10 януари на салона в Токио.

McLaren Speedtail

Дълъг, нисък и елегантен. Това е McLaren Speedtail, посочван като духовен наследник на F1 ... въпреки че Гордън Мъри и неговият T.50 може да имат какво да кажат по този въпрос. Три седалки, максимална скорост от 402 км/ч, 1036 к.с. от чудовищен V8 агрегат, комбиниран с електромотори и цена от около 4,5 милиона лева.

Този уебсайт ползва “бисквитки”, за да Ви предостави повече функционалност. Ползвайки го, вие се съгласявате с използването на бисквитки.

Политика за личните данни Съгласен съм Отказ