Cupra пуска електрическа състезателна кола

08 March 2018 09:54
Cupra пуска електрическа състезателна кола
Cupra пуска електрическа състезателна колаCupra пуска електрическа състезателна колаCupra пуска електрическа състезателна колаCupra пуска електрическа състезателна колаCupra пуска електрическа състезателна колаCupra пуска електрическа състезателна колаCupra пуска електрическа състезателна колаCupra пуска електрическа състезателна колаCupra пуска електрическа състезателна колаCupra пуска електрическа състезателна колаCupra пуска електрическа състезателна колаCupra пуска електрическа състезателна колаCupra пуска електрическа състезателна колаCupra пуска електрическа състезателна колаCupra пуска електрическа състезателна колаCupra пуска електрическа състезателна колаCupra пуска електрическа състезателна кола
Прочетете повече за:
SeatCupraAteca
[URIS id=5195] По време на салона в Женева Seat шокира с две премиери - след официалното си представяне преди няколко дни в Барселона сега пред по-широка публика дебютира отделния бранд Cupra. И флагман е световната премиера на Cupra e-Racer: първият 100% електрически състезателен сериен  автомобил в света. Реално Cupra поема активностите на Seat Sport.   От 2014 г. насам Seat е основната отправна точка в международната серия TCR с Leon Cup Racer, a и да не забравяме, че Seat Sport произвежда всички модели на Volkswagen Group, които участват в TCR (Audi RS3 LMS и Volkswagen Golf GTI TCR) както на регионално, така и на международно равнище. Cupra e-Racer е 100% електрически състезателен сериен автомобил на базата на бензиновия двигател Cup Racer. Колата разполага с 300 кВт непрекъсната мощност и до 500 кВт (680 к.с.) пикова мощност, с една единствена предавка с векторинг на въртящия момент и тяга на задните колела. Cupra e-Racer е оборудван с нова технология за задно виждане, която се показва в таблото за управление. Автомобилът използва три камери вместо традиционните огледала за обратно виждане. Cupra e-Racer може да достигне максимална скорост от 270 км/ч, ускорявайки от 0 до 100 км/ч само за 3,2 секунди и от 0 до 200 км/ч само за 8,2 секунди.   Моделите на Cupra ще бъдат спортни и гъвкави както винаги, колкото бързи, толкова и удобни и практични за ежедневно шофиране, но по-елегантни и усъвършенствани. Cupra Ateca направи своя публичен дебют на Женевското автомобилно изложение. Новият двигател 2.0 TSI на Cupra Ateca разполага с 300 к.с. Той е един от най-технологично развитите двигатели на пазара, който работи с новоразработената система за филтриране на частици Otto, за да отговори на най-новите законови изисквания в областта на емисиите. Този двигател идва с подобрен, по-мощен звук и е оборудван с нова 7-степенна скоростна кутия DSG, разработена, за да осигури по-спортно усещане с по-бързо, по-плавно и по-точно превключване. Скоростната кутия е разработена така, че да съчетае отлична производителност с ниски нива на разход на гориво и емисии.   Cupra Ateca  оборудван с 4Drive система, с една от най-безопасните, най-модерните интегрирани системи за задвижване. Системата 4Drive анализира състоянието на пътя в реално време, включително скоростта на автомобила, скоростта на всяко колело, позицията на волана и стила и режима на шофиране, за бързо и постепенно подаване на мощност във всеки момент към необходимите колела. Системата 4Drive е оптимизирана, за да работи с всички режими на шофиране: стандартен, спортен, индивидуален, при сняг, офроуд и режим Cupra. Когато изберете режим CUPRA в профила на шофиране, двигателят реагира незабавно с изискан звук и адаптивно окачване (Динамичен контрол на шасито), за да придаде по-спортно представяне на автомобила.

Този уебсайт ползва “бисквитки”, за да Ви предостави повече функционалност. Ползвайки го, вие се съгласявате с използването на бисквитки.

Политика за личните данни Съгласен съм Отказ