Секс на колела в чиста форма - BMW Серия 8 Купе

15 June 2018 23:19
Секс на колела в чиста форма - BMW Серия 8 Купе
Секс на колела в чиста форма - BMW Серия 8 КупеСекс на колела в чиста форма - BMW Серия 8 КупеСекс на колела в чиста форма - BMW Серия 8 КупеСекс на колела в чиста форма - BMW Серия 8 КупеСекс на колела в чиста форма - BMW Серия 8 КупеСекс на колела в чиста форма - BMW Серия 8 КупеСекс на колела в чиста форма - BMW Серия 8 КупеСекс на колела в чиста форма - BMW Серия 8 КупеСекс на колела в чиста форма - BMW Серия 8 КупеСекс на колела в чиста форма - BMW Серия 8 КупеСекс на колела в чиста форма - BMW Серия 8 КупеСекс на колела в чиста форма - BMW Серия 8 КупеСекс на колела в чиста форма - BMW Серия 8 КупеСекс на колела в чиста форма - BMW Серия 8 КупеСекс на колела в чиста форма - BMW Серия 8 КупеСекс на колела в чиста форма - BMW Серия 8 КупеСекс на колела в чиста форма - BMW Серия 8 КупеСекс на колела в чиста форма - BMW Серия 8 КупеСекс на колела в чиста форма - BMW Серия 8 КупеСекс на колела в чиста форма - BMW Серия 8 КупеСекс на колела в чиста форма - BMW Серия 8 КупеСекс на колела в чиста форма - BMW Серия 8 КупеСекс на колела в чиста форма - BMW Серия 8 КупеСекс на колела в чиста форма - BMW Серия 8 КупеСекс на колела в чиста форма - BMW Серия 8 КупеСекс на колела в чиста форма - BMW Серия 8 КупеСекс на колела в чиста форма - BMW Серия 8 КупеСекс на колела в чиста форма - BMW Серия 8 КупеСекс на колела в чиста форма - BMW Серия 8 Купе
Прочетете повече за:
BMWСерия 8
[URIS id=8111] В навечерието на 24 чана на Льо Ман BMW представи серийната версия на Серия 8 Купе. Състезателната кола може да е бавна в квалификацията заради странният Баланс на динамиката на колите, но пък производствената версия кърти зъби на конкурентите с ъперкъти. Дизайнът е изключително красив и стъпва върху концепцията. С дължината си от 4843 мм, широчината от 1902 мм и височината от 1341 мм, както и междуосието от 2822 мм автомобилът с две врати има много силно излъчване. Цялостната му визия е израз на безкомпромисна динамика и превръща BMW Серия 8 Купе в един луксозен спортен автомобил със страст и характер. В началото BMW M850i xDrive Купе ще се предлага като М Performance автомобил с нов V8 двигател с мощност 530 к.с. и 750 Нм, а 840d xDrive Купе има редови шестцилиндров дизелов двигател с 320 к.с. И двата модела серийно с модернизирана осемстепенна трансмисия Steptronic. И двата двигателя отговарят на нормата за вредни емисии EU6d-TEMP. Модерният и редуциран език на формите на екстериора продължава и в интериора на новото BMW Серия 8 Купе. В същото време надлъжната ориентация на всички линии насочва погледа напред към пътя и по този начин създава атмосфера, насочена към спортно шофиране. Това важи най-вече за широката и достигаща в предната част до арматурното табло средна конзола, която ясно разграничава областите пред водача и пътника до него. Там, в ясна и хоризонтално подредена структура един над друг са разположени блокът за управление на озвучителната система с функционални бутони, блокът за управление на климатичната инсталация с поле с бутони, индикаторите и централните дюзи на климатичната инсталация, както и свободно стоящият контролен дисплей без рамка. Концентрацията върху случващото се на пътя се подпомага и от прегледното разположение на елементите за управление. Ясната структура на интериора ефективно подчертава и висококачествените материали. Така например разположението на декоративните повърхности е ограничено до типичния за спортните автомобили преход между средната конзола и арматурното табло.   Новоразработените спортни седалки предлагат висок комфорт при дълги пътувания, както и великолепна странична опора при бързо шофиране в завои. Подглавниците са интегрирани визуално в облегалките и могат да бъдат регулирани както по височина, така и по дълбочина. Спортните седалки серийно са тапицирани с кожа Vernasca. Декоративните шевове в контрастен цвят подчертават спортните контури, както и единичния характер на задните места за седене. Ниската позиция на седене на двете места отзад позволява интегрирането на функцията на подглавниците в облегалките на седалките. При новото BMW Серия 8 Купе облегалката на задната седалка серийно е разделена в съотношение 50 : 50. В зависимост от нуждите елементите на облегалката могат да се сгъват поотделно или заедно за допълнително увеличаване на вместимостта на багажника от 420 литра.   