Subaru обновиха визията и технологиите в емблематичните WRX и STI

... за онези, които искат да возят децата и приятелите по рали отсечките в планината.

Новини

| 12 Януари 2017

1/25

Когато говорим за практични спортни коли с рали гени, носещи скорост на всякакви настилки, една от първите идеи, които изплуват е Subaru WRX STI. Със своите дългогодишни традиции в рали спорта японците са си извоювали уважението на голям брой автомобилисти и това е напълно заслужено.

Фейслифтът на моделите носи по-агресивна визия, особено с по-ръбатата решетка и фарове, а по-големия въздуховод за интеркулера направо си изглежда готов за WRC. Нощно време по рали отсечките "пилотите" ще виждат по-добре пътя благодарение на новите завиващи LED светлини, които са на разположение за WRX Limited и всички версии на STI.

Във вътрешността пътниците могат да намерят много подобряващи живота промени. Мултимедийния дисплей на таблото нараства от 4,3 на 5,9 инча, материалите и сглобките в интериора са подобрени, а шумоизолацията е станала по-добра, благодарение на по-дебелите стъкла, по-сериозните уплътнения и по-масивното захващане на челното стъкло.

WRX запазва 2-литровия турбо боксер с 268 конски сили, симетричното задвижване на четирите колела и Active TorqueVectoring-а, а като опция, освен механичната 6-степенна предавателна кутия, се предлага и спортна вариаторна кутия Sport Lineartronic® CVTс ръчен режим. В допълнение WRX получава нови настройки на предното и задното окачване за по-добро поведение и комфорт, без да се нарушава отличната управляемост. Subaru значително са подобрили усещането при работа с 6-степенната ръчна кутия, заедно с нов дизайн и намалено триене, както и по-плавна работа на съединителя. Електрическия усилвател на волана е ревизиран, за да даде още по-плавно и по-натурално усещане. Опционалния Performance пакет за WRX Premium допълва рали чертите на модела с електрически Recaro седалки, червени спирачни апарати и по-високо ниво JURID накладки, заедно с нови 18-инчови джанти с двойни спици, като опцията дори премахва люка на тавана, за да намали теглото.

STI също остава със старата мощност от малко над 300 конски сили от 2,5-литров турбо боксер, но освен ревизирано като WRX окачване, получава и нови настройки на централния диференциал, който, за разлика от преди, вместо комбинация от механично и електронно управление, вече използва изцяло електронна концепция за по-бърза и плавна реакция. Освен няколкото режима на работа на симетричната система за задвижване на четирите колела, шофьорът разполага и с Active Torque Vectoring и Multi-Mode Vehicle Dynamics Control, като последното и идея си нямаме какво е. За първи път в модела се вграждат 19-инчови колела с Y-образни спици и гуми 245/35 R 19, които носят със себе си и по-добро представяне по завоите и по-агресивна стойка. Значително подобрени са и спирачките, като зад жълтата боя се крият подобрена система Brembo Performance с 6-бутални апарати отпред и 2-бутални отзад, "стискащи" по-големи перфорирани дискове с нови, по-големи като площ накладки, за по-добро усещане и устойчивост на топлина.

И така, въпреки тежките последни години и смазващата конкуренция на множеството готини играчки, които се появиха в този клас, очевидно Subaru не се отказват от това да подобряват своите WRX и STI. Дали новите им версии ще са достатъчно добри, за да се борят с Focus RS, Audi S3 и BMW M240i? Интересно ни е да видим... 

Коментари добави коментар »

#1

онг

12.01.2017 | 11:47

Субару почват да изостават много значително от конкуренцията и ще продължат, докато не сложат новия двигател от WRX в STI... За жалост. STi в основата си е непроменен в последното десетилетие... Жалко

 

Новият брой!

Прочетете още

  • 49 Най-добрите коли в света
  • 50 Тур Дьо Франс - Continental GT, S63 и DB11
  • 59 Bentley Mulsanne EWB
  • 60 Tesla Model X
  • 62 Привилегията да бъдеш Алекс Занарди
  • 68 BMW M2
  • 71 Mercedes-Benz C-Class Coupe
  • 72 Citroen C3
  • 74 McLaren 570GT
  • 84 Porsche 911R и 911 Carrera 4S
  • 88 BAC Mono 2,5
  • 92 Volvo V90 и Mercedes E220d
  • 98 Jaguar F-Type S
  • 106 Alfa Romeo Giulia QV
  • Тестове:
  • 8 Maserati Levante срещу Jaguar F-Pace
  • 14 Peugeot 3008
  • 16 Dacia
  • 20 Shell Concept
  • 21 Lotus Evora Sport 410
  • 22 Citroen C3
  • 24 Mazda 6 4x4 Adventure
  • 26 BMW X4 xDrive M40i
  • 27 VW Amarok
  • Стартер:
  • 30 Новото лице на Jag - I-Pace
  • 36 Alfa Romeo Stelvio
  • 39 Lamborghini Aventador S
  • 40 Прогрес Рапорт - Citroen DS
  • 43 Топ 9 на най-щурите коли от SEMA
  • 44 Cobalt Co50 Valkyrie
  • 46 Когато Макс Верстапен напомни за Сена
  • Гараж
  • 118 Mazda CX-3
  • 118 Range Rover Sport SVR
  • 119 Porsche 911 C4S
  • 119 VW Caravelle
  • 120 Ford Focus RS
  • 121 Peugeot 308 GTi
  • 122 Opel Astra ST

Препоръчваме ви!