Официално: Пади Лоу напуска Mercedes, а Renault остана без шеф

Така Mercedes е вече без технически ръководител, а в Renault ще търсят заместник на Фредерик Васьор

Формула 1

| 11 Януари 2017

1/3

След седмици на ожесточени спекулации стана ясно, че Пади Лоу наистина напуска поста на технически директор в отбора на Mercedes F1. Това бе официално потвърдено от екипа, а съвсем скоро от Williams трябва да обявят, че Лоу ще бъде част от британския тим на мястото на Пат Симъндс. Но е важно да се отбележи, че все още няма подписан договор между Williams и Лоу.

Повечето водещи специалисти смятат, че новият технически директор на Mercedes ще се казва Джеймс Алисън. Англичанинът дойде във Ferrari от Lotus с огромни надежди, но Скудерията така и не можа да стигне до битка за световната титла, a Алисън напусна след като получи нереалистични срокове от Ferrari за връщане на работа след смъртта на неговата съпруга.

От Mercedes все още не са готови да оповестят наследника на Лоу и поне официално, на този етап отборът ще бъде ръководен от инженерния директор Алдо Коста, техническият директор Джеф Уилис и директорът по представянето Марк Елис.

Междувременно, в Renault рязко настъпиха сериозни сътресения след като отборният шеф Фредерик Васьор изненадващо обяви, че напуска отбора. Той имаше огромни успехи в малките формули с ART Grand Prix, а в средата на миналата година стана едноличен ръководител на екипа и бе нагърбен с тежката задача да води цялостното преструктуриране на Renault F1. Именно фигурата на Васьор бе решаваща за привличането на Нико Хюлкенберг от Force India.

Според вътрешни източници, причината за напускането се крие в сериозни конфликти и несъгласия между Васьор и висши представители на ръководството на производителя. 

Новият брой!

Прочетете още

  • 50 Ford GT - историята на новата ракета, която се превърна от скица в реален автомобил и вече има победа в Льо Ман.
  • 62 Бързаме за премиерата на новата Fiesta със... стара Fiesta
  • 68 Lexus LC Coupe - сила срещу разум в две напълно различни разновидности
  • 74 Вървим по пътя на световен рекорд за скорост от преди 50 години... с Jaguar F-Type в цвят "Bluebird K7"
  • 81 Поговорихме си с Дженсън Бътън преди последното му състезание във F1
  • 86 Прибираме Bentley Bentayga от Марбеля в Испания, като се борим с показанията на бордкомпютъра
  • 92 Япония и Германия в търсене на правилната рецепта за як кросоувър - SUV тест на супер минита
  • 100 Време за бира - 28-часово пътуване от Атланта до Тексас с Trans Am със 717 конски сили, за да се снабдим с бира
  • 110 Светец срещу грешник - Чистото бъдеще на Volkswagen срещу злодеите на Honda
  • Тестове
  • 08 Mercedes-AMG E63S
  • 14 Nissan Micra IG-T 90 Tekna
  • 16 Lotus Exige Sport 380
  • 17 Renault Twingo GT
  • 18 Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde
  • 24 Mercedes-Benz GLC 220d Coupe
  • 26 AUDI TT RS срещу BMW M2
  • Стартер
  • 30 Смахнатият професор - представяме ви Биси Езериоха, който прави коли с над 1000 к.с.
  • 36 Шест неща, които трябва да знаете за Mercedes E-Class Coupe
  • 38 Opel рестартира Insignia, ние одобряваме
  • 39 В кокпита на Porsche 911 RSR
  • 40 Най-бързите Ferrari-та на Фиорано
  • 41 Един ден от живота на Рафаеле де Симоне, който тества Ferrari-та
  • 42 Прогрес рапорт - Еволюцията на Audi RS6 в среща на три генерации на могъщото комби
  • 44 Discovery V готово за старт - пробваме готовата версия преди да влезе в производство
  • 48 Книги за масичката за кафе - четива, които разкриват автомобилни страсти
  • Гараж
  • 118 Porsche 911 C4S - слагаме нови ботуши на зимното ни оръжие
  • 119 VW Carabelle - правим семейно пътуване с много пътници, багаж и други неща
  • 120 Ford Focus RS - снимачна кола в търсене на най-добрата снимка в Сноудония
  • 122 Mazda CX-3 - обобщаваме пазара на малките кросоувъри, преди да решим дали този е най-добрия

Препоръчваме ви!