Запознайте се с новото 911 GTS на Porsche

Няма нищо по-хубаво от ново Porsche, особено когато идва в червено и с 450 коня

Новини

| 09 Януари 2017

1/15

Само го вижте! Няма друга автомобилна компания на планетата, която с толкова семпли и стилни подобрения да променя толкова забележително своите коли. В обновената гама на 911 липсваха само GTS моделите и ето, че дойде и техния ред да преминат през освежаването и да получат новия 3-литров турбо боксерен шестак и страхотни черни акценти в екстериора и интериора.

Новата играчка ще бъде на пазара през март и ще се предлага във всички версии на 911 - купе, кабриолет... и естествено Targa! О да, и то каква Targa! Как само и отива новата черна греда над главите на пътниците. Targa GTS идва и ексклузивно със задвижване на четирите колела, докато купето и напълно откритата версия идват и във варианти със задно и 4х4. Всички модели идват с обновен турбо компресор за 3-литровия боксерен шестак, който доставя 450 конски сили и 550 Нм въртящ момент в целия оборотен диапазон между 2150 и 5000 об/мин. Това е увеличение от 30 к.с. над Carrera S и с 20 повече от атмосферните предишни GTS модели. А най-хубавото е, че предаването на силата на двигателя към колелата може да става освен през брилянтната PDK на Porsche с два съединителя и през ръчна скоростна кутия със седем предавки. Въпреки увеличената мощност GTS остава ефективен с разход за Carrera GTS например от 8,3 л/100 км и вредни CO2 емисии от 188 г/км.

Собствениците на новите GTS-и ще получат в стандартното оборудване активното окачване Porsche Active Suspension Management (PASM), а спортният му вариант в купе версията доближава Porsche-то с 10 мм към земята. 911 Carrera 4 GTS Coupé получава стандартно и Sport Chrono пакетът и заедно с PDK той и дава и най-бързото ускорение в гамата от 3,6 секунди до 100км/ч, и най-високата максимална скорост от 312 км/ч. Не се притеснявайте, кабриото и Targa-та не са много по-бавни, а максималната скорост на всички GTS-и е над 300.

GTS моделите се различават в 911 гамата не само по отношение на технологиите и оборудването, а и във визуален аспект. Всички автомобили от гамата са базирани на по-широкото шаси от 4х4 вариантите, предната част е оптимизирана аеродинамично, а предната броня е с нов дизайн, който акцентира върху спортния и характер. По-нисък преден спойлер и по-високо излизащ заден спойлер допълнително намаляват подемните сили действащи на предната и задната ос при висока скорост сравнено с Carrera S моделите. Отзад също няма как да объркате GTS: затъмнени задни светлини, сатенено-черна решетка за въздух над двигателя и стандартна спортна изпускателна система с двойни тръби по средата, отново в черно. Светлинната лента отзад е запазена за моделите със задвижване на четирите колела. Външни огледала със Sport Design, 20-инчови джанти с централна гайка в сатенено черно, плюс GTS лога на вратите допълват екстериорните детайли запазени за новия модел. Споменатата черна греда на Targa-та за първи път се появява в GTS и определено изглежда изключително!

GTS гените са оставили своя отпечатък и в интериора. Хронометърът от Sport Chrono Package е интегриран като централен компонент на таблото, а мобилното Porsche Track Precision приложение е било допълнително оптимизирано специално, за да съвпадне с премиерата на GTS. Неговите функционалности включват автоматично записване, детайлно визуализиране и анализ на данните от шофирането на вашия смартфон. Пътниците в GTS седят в седалки изработени от алкантара с нови контрастни шевове, а спортните седалки Plus са с GTS лога на подглавниците, регулират се електрически и предлагат увеличена странична опора и комфорт. Нов е тримът по таблото, изработен от черен анодизиран алуминий, както и голямото количество елементи изработени от алкантара, които могат да бъдат открити по волана, централната конзола и подлакътниците.

Цените на гамата стартират от 240 000 лв. и достигат до 280 000 лв. за Carrera 4 GTS Cabriolet и Targa 4 GTS

Както казахме и в началото - няма нищо по-хубаво от ново Porsche 911, точно защото в днешните футуристични времена е рядкост да се насладим на толкова педантично изпълнена комбинация от високотехнологичното бъдеще и вълнуващото минало. Porsche го направиха отново, въплъщавайки в новата GTS гама най-модерните си технологии и дългогодишните си традиции. Да помолим за една червена Targa... ако може?!

Новият брой!

Прочетете още

  • Съдържание
  • 08 Десет неща, които научихме този месец
  • 44 Бързи и Яростни Експо - така празнуваме 10 години
  • 54 Fast & Furious 8
  • 60 Бензин - история за автомобили, любов и рок, разказана от Асен Блатечки
  • 68 Крис Харис кара Bugatti Chiron - от време на време човечеството надскача себе си
  • 82 Човекът, който промени света - Волфганг Дюрхмайер
  • 86 McLaren 720S - новият начин на мислене на хипер-англичаните
  • 94 Новото Discovery - тестван на лимита по път, кал, скали, пясък и сняг
  • 110 BMW M2 в търсене на перфектния път за каране в България
  • 116 The M Meeting - където най-мощната буква на света се претворява в ///Магия...
  • Стартер
  • 24 Дарио Франкити - моят автомобилен живот
  • 25 Най-лошите специални моторспорт доработки
  • 27 Грозната сестра на Bentayga и курс за начинаещи с Apple CarPlay
  • Тестове
  • 28 Alfa Romeo Stelvio - бързо, удобно и практично
  • 34 Honda Civic 1,5 - радикално променена визия и техника, за по-добра кола?
  • 36 Bentley Continental Supersports - повече мощност и повече лукс за перфектното Bentley?
  • 38 Renault Clio 1,2 TCe - по-красив и с правилна комбинация от двигател и кутия
  • 40 VW Golf GTE - дигитализираният Golf вече е в България
  • 42 Mini Countryman - максимум емоции и необикновени предизвикателства
  • 43 Volvo V90 Cross Country - бягство сред природата
  • Гараж
  • 119 VW Caravelle - караме ван в закрит паркинг
  • 120 BMW 530d xDrive Luxury - най-накрая и българският TG гараж има какво да прибере
  • 122 Porsche 911 C4S - перфектната семейна спортна кола и голямото зимно оръжие

Препоръчваме ви!