Филип от bri4ka тества коли за TG

04 August 2017 12:39
Филип от bri4ka тества коли за TG
Филип от bri4ka тества коли за TGФилип от bri4ka тества коли за TGФилип от bri4ka тества коли за TGФилип от bri4ka тества коли за TGФилип от bri4ka тества коли за TGФилип от bri4ka тества коли за TGФилип от bri4ka тества коли за TGФилип от bri4ka тества коли за TGФилип от bri4ka тества коли за TGФилип от bri4ka тества коли за TGФилип от bri4ka тества коли за TGФилип от bri4ka тества коли за TGФилип от bri4ka тества коли за TGФилип от bri4ka тества коли за TGФилип от bri4ka тества коли за TGФилип от bri4ka тества коли за TGФилип от bri4ka тества коли за TGФилип от bri4ka тества коли за TGФилип от bri4ka тества коли за TG
Блогърът кара Maserati Levante и Jaguar F-Type   Той е един от най-популярните автомобилни блогъри у нас. Има неподражаем стил. Филим от bri4ka стана редактор на TG за един ден в рамките на конкурса Сервиз на годината на Shell. Заедно с други известни личности тества освен най-яките коли в живота си и третото поколение премиум горива Shell V-Power с технология Dynaflex от търговските обекти на Shell. Естествено заредиха и себе си с напитки от кътовете за храна в бензиностанциите на компанията. Ето и какво сподели пред нас:   Успях да карам двете от най-бързите коли, които ни осигурихте. Първото нещо, което фрапира в Jaguar е външният вид и цвета. След това се удря звука му и пътното поведение. Тази кола не вози твърдо и е супер послушна. Това страшно много ме впечатли. Задната част бяга през цялото време – какво по-хубаво от това. Хареса ми и шофьорската позиция. Прави ми впечатление, че в новите коли има все повече евтини волани. Например този в Camaro е все едно взет от Daewoo Racer. Да се гръмнеш направо. F-Type няма този проблем, хареса ми мултимедията, подредбата на бутоните и със сигурност щеше да ми хареса най-мощната версия. Тази кола изглежда уникално с жена в нея. Например Деси Бакърджиева. Кара се лесно, въпреки че назад при маневри не виждаш нищо. Но не е за високи хора. На мен не ми достигат два пръста. Над главата, за да ми е удобно. Тук пред всички бързи коли е Nissan GT-R, защото има вътрешен обем и мога да седна удобно. Да завърша за Jaguar-а, бих взел тази кола за жена ми и да я карам аз от време на време. В автомобилните среди в момента Maserati Levante е една от най-коментираните и престижните коли. Доста известни хора си я купиха. Казвайки Maserati Levante много припадат. Отдалече не изглежда много радикално, но отблизо веднага разбираш, че е Maserati. Изключителна кола в детайлите. Думата детайлинг е много модерна в България, а моделът е фокусиран изключително много в малките елементи. Също и в звука. Свикнали сме италианските автомобили да ни натоварват когато ги караме. Не и при тази. Управлява се с изключителна лекота. Това, което не ми хареса, бе подредбата на предавки на скоростния лост. Няма категорична позиция на задна или на други режими. Имаше моменти, в които не знаех дали съм включил да предавката, която искам. Категорично препоръчвам бензиновото Levante пред дизела. В крайна сметка Maserati се взима, защото е опозиция на Ferrari. И искаш да го чуеш. Възможно е обаче да си променя мнението. Бях категоричен и за Porsche по същия начин, но ме опровергаха, защото дизеловият им двигател в Cayenne върви много. Както и Levante. Изпуснах няколко пъти пряката за завиване по време на теста, увлечен в скоростта и автомобила. [URIS id=1238]