Subaru обновиха визията и технологиите в емблематичните WRX и STI

... за онези, които искат да возят децата и приятелите по рали отсечките в планината.

Новини

| 12 Януари 2017

1/25

Когато говорим за практични спортни коли с рали гени, носещи скорост на всякакви настилки, една от първите идеи, които изплуват е Subaru WRX STI. Със своите дългогодишни традиции в рали спорта японците са си извоювали уважението на голям брой автомобилисти и това е напълно заслужено.

Фейслифтът на моделите носи по-агресивна визия, особено с по-ръбатата решетка и фарове, а по-големия въздуховод за интеркулера направо си изглежда готов за WRC. Нощно време по рали отсечките "пилотите" ще виждат по-добре пътя благодарение на новите завиващи LED светлини, които са на разположение за WRX Limited и всички версии на STI.

Във вътрешността пътниците могат да намерят много подобряващи живота промени. Мултимедийния дисплей на таблото нараства от 4,3 на 5,9 инча, материалите и сглобките в интериора са подобрени, а шумоизолацията е станала по-добра, благодарение на по-дебелите стъкла, по-сериозните уплътнения и по-масивното захващане на челното стъкло.

WRX запазва 2-литровия турбо боксер с 268 конски сили, симетричното задвижване на четирите колела и Active TorqueVectoring-а, а като опция, освен механичната 6-степенна предавателна кутия, се предлага и спортна вариаторна кутия Sport Lineartronic® CVTс ръчен режим. В допълнение WRX получава нови настройки на предното и задното окачване за по-добро поведение и комфорт, без да се нарушава отличната управляемост. Subaru значително са подобрили усещането при работа с 6-степенната ръчна кутия, заедно с нов дизайн и намалено триене, както и по-плавна работа на съединителя. Електрическия усилвател на волана е ревизиран, за да даде още по-плавно и по-натурално усещане. Опционалния Performance пакет за WRX Premium допълва рали чертите на модела с електрически Recaro седалки, червени спирачни апарати и по-високо ниво JURID накладки, заедно с нови 18-инчови джанти с двойни спици, като опцията дори премахва люка на тавана, за да намали теглото.

STI също остава със старата мощност от малко над 300 конски сили от 2,5-литров турбо боксер, но освен ревизирано като WRX окачване, получава и нови настройки на централния диференциал, който, за разлика от преди, вместо комбинация от механично и електронно управление, вече използва изцяло електронна концепция за по-бърза и плавна реакция. Освен няколкото режима на работа на симетричната система за задвижване на четирите колела, шофьорът разполага и с Active Torque Vectoring и Multi-Mode Vehicle Dynamics Control, като последното и идея си нямаме какво е. За първи път в модела се вграждат 19-инчови колела с Y-образни спици и гуми 245/35 R 19, които носят със себе си и по-добро представяне по завоите и по-агресивна стойка. Значително подобрени са и спирачките, като зад жълтата боя се крият подобрена система Brembo Performance с 6-бутални апарати отпред и 2-бутални отзад, "стискащи" по-големи перфорирани дискове с нови, по-големи като площ накладки, за по-добро усещане и устойчивост на топлина.

И така, въпреки тежките последни години и смазващата конкуренция на множеството готини играчки, които се появиха в този клас, очевидно Subaru не се отказват от това да подобряват своите WRX и STI. Дали новите им версии ще са достатъчно добри, за да се борят с Focus RS, Audi S3 и BMW M240i? Интересно ни е да видим... 

Коментари добави коментар »

#1

онг

12.01.2017 | 11:47

Субару почват да изостават много значително от конкуренцията и ще продължат, докато не сложат новия двигател от WRX в STI... За жалост. STi в основата си е непроменен в последното десетилетие... Жалко

 

Новият брой!

Прочетете още

  • 50 Ford GT - историята на новата ракета, която се превърна от скица в реален автомобил и вече има победа в Льо Ман.
  • 62 Бързаме за премиерата на новата Fiesta със... стара Fiesta
  • 68 Lexus LC Coupe - сила срещу разум в две напълно различни разновидности
  • 74 Вървим по пътя на световен рекорд за скорост от преди 50 години... с Jaguar F-Type в цвят "Bluebird K7"
  • 81 Поговорихме си с Дженсън Бътън преди последното му състезание във F1
  • 86 Прибираме Bentley Bentayga от Марбеля в Испания, като се борим с показанията на бордкомпютъра
  • 92 Япония и Германия в търсене на правилната рецепта за як кросоувър - SUV тест на супер минита
  • 100 Време за бира - 28-часово пътуване от Атланта до Тексас с Trans Am със 717 конски сили, за да се снабдим с бира
  • 110 Светец срещу грешник - Чистото бъдеще на Volkswagen срещу злодеите на Honda
  • Тестове
  • 08 Mercedes-AMG E63S
  • 14 Nissan Micra IG-T 90 Tekna
  • 16 Lotus Exige Sport 380
  • 17 Renault Twingo GT
  • 18 Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde
  • 24 Mercedes-Benz GLC 220d Coupe
  • 26 AUDI TT RS срещу BMW M2
  • Стартер
  • 30 Смахнатият професор - представяме ви Биси Езериоха, който прави коли с над 1000 к.с.
  • 36 Шест неща, които трябва да знаете за Mercedes E-Class Coupe
  • 38 Opel рестартира Insignia, ние одобряваме
  • 39 В кокпита на Porsche 911 RSR
  • 40 Най-бързите Ferrari-та на Фиорано
  • 41 Един ден от живота на Рафаеле де Симоне, който тества Ferrari-та
  • 42 Прогрес рапорт - Еволюцията на Audi RS6 в среща на три генерации на могъщото комби
  • 44 Discovery V готово за старт - пробваме готовата версия преди да влезе в производство
  • 48 Книги за масичката за кафе - четива, които разкриват автомобилни страсти
  • Гараж
  • 118 Porsche 911 C4S - слагаме нови ботуши на зимното ни оръжие
  • 119 VW Carabelle - правим семейно пътуване с много пътници, багаж и други неща
  • 120 Ford Focus RS - снимачна кола в търсене на най-добрата снимка в Сноудония
  • 122 Mazda CX-3 - обобщаваме пазара на малките кросоувъри, преди да решим дали този е най-добрия

Препоръчваме ви!