Официално: Пади Лоу напуска Mercedes, а Renault остана без шеф

Така Mercedes е вече без технически ръководител, а в Renault ще търсят заместник на Фредерик Васьор

Формула 1

| 11 Януари 2017

1/3

След седмици на ожесточени спекулации стана ясно, че Пади Лоу наистина напуска поста на технически директор в отбора на Mercedes F1. Това бе официално потвърдено от екипа, а съвсем скоро от Williams трябва да обявят, че Лоу ще бъде част от британския тим на мястото на Пат Симъндс. Но е важно да се отбележи, че все още няма подписан договор между Williams и Лоу.

Повечето водещи специалисти смятат, че новият технически директор на Mercedes ще се казва Джеймс Алисън. Англичанинът дойде във Ferrari от Lotus с огромни надежди, но Скудерията така и не можа да стигне до битка за световната титла, a Алисън напусна след като получи нереалистични срокове от Ferrari за връщане на работа след смъртта на неговата съпруга.

От Mercedes все още не са готови да оповестят наследника на Лоу и поне официално, на този етап отборът ще бъде ръководен от инженерния директор Алдо Коста, техническият директор Джеф Уилис и директорът по представянето Марк Елис.

Междувременно, в Renault рязко настъпиха сериозни сътресения след като отборният шеф Фредерик Васьор изненадващо обяви, че напуска отбора. Той имаше огромни успехи в малките формули с ART Grand Prix, а в средата на миналата година стана едноличен ръководител на екипа и бе нагърбен с тежката задача да води цялостното преструктуриране на Renault F1. Именно фигурата на Васьор бе решаваща за привличането на Нико Хюлкенберг от Force India.

Според вътрешни източници, причината за напускането се крие в сериозни конфликти и несъгласия между Васьор и висши представители на ръководството на производителя. 

Новият брой!

Прочетете още

  • 48 50 неща, които трябва да направите, докато сте живи - списъкът на TopGear с 50-те автомобилни неща, които трябва да карате, направите или преживеете... плюс някой съвсем откачени и шантави идеи! Даже ви съветваме къде и как точно!
  • 49 Mercedes-AMG GT R - покорителят на Ринга се справя с писта Портимао
  • 66 Караме прототипа Audi R18 LMP1 от тази година
  • 88 Хвърляме стотици Porsche-та върху ледена нирвана... по пътя към върховно удоволствие
  • 110 Секретен тест пилот на TopGear проверява Performante за Lamborghini
  • Тестове
  • 08 Nismo GT-R - най-бързият и брутален Nissan, със също толкова брутална цена
  • 12 Mini Cooper S Countryman - порасналото и узряло ново поколение много добре знае какво искат клиентите
  • 16 Volvo V90 Cross Country - шведски автомобил, който ви насърчава да се отдадете на приключения сега
  • 20 Ford Focus RS Mountune - връща се по-шумен, по-мощен и по-атлетичен след спортен лагер
  • 22 Aston Martin Vanquish S - с голяма доза емоция се сбогуваме с атмосферните модели на Aston Martin
  • 24 Toyota GT86 - специален автомобил без много мощност в среда с много по-напудрени хот хечове
  • 26 BMW X5 M50d - лети като бензиновия М и харчи колкото седан
  • 28 Ford Kuga - напълно трансформираният SUV навлезе в топ водите с изпълнение Vignale
  • 30 VW Passat Variant GTE - електрическото бъдеще на Volkswagen вече започна
  • Стартер
  • 32 Специалната връзка между Англия и Америка изглежда добре през погледа на Lucra
  • 36 Нов метал от Детройт и CES 2017 - VW Tiguan Allspace, Lexus LS, Bentley Continental Supersports, Porsche 911 GTS, Audi Q8, Faraday Future FF 91, Chrysler Portal, Toyota Concept-i
  • 40 Топ 9 - Снегоустойчиви превозни средства
  • 42 Прогрес Репорт - Skoda Favorit vs Skoda Fabia
  • 44 VW I.D Buzz: словесна битка - ретро шик или модерна имитация?
  • Гараж
  • 119 Mercedes-Benz
  • 120 Ford Focus RS
  • 120 Opel Astra ST
  • 121 Porsche 911 C4S
  • 122 VW Caravelle

Препоръчваме ви!