Ето го новото всесезонно кабрио на Audi - S5 Cabriolet

Задвижване на четирите колела за хлъзгавите зимни приключения и свален покрив за лятото на ривиерата...

Новини

| 11 Януари 2017

1/16

Въпреки доста хладното време в Детройт по време на NAIAS 2017, Audi S5 ни най-малко не се притеснява да се покаже без "горнище" пред посетителите на изложението. Откровено казано и ние бихме показали своята кола открита ако беше червена и с кремав интериор.

Като изключим способността да си скрива покрива, S5 Cabriolet не изглежда особено различна от останалите вариации в семейството, но, поне според нас, наличието на класически текстилен гюрук е стилно предимство в днешния свят пълен със сложни сгъваеми твърди конструкции. Не е ли точно гюрукът част от чара и привлекателността на кабриолетите?

Когато се хвърлите в обятията на интериора спортното кабрио ви обгръща с готините седалки и карбонови апликации по таблото, които отлично подхождат на динамичната му натура, а по-рафинираните детайли и насочените към шофьора технологии допълват приятното усещане зад волана. Естествено, на разположение е и последната версия на Audi Virtual Cockpit, MMI инфотеймънт системата и новата Audi Connect.

Според Audi, при новата открита версия на S5, устойчивостта на усукване на купето е подобрена с 40% и въпреки това колата е с 45 килограма по-лека, докато увеличеното с 14мм междуосие се материализира в повече пространство за пасажерите отзад.

Както останалите S5-ци, кабриото използва 3-литровия турбо V6 с354 конски сили и 500 Нм въртящ момент, идва с 8-степенната автоматична трансмисия и благодарение на Quattro-то се нуждае от по-малко от 5 секунди за ускорение до 100 км/ч. Споменатото прочуто задвижване на четирите колела тук разпределя въртящия момент в съотношение 40:60 между предния и задния мост, което благодарение на самозаключващия се централен диференциал може да предаде до 100% към оста с повече сцепление.

Предното многораменно окачване е с нова олекотена конструкция за по-добро поведение и е с нови настройки на пружините и амортисьорите, а клиентите могат допълнително да изберат опция за динамично управление с променливо предавателно число в зависимост от скоростта.

По-широката Singleframe предна решетка, по-дългите линии на капака, готините раздувки и мускулестите форми недвусмислено говорят за потентността и Quattro гените на модела.

Харесваме кабриолети, текстилния гюрук е очарователен, а каква по-хубава цветова комбинация от това червено и кремаво?  


Новият брой!

Прочетете още

  • 09 Десет неща, които научихме този месец
  • 46 Ford GT
  • 57 McLaren 720S
  • 68 Моторспортът през 2027
  • 78 AMG GT R срещу 911 GT3 RS срещу BMW M4 GTS
  • 88 Летящата кола
  • 94 Porsche на пистата "Истанбул Парк"
  • 100 Наследството на Aston Martin
  • 108 Фамозното "Премиум Рали"
  • 114 Луда надпревара
  • Стартер
  • 24 Автомобилният живот на Мат Леблан
  • Тестове
  • 28 Alfa Romeo Giulia QV срещу BMW M4 Competition
  • 33 Volkswagen Golf R
  • 34 Opel Insignia
  • 37 BMW X6 xDrive50i
  • 38 Porsche Road Tour 2017
  • 42 Porsche 911 GT3
  • Гараж
  • 119 Citroen C3
  • 120 McLaren 570GT и Aston Martin DB11
  • 122 BMW 530d xDrive Luxury

Препоръчваме ви!