Един ден от живота на Патрик Демпси

Ето какво е всекидневието на холивудска звезда, превърнала се в състезателен пилот:

Планета

| 17 Ноември 2016

1/3

Старт

 

6:00 сутринта

Обикновено ставам около 6 сутринта. Имам две момчета, които са на девет години  (близнаците Съливан и Дарби) и аз ги карам на училище. В момента използвам 911 GTS Targa и те обожават покрива на колата. Всички обичат този покрив. След това се радваме на други хубави коли по целия път към училище. Има един реп в Брентууд, Лос Анджелис, от който си купувам TopGear. Наистина е така.

 

8:30

Повечето сутрини тренирам с личния инструктор около час. Когато се състезавах тренирах на пълна газ шест пъти в седмицата. Но когато караш професионално, най-трудното нещо с което трябва да се справиш не е физическата подготовка, а овладяването на емоциите. Всички се притесняват, но ако тренираш здраво, тогава се справяш по-добре. Пилотските смени също могат да бъдат решаващи. Трябва бързо да се почувстваш удобно, да натрупаш скорост и да влезеш в ритъм. Когато трима състезатели си поделят една кола, всеки изпълнява определена роля и е способен на конкретно темпо. На базата на това се изгражда стратегията.

 

10:00

Когато не се състезавам, по това време отивам в моя офис, намиращ се във Винъс Бийч. Участвам в срещи или говоря по телефона. Това преминаване от Холивуд към света на моторните спортове и обратно ме научи, че това са две напълно различни реалности. На пистата има едно другарство, което не можете да се срещне другаде. Или си бърз или не си. Не можеш да лъжеш. Всички виждат данните и времето за обиколка. Как можеш да прецениш кое е успешно на снимачната площадка?

 

13:00

Във Винъс Бийч има многжество чудесни ресторанти. Gjelina, The Tasting Kitchen са сред най-добрите. Роден съм в щата Мейн, но живея тук толкова години, че дъждът ми липсва. Всъщност, времето във Великобритания много ми допада.

 

14:00

В момента работим по продукция на име „Берлин, обичам те“. Това е поредица от късометражни филми и аз режисирам един от тях. В момента изграждаме основите на снимачния процес. Моята компания държи и филмовите права за книга на име „Лимита“, така че работим и в тази посока. Там се разказва за света на моторните спортове през 50-те. В момента има огромен апетит за филми и сериали посветени на моторните спортове. Rush щеше да е много по-силно произведение ако беше сериал. В живота на Джеймс Хънт е имало голям конфликт и дълбока тъмнина. Хората вече предпочитат историите да се разказват в дълга форма, в поредица от епизоди. Затова е важно да разбереш как да пресъздадеш конфликта извън автомобила за всички зрители, които не се интересуват от състезания. Четох сценария на Майкъл Ман за филма, посветен на Енцо Ферари. Ще е трудно на актьора, който ще го играе. Трябва да си с точно определени физически данни. Добавянето на нужното тегло накара Крисчън Бейл да се откаже от ролята. Но все пак се надявам, че филмът ще стане реалност.

 

17:00 (или по-рано)
Вземам децата от училище. Когато участваш в моторните спортове трябва да си отдаден на 100% и точно толкова силно бях фокусиран върху мотоспорта през миналата година. Тази година беше важно за мен да намеря по-добър баланс. Не виждах децата си, не виждах съпругата си. Трябваше да обърна фокуса си към тях. Семейството е моят приоритет.

 

Финал



Текстът бе оригинално публикуван в брой 152 на списание TopGear България. 

Новият брой!

Прочетете още

  • Съдържание
  • 49 TG TV Преглед - завръща се в родния ефир от 8 април
  • 60 Porsche 911 GTS - идеалната среда между Turbo и Carrera S
  • 66 Непреклонните - изцяло женският състав, който ще се бори в 24 часа на Дубай
  • 72 Tesla Model X - дали тази кола променя света?
  • 78 Faraday FF91 - чертае нови модни тенденции или е високотехнологична случайност?
  • 84 Lotus Exige Sport 350 - по стъпките на Бонд и Esprit в италианските Доломити
  • 94 Alfa Romeo Giulia Veloce - завръщане към корените
  • 104 Градски бижута - Hyundai i10, Citroen C3, Suzuki Ignis и VW Up
  • 112 Nissan Navara Double Ca
  • Тестове
  • 08 Lamborghini Aventador S - как едно "S" преобрази Aventador
  • 13 Peugeot 301 - Обновен отвътре и по-красив отвън
  • 14 BMW 530d xDrive - Готови ли сме за бъдещата технология днес?
  • 15 BMW 540i xDrive - Бизнес лимузина със страстно емоционален двигател
  • 16 VW Golf 1.5 TSI Evo - брилянтен нов двигател, по-самоосъзнат и интелигентен автомобил
  • 17 VW Golf GTI - във Volkswagen впечатляващо добре разбират кои са силните страни на GTI
  • 17 VW Golf GTD - категория "ако имаш тази кола, друга не ти трябва"
  • 18 Mazda MX-5 RF - твърд покрив за още по-добро управление
  • 19 Renault Grand Scenic vs Volkswagen Touran - бърз сравнителен тест на 7-местни MPV–та
  • 20 BMW 435d Gran Coupe - покоряваме Европа по пътя към Женева с достъпното Gran Turismo
  • Стартер
  • 28 В съзнанието на Роби Гордън - отиваме в Мексико, за да разберем магическата формула за успешната състезателна серия
  • 32 Citroen C-Aircross - слава на Бога, че Citroen все още прави щури коли
  • 33 Топ 9 хомологационни оръжия
  • 34 Женевска конвенция - шоуто на автомобилния елит
  • 40 Honda NSX - от шедьовъра на Сена до хиперхибрид
  • Гараж
  • 118 BMW X5 3.0d (E70)
  • 120 VW Caravelle
  • 120 Porsche 911 C4S
  • 121 Opel Astra
  • 121 Mercedes-Benz E220d
  • 122 Ford Mustang

Препоръчваме ви!