Tesla иска да улесни закупуването на кола

25 July 2018 12:04
Tesla иска да улесни закупуването на кола
Прочетете повече за:
TeslaИлон Мъск
Връщането на автомобил също трябва да е много по-лесно от сега. Компанията започва да разбира, че е много по-различно да продава по 6000 автомобила на седмица от тези 1000, на които е свикнала. Компанията постигна сериозни успехи в ускоряването на процеса на производство, но в момента има нов проблем - самото закупуване на автомобила. Все повече и повече желаещи влизат в магазините с надеждата да приключат бързо с поръчката на електрическата кола. Според Илон Мъск, цялото попълване на документи отнема твърде много време и прави покупката изключително бавна. Той цели да направи нещата толкова лесни, че да може всичко да приключи с кликване по екрана. Завръщането на автомобил от недоволен клиент би трябвало да е също толкова лесно. Изпълнителният директор е мотивиран да намери решение за бавния процес в магазините си, защото има все повече и повече недоволни клиенти от създалото се чакане по опашки, заради мудното попълване на документи. Той се обърна в Twitter към последователите си с изказване по темата, което ясно разкрива мотивите му да съкрати необходимия престой в магазините за електрическите автомобили.

Този уебсайт ползва “бисквитки”, за да Ви предостави повече функционалност. Ползвайки го, вие се съгласявате с използването на бисквитки.

Политика за личните данни Съгласен съм Отказ