Ето го новото всесезонно кабрио на Audi - S5 Cabriolet

Задвижване на четирите колела за хлъзгавите зимни приключения и свален покрив за лятото на ривиерата...

Новини

| 11 Януари 2017

1/16

Въпреки доста хладното време в Детройт по време на NAIAS 2017, Audi S5 ни най-малко не се притеснява да се покаже без "горнище" пред посетителите на изложението. Откровено казано и ние бихме показали своята кола открита ако беше червена и с кремав интериор.

Като изключим способността да си скрива покрива, S5 Cabriolet не изглежда особено различна от останалите вариации в семейството, но, поне според нас, наличието на класически текстилен гюрук е стилно предимство в днешния свят пълен със сложни сгъваеми твърди конструкции. Не е ли точно гюрукът част от чара и привлекателността на кабриолетите?

Когато се хвърлите в обятията на интериора спортното кабрио ви обгръща с готините седалки и карбонови апликации по таблото, които отлично подхождат на динамичната му натура, а по-рафинираните детайли и насочените към шофьора технологии допълват приятното усещане зад волана. Естествено, на разположение е и последната версия на Audi Virtual Cockpit, MMI инфотеймънт системата и новата Audi Connect.

Според Audi, при новата открита версия на S5, устойчивостта на усукване на купето е подобрена с 40% и въпреки това колата е с 45 килограма по-лека, докато увеличеното с 14мм междуосие се материализира в повече пространство за пасажерите отзад.

Както останалите S5-ци, кабриото използва 3-литровия турбо V6 с354 конски сили и 500 Нм въртящ момент, идва с 8-степенната автоматична трансмисия и благодарение на Quattro-то се нуждае от по-малко от 5 секунди за ускорение до 100 км/ч. Споменатото прочуто задвижване на четирите колела тук разпределя въртящия момент в съотношение 40:60 между предния и задния мост, което благодарение на самозаключващия се централен диференциал може да предаде до 100% към оста с повече сцепление.

Предното многораменно окачване е с нова олекотена конструкция за по-добро поведение и е с нови настройки на пружините и амортисьорите, а клиентите могат допълнително да изберат опция за динамично управление с променливо предавателно число в зависимост от скоростта.

По-широката Singleframe предна решетка, по-дългите линии на капака, готините раздувки и мускулестите форми недвусмислено говорят за потентността и Quattro гените на модела.

Харесваме кабриолети, текстилния гюрук е очарователен, а каква по-хубава цветова комбинация от това червено и кремаво?  

Новият брой!

Прочетете още

  • Съдържание
  • 49 TG TV Преглед - завръща се в родния ефир от 8 април
  • 60 Porsche 911 GTS - идеалната среда между Turbo и Carrera S
  • 66 Непреклонните - изцяло женският състав, който ще се бори в 24 часа на Дубай
  • 72 Tesla Model X - дали тази кола променя света?
  • 78 Faraday FF91 - чертае нови модни тенденции или е високотехнологична случайност?
  • 84 Lotus Exige Sport 350 - по стъпките на Бонд и Esprit в италианските Доломити
  • 94 Alfa Romeo Giulia Veloce - завръщане към корените
  • 104 Градски бижута - Hyundai i10, Citroen C3, Suzuki Ignis и VW Up
  • 112 Nissan Navara Double Ca
  • Тестове
  • 08 Lamborghini Aventador S - как едно "S" преобрази Aventador
  • 13 Peugeot 301 - Обновен отвътре и по-красив отвън
  • 14 BMW 530d xDrive - Готови ли сме за бъдещата технология днес?
  • 15 BMW 540i xDrive - Бизнес лимузина със страстно емоционален двигател
  • 16 VW Golf 1.5 TSI Evo - брилянтен нов двигател, по-самоосъзнат и интелигентен автомобил
  • 17 VW Golf GTI - във Volkswagen впечатляващо добре разбират кои са силните страни на GTI
  • 17 VW Golf GTD - категория "ако имаш тази кола, друга не ти трябва"
  • 18 Mazda MX-5 RF - твърд покрив за още по-добро управление
  • 19 Renault Grand Scenic vs Volkswagen Touran - бърз сравнителен тест на 7-местни MPV–та
  • 20 BMW 435d Gran Coupe - покоряваме Европа по пътя към Женева с достъпното Gran Turismo
  • Стартер
  • 28 В съзнанието на Роби Гордън - отиваме в Мексико, за да разберем магическата формула за успешната състезателна серия
  • 32 Citroen C-Aircross - слава на Бога, че Citroen все още прави щури коли
  • 33 Топ 9 хомологационни оръжия
  • 34 Женевска конвенция - шоуто на автомобилния елит
  • 40 Honda NSX - от шедьовъра на Сена до хиперхибрид
  • Гараж
  • 118 BMW X5 3.0d (E70)
  • 120 VW Caravelle
  • 120 Porsche 911 C4S
  • 121 Opel Astra
  • 121 Mercedes-Benz E220d
  • 122 Ford Mustang

Препоръчваме ви!