Audi направиха показно на бъдещите си техногии с Q8

Флагманът на SUV гамата на компанията идва с форма на купе, по-луксозен е от всяко Audi до сега и демонстрира силата на компанията по отношение на технологии и дизайн.

Новини

| 10 Януари 2017

1/42

Ето, че и първата по-сериозно очаквана поява по време на 2017 NAIAS в Детройт е факт - Q8 Concept е пред вас от плът и кръв и представя първите стъпки на Audi към пълноразмерните SUV купета, като предвещава продуктов модел през 2018.

Audi Q8 комбинира спортните и секси линии на купе, с цялата функционалност на класическите SUV-ове, а благодарение на дългото междуосие наклонената задна линия на тавана не намалява пространството за пасажерите отзад.

"Концепцията демонстрира силата на нашия бранд по отношение на технологиите и дизайна, като също така предоставя и поглед към бъдещ пълноразмерен SUV. Със следващата генерация решения за визуализация и контрол даваме възможност на клиентите да изпитат свързаността по изцяло нов начин."

Дизайнът Audi описват доста сложно... както и изглежда, но снимките говорят достатъчно. Това, което загатнаха зад стъклата на фаровете са матрични LED светлини за по-висока резолюция на осветяване и по-добър контрол на светлинния сноп.

Г-н Вогенрайтер говори за контактния аналогов head-up дисплей, за който от Audi казват, че е най-големия в автомобилната индустрия и ще бъде за първи път предлаган в новата генерация А7. Също така в Q8 представят и нова версия на виртуалния кокпит на компанията, който вече включва още нови функции и по-висока разделителна способност. Още няколко други дисплея, интегрирани в т.нар. "черен панел" на централната конзола се използват за контрол на инфотеймънт системата и настройките на автомобила.

Говорейки за интериора, той предлага "разхитително пространство за четири човека", седящи в четири отделени седалки, направени от сегменти, които изглеждат като отделни геометрични тела за страничните опори и подглавниците.

Въпреки, че е концепция, Q8 използва технологии, които вече са готови за серийно производство. Мощността идва от plug-in хибридна система, която комбинира 3-литров бензинов двигател с турбо, осем-степенна автоматична кутия и електрически мотор. Максималната мощност на системата достига 450 конски сили и 700 Нм въртящ момент. Audi твърдят, че Q8 ускорява от 0 до 100 за 5,4 секунди и има електронно ограничена максимална скорост от 250 км/ч. На хартия харчи 2,3 литра на 100 км, но все пак всички знаем как се смятат тези цифри...

Задвижването използва литиево-йонна батерия разположена отзад с капацитет от 17,9 kWh, която може да предостави електрическа автономия от 60 километра, което прави общия обхват на автомобила с едно зареждане 1000 километра. Пълния заряд на батериите от 7,2 kW източник отнема около два часа и половина.

Audi казват, че Quattro задвижването на четирите колела доставя мощността от хибридната система до всички колела със страхотен контрол, като спирачките се намесват върху вътрешните колела в завой, за да увеличат динамиката и стабилността. На разположение е и система за адаптивно въздушно окачване, с възможност за промяна на твърдостта и височината на автомобила.

Бъдещето изглежда готино според Audi и едно е сигурно - BMW X5, Mercedes GLE Coupe, Porsche Cayenne и Range Rover Sport трябва вече да се притесняват от още един конкурент - Audi Q8.

 

 

 

Новият брой!

Прочетете още

  • Съдържание
  • 49 TG TV Преглед - завръща се в родния ефир от 8 април
  • 60 Porsche 911 GTS - идеалната среда между Turbo и Carrera S
  • 66 Непреклонните - изцяло женският състав, който ще се бори в 24 часа на Дубай
  • 72 Tesla Model X - дали тази кола променя света?
  • 78 Faraday FF91 - чертае нови модни тенденции или е високотехнологична случайност?
  • 84 Lotus Exige Sport 350 - по стъпките на Бонд и Esprit в италианските Доломити
  • 94 Alfa Romeo Giulia Veloce - завръщане към корените
  • 104 Градски бижута - Hyundai i10, Citroen C3, Suzuki Ignis и VW Up
  • 112 Nissan Navara Double Ca
  • Тестове
  • 08 Lamborghini Aventador S - как едно "S" преобрази Aventador
  • 13 Peugeot 301 - Обновен отвътре и по-красив отвън
  • 14 BMW 530d xDrive - Готови ли сме за бъдещата технология днес?
  • 15 BMW 540i xDrive - Бизнес лимузина със страстно емоционален двигател
  • 16 VW Golf 1.5 TSI Evo - брилянтен нов двигател, по-самоосъзнат и интелигентен автомобил
  • 17 VW Golf GTI - във Volkswagen впечатляващо добре разбират кои са силните страни на GTI
  • 17 VW Golf GTD - категория "ако имаш тази кола, друга не ти трябва"
  • 18 Mazda MX-5 RF - твърд покрив за още по-добро управление
  • 19 Renault Grand Scenic vs Volkswagen Touran - бърз сравнителен тест на 7-местни MPV–та
  • 20 BMW 435d Gran Coupe - покоряваме Европа по пътя към Женева с достъпното Gran Turismo
  • Стартер
  • 28 В съзнанието на Роби Гордън - отиваме в Мексико, за да разберем магическата формула за успешната състезателна серия
  • 32 Citroen C-Aircross - слава на Бога, че Citroen все още прави щури коли
  • 33 Топ 9 хомологационни оръжия
  • 34 Женевска конвенция - шоуто на автомобилния елит
  • 40 Honda NSX - от шедьовъра на Сена до хиперхибрид
  • Гараж
  • 118 BMW X5 3.0d (E70)
  • 120 VW Caravelle
  • 120 Porsche 911 C4S
  • 121 Opel Astra
  • 121 Mercedes-Benz E220d
  • 122 Ford Mustang

Препоръчваме ви!