Един ден в живота на Крис Харис

Как точно изглежда денят на г-н Дрифт?

TV Show

| 13 Декември 2016

Старт

5:30

Прозвучава алармата. Но аз винаги се събуждам пет минути преди тя да звънне. Странно. Никога не ям преди да се кача в колата, което става в 5:45. Най-близката писта на която снимаме е на около час разстояние, но повечето са на около три часа. Децата още спят. Винаги успявам да си спечеля поне една минута гушкане с кучето преди да тръгна. В момента не снимаме предаването, но аз съм зает с поредицата “Крис Харис кара“ за topgear.com

 

6:30

Първо обаждане на моя помощник и оператор Нийл Кери, който по това време кара своето доверено Discovery с вратите напред по някой извит път. Разговорите ни по време на това обаждане никога не са особено ползотворни. По-скоро са възможност да се бъзикаме, смеем и използваме уелски акцент. След това спирам на бензиностанцията за кафе, закуска и банан.  

 

9:00

Започва пистовата работа. Е, ние го наричаме работа. Винаги започваме със снимките на бързо шофиране за да се събудя бързо, а и това са най-важните и зрелищни кадри, така че е задължително да сме ги заснели рано, в случай, че колата по-късно има проблеми. Никога не записваме повече от три преминавания на един завой – първото е дрифт през завоя на пълна скорост, второто е същото, но е предвидено да върви на забавен каданс, а третото е без никакво плъзгане. Тази система е бърза, точна и работи отлично. А и трябва да бъде забавно, затова постоянно шеговито се нападаме по радиото. Снимачните дейности за деня са ограничени от живота на гумите. Така продължаваме до към 12. Повечето писти ни задължават да направим пауза за обяд.

 

13:00

Разглеждане на мейла и социалните мрежи, следва обаждане на Porsche за да ми обяснят защо не ми беше позволено да си купя 911R. Откакто започнах участията си в TopGear, животът ми е много по-зает и пълен с отговорности, но все още имам организационните умения на петгодишно дете.

 

14:00

Събираме кадрите в които следваме колата и показваме детайлите на интериора и екстериора докато автомобилът е в спряно състояние. Довършваме и снимките с дрон.

 

15:45

Търсим парчета от дрона, защото Нийл го е разбил. Отново.

 

16:00

Правим снимките в които съм в близък план докато съм на шофьорското място. Те винаги са последни, защото имам най-цялостни впечатления за колата. Нийл винаги стои до мен за да следи нивата на звука. Позволено ми е да правя най-много три обиколки в тази част, независимо от колата, защото това е максималното време в което Нийл може да се вози до мен преди да повърне.

 

17:00

Тръгвам си от пистата и се насочвам към дома. Устоявам на изкушението да си купя ужасяващ бургер от известна верига за бързо хранене.

 

20:00

Децата са в леглото. Винаги си казвам, че веднага щом се прибера, ще изляза и ще направя един хубав крос, а преди да заспя ще намеря четиво от което да науча нещо. Вместо това си вземам хапване, наливам си чаша вино и гледам сериали.

 

23:00

Разглеждам обявите за коли, които нито мога да си позволя, нито има къде да помещавам. Но аз обичам автомобилите и обожавам работата си, така че, дявол да го вземе, защо да не го правя...

 

Край 


Новият брой!

Прочетете още

  • 09 Десет неща, които научихме този месец
  • 46 Ford GT
  • 57 McLaren 720S
  • 68 Моторспортът през 2027
  • 78 AMG GT R срещу 911 GT3 RS срещу BMW M4 GTS
  • 88 Летящата кола
  • 94 Porsche на пистата "Истанбул Парк"
  • 100 Наследството на Aston Martin
  • 108 Фамозното "Премиум Рали"
  • 114 Луда надпревара
  • Стартер
  • 24 Автомобилният живот на Мат Леблан
  • Тестове
  • 28 Alfa Romeo Giulia QV срещу BMW M4 Competition
  • 33 Volkswagen Golf R
  • 34 Opel Insignia
  • 37 BMW X6 xDrive50i
  • 38 Porsche Road Tour 2017
  • 42 Porsche 911 GT3
  • Гараж
  • 119 Citroen C3
  • 120 McLaren 570GT и Aston Martin DB11
  • 122 BMW 530d xDrive Luxury

Препоръчваме ви!