Един ден в живота на Крис Харис

Как точно изглежда денят на г-н Дрифт?

TV Show

| 13 Декември 2016

Старт

5:30

Прозвучава алармата. Но аз винаги се събуждам пет минути преди тя да звънне. Странно. Никога не ям преди да се кача в колата, което става в 5:45. Най-близката писта на която снимаме е на около час разстояние, но повечето са на около три часа. Децата още спят. Винаги успявам да си спечеля поне една минута гушкане с кучето преди да тръгна. В момента не снимаме предаването, но аз съм зает с поредицата “Крис Харис кара“ за topgear.com

 

6:30

Първо обаждане на моя помощник и оператор Нийл Кери, който по това време кара своето доверено Discovery с вратите напред по някой извит път. Разговорите ни по време на това обаждане никога не са особено ползотворни. По-скоро са възможност да се бъзикаме, смеем и използваме уелски акцент. След това спирам на бензиностанцията за кафе, закуска и банан.  

 

9:00

Започва пистовата работа. Е, ние го наричаме работа. Винаги започваме със снимките на бързо шофиране за да се събудя бързо, а и това са най-важните и зрелищни кадри, така че е задължително да сме ги заснели рано, в случай, че колата по-късно има проблеми. Никога не записваме повече от три преминавания на един завой – първото е дрифт през завоя на пълна скорост, второто е същото, но е предвидено да върви на забавен каданс, а третото е без никакво плъзгане. Тази система е бърза, точна и работи отлично. А и трябва да бъде забавно, затова постоянно шеговито се нападаме по радиото. Снимачните дейности за деня са ограничени от живота на гумите. Така продължаваме до към 12. Повечето писти ни задължават да направим пауза за обяд.

 

13:00

Разглеждане на мейла и социалните мрежи, следва обаждане на Porsche за да ми обяснят защо не ми беше позволено да си купя 911R. Откакто започнах участията си в TopGear, животът ми е много по-зает и пълен с отговорности, но все още имам организационните умения на петгодишно дете.

 

14:00

Събираме кадрите в които следваме колата и показваме детайлите на интериора и екстериора докато автомобилът е в спряно състояние. Довършваме и снимките с дрон.

 

15:45

Търсим парчета от дрона, защото Нийл го е разбил. Отново.

 

16:00

Правим снимките в които съм в близък план докато съм на шофьорското място. Те винаги са последни, защото имам най-цялостни впечатления за колата. Нийл винаги стои до мен за да следи нивата на звука. Позволено ми е да правя най-много три обиколки в тази част, независимо от колата, защото това е максималното време в което Нийл може да се вози до мен преди да повърне.

 

17:00

Тръгвам си от пистата и се насочвам към дома. Устоявам на изкушението да си купя ужасяващ бургер от известна верига за бързо хранене.

 

20:00

Децата са в леглото. Винаги си казвам, че веднага щом се прибера, ще изляза и ще направя един хубав крос, а преди да заспя ще намеря четиво от което да науча нещо. Вместо това си вземам хапване, наливам си чаша вино и гледам сериали.

 

23:00

Разглеждам обявите за коли, които нито мога да си позволя, нито има къде да помещавам. Но аз обичам автомобилите и обожавам работата си, така че, дявол да го вземе, защо да не го правя...

 

Край 

Новият брой!

Прочетете още

  • Съдържание
  • 49 TG TV Преглед - завръща се в родния ефир от 8 април
  • 60 Porsche 911 GTS - идеалната среда между Turbo и Carrera S
  • 66 Непреклонните - изцяло женският състав, който ще се бори в 24 часа на Дубай
  • 72 Tesla Model X - дали тази кола променя света?
  • 78 Faraday FF91 - чертае нови модни тенденции или е високотехнологична случайност?
  • 84 Lotus Exige Sport 350 - по стъпките на Бонд и Esprit в италианските Доломити
  • 94 Alfa Romeo Giulia Veloce - завръщане към корените
  • 104 Градски бижута - Hyundai i10, Citroen C3, Suzuki Ignis и VW Up
  • 112 Nissan Navara Double Ca
  • Тестове
  • 08 Lamborghini Aventador S - как едно "S" преобрази Aventador
  • 13 Peugeot 301 - Обновен отвътре и по-красив отвън
  • 14 BMW 530d xDrive - Готови ли сме за бъдещата технология днес?
  • 15 BMW 540i xDrive - Бизнес лимузина със страстно емоционален двигател
  • 16 VW Golf 1.5 TSI Evo - брилянтен нов двигател, по-самоосъзнат и интелигентен автомобил
  • 17 VW Golf GTI - във Volkswagen впечатляващо добре разбират кои са силните страни на GTI
  • 17 VW Golf GTD - категория "ако имаш тази кола, друга не ти трябва"
  • 18 Mazda MX-5 RF - твърд покрив за още по-добро управление
  • 19 Renault Grand Scenic vs Volkswagen Touran - бърз сравнителен тест на 7-местни MPV–та
  • 20 BMW 435d Gran Coupe - покоряваме Европа по пътя към Женева с достъпното Gran Turismo
  • Стартер
  • 28 В съзнанието на Роби Гордън - отиваме в Мексико, за да разберем магическата формула за успешната състезателна серия
  • 32 Citroen C-Aircross - слава на Бога, че Citroen все още прави щури коли
  • 33 Топ 9 хомологационни оръжия
  • 34 Женевска конвенция - шоуто на автомобилния елит
  • 40 Honda NSX - от шедьовъра на Сена до хиперхибрид
  • Гараж
  • 118 BMW X5 3.0d (E70)
  • 120 VW Caravelle
  • 120 Porsche 911 C4S
  • 121 Opel Astra
  • 121 Mercedes-Benz E220d
  • 122 Ford Mustang

Препоръчваме ви!