Ето го новото всесезонно кабрио на Audi - S5 Cabriolet

Задвижване на четирите колела за хлъзгавите зимни приключения и свален покрив за лятото на ривиерата...

Новини

| 11 Януари 2017

1/16

Въпреки доста хладното време в Детройт по време на NAIAS 2017, Audi S5 ни най-малко не се притеснява да се покаже без "горнище" пред посетителите на изложението. Откровено казано и ние бихме показали своята кола открита ако беше червена и с кремав интериор.

Като изключим способността да си скрива покрива, S5 Cabriolet не изглежда особено различна от останалите вариации в семейството, но, поне според нас, наличието на класически текстилен гюрук е стилно предимство в днешния свят пълен със сложни сгъваеми твърди конструкции. Не е ли точно гюрукът част от чара и привлекателността на кабриолетите?

Когато се хвърлите в обятията на интериора спортното кабрио ви обгръща с готините седалки и карбонови апликации по таблото, които отлично подхождат на динамичната му натура, а по-рафинираните детайли и насочените към шофьора технологии допълват приятното усещане зад волана. Естествено, на разположение е и последната версия на Audi Virtual Cockpit, MMI инфотеймънт системата и новата Audi Connect.

Според Audi, при новата открита версия на S5, устойчивостта на усукване на купето е подобрена с 40% и въпреки това колата е с 45 килограма по-лека, докато увеличеното с 14мм междуосие се материализира в повече пространство за пасажерите отзад.

Както останалите S5-ци, кабриото използва 3-литровия турбо V6 с354 конски сили и 500 Нм въртящ момент, идва с 8-степенната автоматична трансмисия и благодарение на Quattro-то се нуждае от по-малко от 5 секунди за ускорение до 100 км/ч. Споменатото прочуто задвижване на четирите колела тук разпределя въртящия момент в съотношение 40:60 между предния и задния мост, което благодарение на самозаключващия се централен диференциал може да предаде до 100% към оста с повече сцепление.

Предното многораменно окачване е с нова олекотена конструкция за по-добро поведение и е с нови настройки на пружините и амортисьорите, а клиентите могат допълнително да изберат опция за динамично управление с променливо предавателно число в зависимост от скоростта.

По-широката Singleframe предна решетка, по-дългите линии на капака, готините раздувки и мускулестите форми недвусмислено говорят за потентността и Quattro гените на модела.

Харесваме кабриолети, текстилния гюрук е очарователен, а каква по-хубава цветова комбинация от това червено и кремаво?  

Новият брой!

Прочетете още

  • 49 Най-добрите коли в света
  • 50 Тур Дьо Франс - Continental GT, S63 и DB11
  • 59 Bentley Mulsanne EWB
  • 60 Tesla Model X
  • 62 Привилегията да бъдеш Алекс Занарди
  • 68 BMW M2
  • 71 Mercedes-Benz C-Class Coupe
  • 72 Citroen C3
  • 74 McLaren 570GT
  • 84 Porsche 911R и 911 Carrera 4S
  • 88 BAC Mono 2,5
  • 92 Volvo V90 и Mercedes E220d
  • 98 Jaguar F-Type S
  • 106 Alfa Romeo Giulia QV
  • Тестове:
  • 8 Maserati Levante срещу Jaguar F-Pace
  • 14 Peugeot 3008
  • 16 Dacia
  • 20 Shell Concept
  • 21 Lotus Evora Sport 410
  • 22 Citroen C3
  • 24 Mazda 6 4x4 Adventure
  • 26 BMW X4 xDrive M40i
  • 27 VW Amarok
  • Стартер:
  • 30 Новото лице на Jag - I-Pace
  • 36 Alfa Romeo Stelvio
  • 39 Lamborghini Aventador S
  • 40 Прогрес Рапорт - Citroen DS
  • 43 Топ 9 на най-щурите коли от SEMA
  • 44 Cobalt Co50 Valkyrie
  • 46 Когато Макс Верстапен напомни за Сена
  • Гараж
  • 118 Mazda CX-3
  • 118 Range Rover Sport SVR
  • 119 Porsche 911 C4S
  • 119 VW Caravelle
  • 120 Ford Focus RS
  • 121 Peugeot 308 GTi
  • 122 Opel Astra ST

Препоръчваме ви!