Audi направиха показно на бъдещите си техногии с Q8

Флагманът на SUV гамата на компанията идва с форма на купе, по-луксозен е от всяко Audi до сега и демонстрира силата на компанията по отношение на технологии и дизайн.

Новини

| 10 Януари 2017

1/42

Ето, че и първата по-сериозно очаквана поява по време на 2017 NAIAS в Детройт е факт - Q8 Concept е пред вас от плът и кръв и представя първите стъпки на Audi към пълноразмерните SUV купета, като предвещава продуктов модел през 2018.

Audi Q8 комбинира спортните и секси линии на купе, с цялата функционалност на класическите SUV-ове, а благодарение на дългото междуосие наклонената задна линия на тавана не намалява пространството за пасажерите отзад.

"Концепцията демонстрира силата на нашия бранд по отношение на технологиите и дизайна, като също така предоставя и поглед към бъдещ пълноразмерен SUV. Със следващата генерация решения за визуализация и контрол даваме възможност на клиентите да изпитат свързаността по изцяло нов начин."

Дизайнът Audi описват доста сложно... както и изглежда, но снимките говорят достатъчно. Това, което загатнаха зад стъклата на фаровете са матрични LED светлини за по-висока резолюция на осветяване и по-добър контрол на светлинния сноп.

Г-н Вогенрайтер говори за контактния аналогов head-up дисплей, за който от Audi казват, че е най-големия в автомобилната индустрия и ще бъде за първи път предлаган в новата генерация А7. Също така в Q8 представят и нова версия на виртуалния кокпит на компанията, който вече включва още нови функции и по-висока разделителна способност. Още няколко други дисплея, интегрирани в т.нар. "черен панел" на централната конзола се използват за контрол на инфотеймънт системата и настройките на автомобила.

Говорейки за интериора, той предлага "разхитително пространство за четири човека", седящи в четири отделени седалки, направени от сегменти, които изглеждат като отделни геометрични тела за страничните опори и подглавниците.

Въпреки, че е концепция, Q8 използва технологии, които вече са готови за серийно производство. Мощността идва от plug-in хибридна система, която комбинира 3-литров бензинов двигател с турбо, осем-степенна автоматична кутия и електрически мотор. Максималната мощност на системата достига 450 конски сили и 700 Нм въртящ момент. Audi твърдят, че Q8 ускорява от 0 до 100 за 5,4 секунди и има електронно ограничена максимална скорост от 250 км/ч. На хартия харчи 2,3 литра на 100 км, но все пак всички знаем как се смятат тези цифри...

Задвижването използва литиево-йонна батерия разположена отзад с капацитет от 17,9 kWh, която може да предостави електрическа автономия от 60 километра, което прави общия обхват на автомобила с едно зареждане 1000 километра. Пълния заряд на батериите от 7,2 kW източник отнема около два часа и половина.

Audi казват, че Quattro задвижването на четирите колела доставя мощността от хибридната система до всички колела със страхотен контрол, като спирачките се намесват върху вътрешните колела в завой, за да увеличат динамиката и стабилността. На разположение е и система за адаптивно въздушно окачване, с възможност за промяна на твърдостта и височината на автомобила.

Бъдещето изглежда готино според Audi и едно е сигурно - BMW X5, Mercedes GLE Coupe, Porsche Cayenne и Range Rover Sport трябва вече да се притесняват от още един конкурент - Audi Q8.

 

 

 

Новият брой!

Прочетете още

  • 50 Ford GT - историята на новата ракета, която се превърна от скица в реален автомобил и вече има победа в Льо Ман.
  • 62 Бързаме за премиерата на новата Fiesta със... стара Fiesta
  • 68 Lexus LC Coupe - сила срещу разум в две напълно различни разновидности
  • 74 Вървим по пътя на световен рекорд за скорост от преди 50 години... с Jaguar F-Type в цвят "Bluebird K7"
  • 81 Поговорихме си с Дженсън Бътън преди последното му състезание във F1
  • 86 Прибираме Bentley Bentayga от Марбеля в Испания, като се борим с показанията на бордкомпютъра
  • 92 Япония и Германия в търсене на правилната рецепта за як кросоувър - SUV тест на супер минита
  • 100 Време за бира - 28-часово пътуване от Атланта до Тексас с Trans Am със 717 конски сили, за да се снабдим с бира
  • 110 Светец срещу грешник - Чистото бъдеще на Volkswagen срещу злодеите на Honda
  • Тестове
  • 08 Mercedes-AMG E63S
  • 14 Nissan Micra IG-T 90 Tekna
  • 16 Lotus Exige Sport 380
  • 17 Renault Twingo GT
  • 18 Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde
  • 24 Mercedes-Benz GLC 220d Coupe
  • 26 AUDI TT RS срещу BMW M2
  • Стартер
  • 30 Смахнатият професор - представяме ви Биси Езериоха, който прави коли с над 1000 к.с.
  • 36 Шест неща, които трябва да знаете за Mercedes E-Class Coupe
  • 38 Opel рестартира Insignia, ние одобряваме
  • 39 В кокпита на Porsche 911 RSR
  • 40 Най-бързите Ferrari-та на Фиорано
  • 41 Един ден от живота на Рафаеле де Симоне, който тества Ferrari-та
  • 42 Прогрес рапорт - Еволюцията на Audi RS6 в среща на три генерации на могъщото комби
  • 44 Discovery V готово за старт - пробваме готовата версия преди да влезе в производство
  • 48 Книги за масичката за кафе - четива, които разкриват автомобилни страсти
  • Гараж
  • 118 Porsche 911 C4S - слагаме нови ботуши на зимното ни оръжие
  • 119 VW Carabelle - правим семейно пътуване с много пътници, багаж и други неща
  • 120 Ford Focus RS - снимачна кола в търсене на най-добрата снимка в Сноудония
  • 122 Mazda CX-3 - обобщаваме пазара на малките кросоувъри, преди да решим дали този е най-добрия

Препоръчваме ви!