Ето го новото всесезонно кабрио на Audi - S5 Cabriolet

Задвижване на четирите колела за хлъзгавите зимни приключения и свален покрив за лятото на ривиерата...

Новини

| 11 Януари 2017

1/16

Въпреки доста хладното време в Детройт по време на NAIAS 2017, Audi S5 ни най-малко не се притеснява да се покаже без "горнище" пред посетителите на изложението. Откровено казано и ние бихме показали своята кола открита ако беше червена и с кремав интериор.

Като изключим способността да си скрива покрива, S5 Cabriolet не изглежда особено различна от останалите вариации в семейството, но, поне според нас, наличието на класически текстилен гюрук е стилно предимство в днешния свят пълен със сложни сгъваеми твърди конструкции. Не е ли точно гюрукът част от чара и привлекателността на кабриолетите?

Когато се хвърлите в обятията на интериора спортното кабрио ви обгръща с готините седалки и карбонови апликации по таблото, които отлично подхождат на динамичната му натура, а по-рафинираните детайли и насочените към шофьора технологии допълват приятното усещане зад волана. Естествено, на разположение е и последната версия на Audi Virtual Cockpit, MMI инфотеймънт системата и новата Audi Connect.

Според Audi, при новата открита версия на S5, устойчивостта на усукване на купето е подобрена с 40% и въпреки това колата е с 45 килограма по-лека, докато увеличеното с 14мм междуосие се материализира в повече пространство за пасажерите отзад.

Както останалите S5-ци, кабриото използва 3-литровия турбо V6 с354 конски сили и 500 Нм въртящ момент, идва с 8-степенната автоматична трансмисия и благодарение на Quattro-то се нуждае от по-малко от 5 секунди за ускорение до 100 км/ч. Споменатото прочуто задвижване на четирите колела тук разпределя въртящия момент в съотношение 40:60 между предния и задния мост, което благодарение на самозаключващия се централен диференциал може да предаде до 100% към оста с повече сцепление.

Предното многораменно окачване е с нова олекотена конструкция за по-добро поведение и е с нови настройки на пружините и амортисьорите, а клиентите могат допълнително да изберат опция за динамично управление с променливо предавателно число в зависимост от скоростта.

По-широката Singleframe предна решетка, по-дългите линии на капака, готините раздувки и мускулестите форми недвусмислено говорят за потентността и Quattro гените на модела.

Харесваме кабриолети, текстилния гюрук е очарователен, а каква по-хубава цветова комбинация от това червено и кремаво?  

Новият брой!

Прочетете още

  • 48 50 неща, които трябва да направите, докато сте живи - списъкът на TopGear с 50-те автомобилни неща, които трябва да карате, направите или преживеете... плюс някой съвсем откачени и шантави идеи! Даже ви съветваме къде и как точно!
  • 49 Mercedes-AMG GT R - покорителят на Ринга се справя с писта Портимао
  • 66 Караме прототипа Audi R18 LMP1 от тази година
  • 88 Хвърляме стотици Porsche-та върху ледена нирвана... по пътя към върховно удоволствие
  • 110 Секретен тест пилот на TopGear проверява Performante за Lamborghini
  • Тестове
  • 08 Nismo GT-R - най-бързият и брутален Nissan, със също толкова брутална цена
  • 12 Mini Cooper S Countryman - порасналото и узряло ново поколение много добре знае какво искат клиентите
  • 16 Volvo V90 Cross Country - шведски автомобил, който ви насърчава да се отдадете на приключения сега
  • 20 Ford Focus RS Mountune - връща се по-шумен, по-мощен и по-атлетичен след спортен лагер
  • 22 Aston Martin Vanquish S - с голяма доза емоция се сбогуваме с атмосферните модели на Aston Martin
  • 24 Toyota GT86 - специален автомобил без много мощност в среда с много по-напудрени хот хечове
  • 26 BMW X5 M50d - лети като бензиновия М и харчи колкото седан
  • 28 Ford Kuga - напълно трансформираният SUV навлезе в топ водите с изпълнение Vignale
  • 30 VW Passat Variant GTE - електрическото бъдеще на Volkswagen вече започна
  • Стартер
  • 32 Специалната връзка между Англия и Америка изглежда добре през погледа на Lucra
  • 36 Нов метал от Детройт и CES 2017 - VW Tiguan Allspace, Lexus LS, Bentley Continental Supersports, Porsche 911 GTS, Audi Q8, Faraday Future FF 91, Chrysler Portal, Toyota Concept-i
  • 40 Топ 9 - Снегоустойчиви превозни средства
  • 42 Прогрес Репорт - Skoda Favorit vs Skoda Fabia
  • 44 VW I.D Buzz: словесна битка - ретро шик или модерна имитация?
  • Гараж
  • 119 Mercedes-Benz
  • 120 Ford Focus RS
  • 120 Opel Astra ST
  • 121 Porsche 911 C4S
  • 122 VW Caravelle

Препоръчваме ви!