Първа порция яки реклами за Супербоул XLVII

25 January 2013 16:21
Първа порция яки реклами за Супербоул XLVII
Прочетете повече за:
HyundaiAudiChevroletAbarth

До финала на Националната футболна лига в САЩ остават само десетина дни и както е обичайно, автомобилните производители са подготвили най-силните си реклами за свръх скъпите 30 или 60 секунди рекламно време в почивките на мача. Първата порция включва рецептата на Audi за готин абитуриентски бал, виждането на Hyundai за весело прекарване със семейството и типичния за Abarth скорпион, който този път сваля банския на Катринел Менгия. Chevrolet пък ни показва защо светът не свърши на 21 декември 2012...

Този уебсайт ползва “бисквитки”, за да Ви предостави повече функционалност. Ползвайки го, вие се съгласявате с използването на бисквитки.

Политика за личните данни Съгласен съм Отказ