Официално: Пади Лоу напуска Mercedes, а Renault остана без шеф

Така Mercedes е вече без технически ръководител, а в Renault ще търсят заместник на Фредерик Васьор

Формула 1

| 11 Януари 2017

1/3

След седмици на ожесточени спекулации стана ясно, че Пади Лоу наистина напуска поста на технически директор в отбора на Mercedes F1. Това бе официално потвърдено от екипа, а съвсем скоро от Williams трябва да обявят, че Лоу ще бъде част от британския тим на мястото на Пат Симъндс. Но е важно да се отбележи, че все още няма подписан договор между Williams и Лоу.

Повечето водещи специалисти смятат, че новият технически директор на Mercedes ще се казва Джеймс Алисън. Англичанинът дойде във Ferrari от Lotus с огромни надежди, но Скудерията така и не можа да стигне до битка за световната титла, a Алисън напусна след като получи нереалистични срокове от Ferrari за връщане на работа след смъртта на неговата съпруга.

От Mercedes все още не са готови да оповестят наследника на Лоу и поне официално, на този етап отборът ще бъде ръководен от инженерния директор Алдо Коста, техническият директор Джеф Уилис и директорът по представянето Марк Елис.

Междувременно, в Renault рязко настъпиха сериозни сътресения след като отборният шеф Фредерик Васьор изненадващо обяви, че напуска отбора. Той имаше огромни успехи в малките формули с ART Grand Prix, а в средата на миналата година стана едноличен ръководител на екипа и бе нагърбен с тежката задача да води цялостното преструктуриране на Renault F1. Именно фигурата на Васьор бе решаваща за привличането на Нико Хюлкенберг от Force India.

Според вътрешни източници, причината за напускането се крие в сериозни конфликти и несъгласия между Васьор и висши представители на ръководството на производителя. 

Новият брой!

Прочетете още

  • 49 Най-добрите коли в света
  • 50 Тур Дьо Франс - Continental GT, S63 и DB11
  • 59 Bentley Mulsanne EWB
  • 60 Tesla Model X
  • 62 Привилегията да бъдеш Алекс Занарди
  • 68 BMW M2
  • 71 Mercedes-Benz C-Class Coupe
  • 72 Citroen C3
  • 74 McLaren 570GT
  • 84 Porsche 911R и 911 Carrera 4S
  • 88 BAC Mono 2,5
  • 92 Volvo V90 и Mercedes E220d
  • 98 Jaguar F-Type S
  • 106 Alfa Romeo Giulia QV
  • Тестове:
  • 8 Maserati Levante срещу Jaguar F-Pace
  • 14 Peugeot 3008
  • 16 Dacia
  • 20 Shell Concept
  • 21 Lotus Evora Sport 410
  • 22 Citroen C3
  • 24 Mazda 6 4x4 Adventure
  • 26 BMW X4 xDrive M40i
  • 27 VW Amarok
  • Стартер:
  • 30 Новото лице на Jag - I-Pace
  • 36 Alfa Romeo Stelvio
  • 39 Lamborghini Aventador S
  • 40 Прогрес Рапорт - Citroen DS
  • 43 Топ 9 на най-щурите коли от SEMA
  • 44 Cobalt Co50 Valkyrie
  • 46 Когато Макс Верстапен напомни за Сена
  • Гараж
  • 118 Mazda CX-3
  • 118 Range Rover Sport SVR
  • 119 Porsche 911 C4S
  • 119 VW Caravelle
  • 120 Ford Focus RS
  • 121 Peugeot 308 GTi
  • 122 Opel Astra ST

Препоръчваме ви!