BMW M4 CS бе разкрито по време на рекламни снимки

Няколко мътни кадъра от снимки в Калифорния, разкриващи новия модел се появиха в Bimmer Post

Новини

| 17 Февруари 2017

1/5

Слуховете за идването на M4 CS не са новост тъй като доста прототипи бяха забелязани по време на тестове, показващи модел, който би трябвало да запълни празнината между стандартното М4 и GTS. Означението CS бе използвано вече на няколко пъти с Е46 М3 например, а модел с името M4 CS в Испания носи специална версия на спортната кола за тамошния пазар. Тук обаче говорим за официална версия, която ще бъде напълно глобално предлагана.

Въпросните снимки показват, че M4 CS ще носи доста отличителни детайли, които да го разграничават от останалата част от гамата. Отзад, например, виждаме голямо продължение на капака на багажника в стила на М3 CSL, заедно със светлините от фейслифтовия модел. Освен това автомобилът носи уникални за модела джанти, керамични спирачки и голям карбонов сплитер на предната броня.

Несъмнено BMW ще помислят и за мощността, тъй като ако не искат да изостават от 500+ коньовите си конкуренти трябва да се постараят повече от 450-те конски сили на Competition пакета, но най-вероятно все пак цифрата ще бъде по-малка от 500, заради стоящия на върха на гамата M4 GTS.

Естествено, M4 CS ще бъде по-пригодна за ежедневна употреба от хард-кор модела, което означава пренастроено окачване с все пак по-щадящ характер.

Все още няма известна дата за представянето на модела, но заедно със заснемането на рекламен клип за него, много вероятно е да го видим още в Женева след няколко седмици.  

Новият брой!

Прочетете още

  • Съдържание
  • 49 TG TV Преглед - завръща се в родния ефир от 8 април
  • 60 Porsche 911 GTS - идеалната среда между Turbo и Carrera S
  • 66 Непреклонните - изцяло женският състав, който ще се бори в 24 часа на Дубай
  • 72 Tesla Model X - дали тази кола променя света?
  • 78 Faraday FF91 - чертае нови модни тенденции или е високотехнологична случайност?
  • 84 Lotus Exige Sport 350 - по стъпките на Бонд и Esprit в италианските Доломити
  • 94 Alfa Romeo Giulia Veloce - завръщане към корените
  • 104 Градски бижута - Hyundai i10, Citroen C3, Suzuki Ignis и VW Up
  • 112 Nissan Navara Double Ca
  • Тестове
  • 08 Lamborghini Aventador S - как едно "S" преобрази Aventador
  • 13 Peugeot 301 - Обновен отвътре и по-красив отвън
  • 14 BMW 530d xDrive - Готови ли сме за бъдещата технология днес?
  • 15 BMW 540i xDrive - Бизнес лимузина със страстно емоционален двигател
  • 16 VW Golf 1.5 TSI Evo - брилянтен нов двигател, по-самоосъзнат и интелигентен автомобил
  • 17 VW Golf GTI - във Volkswagen впечатляващо добре разбират кои са силните страни на GTI
  • 17 VW Golf GTD - категория "ако имаш тази кола, друга не ти трябва"
  • 18 Mazda MX-5 RF - твърд покрив за още по-добро управление
  • 19 Renault Grand Scenic vs Volkswagen Touran - бърз сравнителен тест на 7-местни MPV–та
  • 20 BMW 435d Gran Coupe - покоряваме Европа по пътя към Женева с достъпното Gran Turismo
  • Стартер
  • 28 В съзнанието на Роби Гордън - отиваме в Мексико, за да разберем магическата формула за успешната състезателна серия
  • 32 Citroen C-Aircross - слава на Бога, че Citroen все още прави щури коли
  • 33 Топ 9 хомологационни оръжия
  • 34 Женевска конвенция - шоуто на автомобилния елит
  • 40 Honda NSX - от шедьовъра на Сена до хиперхибрид
  • Гараж
  • 118 BMW X5 3.0d (E70)
  • 120 VW Caravelle
  • 120 Porsche 911 C4S
  • 121 Opel Astra
  • 121 Mercedes-Benz E220d
  • 122 Ford Mustang

Препоръчваме ви!