Официално: Пади Лоу напуска Mercedes, а Renault остана без шеф

Така Mercedes е вече без технически ръководител, а в Renault ще търсят заместник на Фредерик Васьор

Формула 1

| 11 Януари 2017

1/3

След седмици на ожесточени спекулации стана ясно, че Пади Лоу наистина напуска поста на технически директор в отбора на Mercedes F1. Това бе официално потвърдено от екипа, а съвсем скоро от Williams трябва да обявят, че Лоу ще бъде част от британския тим на мястото на Пат Симъндс. Но е важно да се отбележи, че все още няма подписан договор между Williams и Лоу.

Повечето водещи специалисти смятат, че новият технически директор на Mercedes ще се казва Джеймс Алисън. Англичанинът дойде във Ferrari от Lotus с огромни надежди, но Скудерията така и не можа да стигне до битка за световната титла, a Алисън напусна след като получи нереалистични срокове от Ferrari за връщане на работа след смъртта на неговата съпруга.

От Mercedes все още не са готови да оповестят наследника на Лоу и поне официално, на този етап отборът ще бъде ръководен от инженерния директор Алдо Коста, техническият директор Джеф Уилис и директорът по представянето Марк Елис.

Междувременно, в Renault рязко настъпиха сериозни сътресения след като отборният шеф Фредерик Васьор изненадващо обяви, че напуска отбора. Той имаше огромни успехи в малките формули с ART Grand Prix, а в средата на миналата година стана едноличен ръководител на екипа и бе нагърбен с тежката задача да води цялостното преструктуриране на Renault F1. Именно фигурата на Васьор бе решаваща за привличането на Нико Хюлкенберг от Force India.

Според вътрешни източници, причината за напускането се крие в сериозни конфликти и несъгласия между Васьор и висши представители на ръководството на производителя. 

Новият брой!

Прочетете още

  • Съдържание
  • 49 TG TV Преглед - завръща се в родния ефир от 8 април
  • 60 Porsche 911 GTS - идеалната среда между Turbo и Carrera S
  • 66 Непреклонните - изцяло женският състав, който ще се бори в 24 часа на Дубай
  • 72 Tesla Model X - дали тази кола променя света?
  • 78 Faraday FF91 - чертае нови модни тенденции или е високотехнологична случайност?
  • 84 Lotus Exige Sport 350 - по стъпките на Бонд и Esprit в италианските Доломити
  • 94 Alfa Romeo Giulia Veloce - завръщане към корените
  • 104 Градски бижута - Hyundai i10, Citroen C3, Suzuki Ignis и VW Up
  • 112 Nissan Navara Double Ca
  • Тестове
  • 08 Lamborghini Aventador S - как едно "S" преобрази Aventador
  • 13 Peugeot 301 - Обновен отвътре и по-красив отвън
  • 14 BMW 530d xDrive - Готови ли сме за бъдещата технология днес?
  • 15 BMW 540i xDrive - Бизнес лимузина със страстно емоционален двигател
  • 16 VW Golf 1.5 TSI Evo - брилянтен нов двигател, по-самоосъзнат и интелигентен автомобил
  • 17 VW Golf GTI - във Volkswagen впечатляващо добре разбират кои са силните страни на GTI
  • 17 VW Golf GTD - категория "ако имаш тази кола, друга не ти трябва"
  • 18 Mazda MX-5 RF - твърд покрив за още по-добро управление
  • 19 Renault Grand Scenic vs Volkswagen Touran - бърз сравнителен тест на 7-местни MPV–та
  • 20 BMW 435d Gran Coupe - покоряваме Европа по пътя към Женева с достъпното Gran Turismo
  • Стартер
  • 28 В съзнанието на Роби Гордън - отиваме в Мексико, за да разберем магическата формула за успешната състезателна серия
  • 32 Citroen C-Aircross - слава на Бога, че Citroen все още прави щури коли
  • 33 Топ 9 хомологационни оръжия
  • 34 Женевска конвенция - шоуто на автомобилния елит
  • 40 Honda NSX - от шедьовъра на Сена до хиперхибрид
  • Гараж
  • 118 BMW X5 3.0d (E70)
  • 120 VW Caravelle
  • 120 Porsche 911 C4S
  • 121 Opel Astra
  • 121 Mercedes-Benz E220d
  • 122 Ford Mustang

Препоръчваме ви!