Един ден в живота на Крис Харис

Как точно изглежда денят на г-н Дрифт?

TV Show

| 13 Декември 2016

Старт

5:30

Прозвучава алармата. Но аз винаги се събуждам пет минути преди тя да звънне. Странно. Никога не ям преди да се кача в колата, което става в 5:45. Най-близката писта на която снимаме е на около час разстояние, но повечето са на около три часа. Децата още спят. Винаги успявам да си спечеля поне една минута гушкане с кучето преди да тръгна. В момента не снимаме предаването, но аз съм зает с поредицата “Крис Харис кара“ за topgear.com

 

6:30

Първо обаждане на моя помощник и оператор Нийл Кери, който по това време кара своето доверено Discovery с вратите напред по някой извит път. Разговорите ни по време на това обаждане никога не са особено ползотворни. По-скоро са възможност да се бъзикаме, смеем и използваме уелски акцент. След това спирам на бензиностанцията за кафе, закуска и банан.  

 

9:00

Започва пистовата работа. Е, ние го наричаме работа. Винаги започваме със снимките на бързо шофиране за да се събудя бързо, а и това са най-важните и зрелищни кадри, така че е задължително да сме ги заснели рано, в случай, че колата по-късно има проблеми. Никога не записваме повече от три преминавания на един завой – първото е дрифт през завоя на пълна скорост, второто е същото, но е предвидено да върви на забавен каданс, а третото е без никакво плъзгане. Тази система е бърза, точна и работи отлично. А и трябва да бъде забавно, затова постоянно шеговито се нападаме по радиото. Снимачните дейности за деня са ограничени от живота на гумите. Така продължаваме до към 12. Повечето писти ни задължават да направим пауза за обяд.

 

13:00

Разглеждане на мейла и социалните мрежи, следва обаждане на Porsche за да ми обяснят защо не ми беше позволено да си купя 911R. Откакто започнах участията си в TopGear, животът ми е много по-зает и пълен с отговорности, но все още имам организационните умения на петгодишно дете.

 

14:00

Събираме кадрите в които следваме колата и показваме детайлите на интериора и екстериора докато автомобилът е в спряно състояние. Довършваме и снимките с дрон.

 

15:45

Търсим парчета от дрона, защото Нийл го е разбил. Отново.

 

16:00

Правим снимките в които съм в близък план докато съм на шофьорското място. Те винаги са последни, защото имам най-цялостни впечатления за колата. Нийл винаги стои до мен за да следи нивата на звука. Позволено ми е да правя най-много три обиколки в тази част, независимо от колата, защото това е максималното време в което Нийл може да се вози до мен преди да повърне.

 

17:00

Тръгвам си от пистата и се насочвам към дома. Устоявам на изкушението да си купя ужасяващ бургер от известна верига за бързо хранене.

 

20:00

Децата са в леглото. Винаги си казвам, че веднага щом се прибера, ще изляза и ще направя един хубав крос, а преди да заспя ще намеря четиво от което да науча нещо. Вместо това си вземам хапване, наливам си чаша вино и гледам сериали.

 

23:00

Разглеждам обявите за коли, които нито мога да си позволя, нито има къде да помещавам. Но аз обичам автомобилите и обожавам работата си, така че, дявол да го вземе, защо да не го правя...

 

Край 

Новият брой!

Прочетете още

  • 48 50 неща, които трябва да направите, докато сте живи - списъкът на TopGear с 50-те автомобилни неща, които трябва да карате, направите или преживеете... плюс някой съвсем откачени и шантави идеи! Даже ви съветваме къде и как точно!
  • 49 Mercedes-AMG GT R - покорителят на Ринга се справя с писта Портимао
  • 66 Караме прототипа Audi R18 LMP1 от тази година
  • 88 Хвърляме стотици Porsche-та върху ледена нирвана... по пътя към върховно удоволствие
  • 110 Секретен тест пилот на TopGear проверява Performante за Lamborghini
  • Тестове
  • 08 Nismo GT-R - най-бързият и брутален Nissan, със също толкова брутална цена
  • 12 Mini Cooper S Countryman - порасналото и узряло ново поколение много добре знае какво искат клиентите
  • 16 Volvo V90 Cross Country - шведски автомобил, който ви насърчава да се отдадете на приключения сега
  • 20 Ford Focus RS Mountune - връща се по-шумен, по-мощен и по-атлетичен след спортен лагер
  • 22 Aston Martin Vanquish S - с голяма доза емоция се сбогуваме с атмосферните модели на Aston Martin
  • 24 Toyota GT86 - специален автомобил без много мощност в среда с много по-напудрени хот хечове
  • 26 BMW X5 M50d - лети като бензиновия М и харчи колкото седан
  • 28 Ford Kuga - напълно трансформираният SUV навлезе в топ водите с изпълнение Vignale
  • 30 VW Passat Variant GTE - електрическото бъдеще на Volkswagen вече започна
  • Стартер
  • 32 Специалната връзка между Англия и Америка изглежда добре през погледа на Lucra
  • 36 Нов метал от Детройт и CES 2017 - VW Tiguan Allspace, Lexus LS, Bentley Continental Supersports, Porsche 911 GTS, Audi Q8, Faraday Future FF 91, Chrysler Portal, Toyota Concept-i
  • 40 Топ 9 - Снегоустойчиви превозни средства
  • 42 Прогрес Репорт - Skoda Favorit vs Skoda Fabia
  • 44 VW I.D Buzz: словесна битка - ретро шик или модерна имитация?
  • Гараж
  • 119 Mercedes-Benz
  • 120 Ford Focus RS
  • 120 Opel Astra ST
  • 121 Porsche 911 C4S
  • 122 VW Caravelle

Препоръчваме ви!