Възможно е и целенасочено подчертаване на луксозния аспект на характера на новото BMW Серия 8 Купе. На разположение на множество висококачествени опции -  BMW Display ключ, Телефония с безжично зареждане, климатизация на предните седалки с нова концепция озвучителната система Bowers & Wilkins Diamond Surround Sound, кристални апликации по част от уредите за управление, като селектора на трансмисията, контролера на iDrive, бутона Старт/Стоп и регулатора на силата на звука на озвучителната система. В допълнение се предлагат опции от BMW Individual. Интелигентната система за задвижване на четирите колела BMW xDrive работи по-ефективно от всякога. С бързото, прецизно и напълно променливо разпределение на мощността между предните и задните колела то осигурява оптимизиране на сцеплението и стабилността на пътя не само при лоши метеорологични условия, но и високо динамични ситуации при шофиране. Настройките на системата xDrive, които подават осезаемо повече мощност към задните колела дори и при много динамични ситуации на пътя, осигуряват типичното за спортен автомобил на BMW изживяване при шофиране. Серийният при новото BMW M850i xDrive Купе управляем блокаж на задния диференциал подпомага спортните характеристики. Блокажът на диференциала, управляван от електромотор, ограничава изравняването на оборотите между вътрешното и външното за завоя задно колело. По този начин се подпомага особено динамичното ускорение на излизане от завои.   Конструктивните принципи и настройките на окачването са насочени към оползотворяване на динамичния потенциал на задвижването, както и на концептуалните предпоставки на новото BMW Серия 8 Купе за максимална динамика. Оптимизираното тегло, ниският център на тежестта и хармоничното разпределение на теглото между осите, оптималното междуосие и широките следи, както и стабилната структура на каросерията и добрата аеродинамика са идеалната база за такива настройки на автомобила, които са последователно насочени към пъргавина и динамика, като в същото време осигуряват високо ниво на комфорта.   Разработеното за новото BMW Серия 8 Купе окачване включва предна ос с двойни напречни носачи и петраменна конструкция отзад, както и електромеханично кормилно управление и особено мощна, специфична за модела спирачна система. За максимална пъргавина, прецизност и динамика кинематиката и еластокинематиката целенасочено са адаптирани към изискванията на високо динамичен стил на шофиране. Опитът на BMW M GmbH в моторните спортове е ползван за детайлни модификации и допълнения, както и за цялостните настройки. Торсионните греди и подрамата на задното окачване оптимизират здравината и свързването на компонентите на окачването към каросерията. Специфичните шенкели и напречни носачи позволяват максимална прецизност на двете оси. С това значително се повишава потенциалът за пренасяне на силите при високи скорости в завоите.   Серийното оборудване на новото BMW Серия 8 Купе включва Адаптивно М окачване с амортисьори с електронно управление. Контролът на промяната на характеристиките им при сгъване и разгъване е постоянен и се извършва индивидуално. Това позволява фино дозиране на работата на пружините и амортисьорите, което осигурява на водача само важната информация за пътната настилка. Интегралното активно кормилно управление също е включено в стандартното оборудване, намалява диаметъра на завой при маневриране, повишава пъргавината при средни скорости на движение и оптимизира увереността при смяна на лентата и в завоите при по-високи скорости. Допълнително повишаване на спортните възможности на новото BMW M850i xDrive Купе осигурява и предлаганата като опция Активна стабилизация срещу наклоняване. С електрическите си сервомотори на предната и задната ос тя позволява особено бързо и прецизно компенсиране на силите на странично наклоняване при динамично шофиране. Управлението на системата постоянно следи скоростта, страничното и надлъжното ускорение, положението на волана, ускорението и движението на колелата, както и височината на каросерията.