Запознайте се с новото 911 GTS на Porsche

Няма нищо по-хубаво от ново Porsche, особено когато идва в червено и с 450 коня

Новини

| 09 Януари 2017

1/15

Само го вижте! Няма друга автомобилна компания на планетата, която с толкова семпли и стилни подобрения да променя толкова забележително своите коли. В обновената гама на 911 липсваха само GTS моделите и ето, че дойде и техния ред да преминат през освежаването и да получат новия 3-литров турбо боксерен шестак и страхотни черни акценти в екстериора и интериора.

Новата играчка ще бъде на пазара през март и ще се предлага във всички версии на 911 - купе, кабриолет... и естествено Targa! О да, и то каква Targa! Как само и отива новата черна греда над главите на пътниците. Targa GTS идва и ексклузивно със задвижване на четирите колела, докато купето и напълно откритата версия идват и във варианти със задно и 4х4. Всички модели идват с обновен турбо компресор за 3-литровия боксерен шестак, който доставя 450 конски сили и 550 Нм въртящ момент в целия оборотен диапазон между 2150 и 5000 об/мин. Това е увеличение от 30 к.с. над Carrera S и с 20 повече от атмосферните предишни GTS модели. А най-хубавото е, че предаването на силата на двигателя към колелата може да става освен през брилянтната PDK на Porsche с два съединителя и през ръчна скоростна кутия със седем предавки. Въпреки увеличената мощност GTS остава ефективен с разход за Carrera GTS например от 8,3 л/100 км и вредни CO2 емисии от 188 г/км.

Собствениците на новите GTS-и ще получат в стандартното оборудване активното окачване Porsche Active Suspension Management (PASM), а спортният му вариант в купе версията доближава Porsche-то с 10 мм към земята. 911 Carrera 4 GTS Coupé получава стандартно и Sport Chrono пакетът и заедно с PDK той и дава и най-бързото ускорение в гамата от 3,6 секунди до 100км/ч, и най-високата максимална скорост от 312 км/ч. Не се притеснявайте, кабриото и Targa-та не са много по-бавни, а максималната скорост на всички GTS-и е над 300.

GTS моделите се различават в 911 гамата не само по отношение на технологиите и оборудването, а и във визуален аспект. Всички автомобили от гамата са базирани на по-широкото шаси от 4х4 вариантите, предната част е оптимизирана аеродинамично, а предната броня е с нов дизайн, който акцентира върху спортния и характер. По-нисък преден спойлер и по-високо излизащ заден спойлер допълнително намаляват подемните сили действащи на предната и задната ос при висока скорост сравнено с Carrera S моделите. Отзад също няма как да объркате GTS: затъмнени задни светлини, сатенено-черна решетка за въздух над двигателя и стандартна спортна изпускателна система с двойни тръби по средата, отново в черно. Светлинната лента отзад е запазена за моделите със задвижване на четирите колела. Външни огледала със Sport Design, 20-инчови джанти с централна гайка в сатенено черно, плюс GTS лога на вратите допълват екстериорните детайли запазени за новия модел. Споменатата черна греда на Targa-та за първи път се появява в GTS и определено изглежда изключително!

GTS гените са оставили своя отпечатък и в интериора. Хронометърът от Sport Chrono Package е интегриран като централен компонент на таблото, а мобилното Porsche Track Precision приложение е било допълнително оптимизирано специално, за да съвпадне с премиерата на GTS. Неговите функционалности включват автоматично записване, детайлно визуализиране и анализ на данните от шофирането на вашия смартфон. Пътниците в GTS седят в седалки изработени от алкантара с нови контрастни шевове, а спортните седалки Plus са с GTS лога на подглавниците, регулират се електрически и предлагат увеличена странична опора и комфорт. Нов е тримът по таблото, изработен от черен анодизиран алуминий, както и голямото количество елементи изработени от алкантара, които могат да бъдат открити по волана, централната конзола и подлакътниците.

Цените на гамата стартират от 240 000 лв. и достигат до 280 000 лв. за Carrera 4 GTS Cabriolet и Targa 4 GTS

Както казахме и в началото - няма нищо по-хубаво от ново Porsche 911, точно защото в днешните футуристични времена е рядкост да се насладим на толкова педантично изпълнена комбинация от високотехнологичното бъдеще и вълнуващото минало. Porsche го направиха отново, въплъщавайки в новата GTS гама най-модерните си технологии и дългогодишните си традиции. Да помолим за една червена Targa... ако може?!

Новият брой!

Прочетете още

  • 49 Най-добрите коли в света
  • 50 Тур Дьо Франс - Continental GT, S63 и DB11
  • 59 Bentley Mulsanne EWB
  • 60 Tesla Model X
  • 62 Привилегията да бъдеш Алекс Занарди
  • 68 BMW M2
  • 71 Mercedes-Benz C-Class Coupe
  • 72 Citroen C3
  • 74 McLaren 570GT
  • 84 Porsche 911R и 911 Carrera 4S
  • 88 BAC Mono 2,5
  • 92 Volvo V90 и Mercedes E220d
  • 98 Jaguar F-Type S
  • 106 Alfa Romeo Giulia QV
  • Тестове:
  • 8 Maserati Levante срещу Jaguar F-Pace
  • 14 Peugeot 3008
  • 16 Dacia
  • 20 Shell Concept
  • 21 Lotus Evora Sport 410
  • 22 Citroen C3
  • 24 Mazda 6 4x4 Adventure
  • 26 BMW X4 xDrive M40i
  • 27 VW Amarok
  • Стартер:
  • 30 Новото лице на Jag - I-Pace
  • 36 Alfa Romeo Stelvio
  • 39 Lamborghini Aventador S
  • 40 Прогрес Рапорт - Citroen DS
  • 43 Топ 9 на най-щурите коли от SEMA
  • 44 Cobalt Co50 Valkyrie
  • 46 Когато Макс Верстапен напомни за Сена
  • Гараж
  • 118 Mazda CX-3
  • 118 Range Rover Sport SVR
  • 119 Porsche 911 C4S
  • 119 VW Caravelle
  • 120 Ford Focus RS
  • 121 Peugeot 308 GTi
  • 122 Opel Astra ST

Препоръчваме ви!