Официално: Пади Лоу напуска Mercedes, а Renault остана без шеф

Така Mercedes е вече без технически ръководител, а в Renault ще търсят заместник на Фредерик Васьор

Формула 1

| 11 Януари 2017

1/3

След седмици на ожесточени спекулации стана ясно, че Пади Лоу наистина напуска поста на технически директор в отбора на Mercedes F1. Това бе официално потвърдено от екипа, а съвсем скоро от Williams трябва да обявят, че Лоу ще бъде част от британския тим на мястото на Пат Симъндс. Но е важно да се отбележи, че все още няма подписан договор между Williams и Лоу.

Повечето водещи специалисти смятат, че новият технически директор на Mercedes ще се казва Джеймс Алисън. Англичанинът дойде във Ferrari от Lotus с огромни надежди, но Скудерията така и не можа да стигне до битка за световната титла, a Алисън напусна след като получи нереалистични срокове от Ferrari за връщане на работа след смъртта на неговата съпруга.

От Mercedes все още не са готови да оповестят наследника на Лоу и поне официално, на този етап отборът ще бъде ръководен от инженерния директор Алдо Коста, техническият директор Джеф Уилис и директорът по представянето Марк Елис.

Междувременно, в Renault рязко настъпиха сериозни сътресения след като отборният шеф Фредерик Васьор изненадващо обяви, че напуска отбора. Той имаше огромни успехи в малките формули с ART Grand Prix, а в средата на миналата година стана едноличен ръководител на екипа и бе нагърбен с тежката задача да води цялостното преструктуриране на Renault F1. Именно фигурата на Васьор бе решаваща за привличането на Нико Хюлкенберг от Force India.

Според вътрешни източници, причината за напускането се крие в сериозни конфликти и несъгласия между Васьор и висши представители на ръководството на производителя. 

Новият брой!

Прочетете още

  • Съдържание
  • 08 Десет неща, които научихме този месец
  • 44 Бързи и Яростни Експо - така празнуваме 10 години
  • 54 Fast & Furious 8
  • 60 Бензин - история за автомобили, любов и рок, разказана от Асен Блатечки
  • 68 Крис Харис кара Bugatti Chiron - от време на време човечеството надскача себе си
  • 82 Човекът, който промени света - Волфганг Дюрхмайер
  • 86 McLaren 720S - новият начин на мислене на хипер-англичаните
  • 94 Новото Discovery - тестван на лимита по път, кал, скали, пясък и сняг
  • 110 BMW M2 в търсене на перфектния път за каране в България
  • 116 The M Meeting - където най-мощната буква на света се претворява в ///Магия...
  • Стартер
  • 24 Дарио Франкити - моят автомобилен живот
  • 25 Най-лошите специални моторспорт доработки
  • 27 Грозната сестра на Bentayga и курс за начинаещи с Apple CarPlay
  • Тестове
  • 28 Alfa Romeo Stelvio - бързо, удобно и практично
  • 34 Honda Civic 1,5 - радикално променена визия и техника, за по-добра кола?
  • 36 Bentley Continental Supersports - повече мощност и повече лукс за перфектното Bentley?
  • 38 Renault Clio 1,2 TCe - по-красив и с правилна комбинация от двигател и кутия
  • 40 VW Golf GTE - дигитализираният Golf вече е в България
  • 42 Mini Countryman - максимум емоции и необикновени предизвикателства
  • 43 Volvo V90 Cross Country - бягство сред природата
  • Гараж
  • 119 VW Caravelle - караме ван в закрит паркинг
  • 120 BMW 530d xDrive Luxury - най-накрая и българският TG гараж има какво да прибере
  • 122 Porsche 911 C4S - перфектната семейна спортна кола и голямото зимно оръжие

Препоръчваме ви!