Jaguar се прицелват в М3 и C63 с 500 коня в XE SVR

Компанията обмисля да разшири гамата на своя спортен седан с още едно SVR произведение

Новини

| 17 Февруари 2017

1/5

Ясно е, че в днешно време при спортните седани всички погледи са вперени в М3 - автомобилът, който създаде и винаги е доминирал тази толкова вълнуваща ниша. Ето, че освен отколешните съперници на BMW в тази битка - C-клас AMG и RS версиите на Audi A4, отскоро в играта се намесват все повече и повече нови сериозни конкуренти. Отскоро сърцата ни и тези на останалата част от света са завладяни от Alfa Romeo Giulia QV, видяхме разниинтерпретации в тази посока от Cadillac, Lexus и кой ли още не. Ето, че след страхотния XE S и окрилени от нещата, които постигнаха с F-Type, Jaguar са твърдо решени да не се спрат до тук.

А слуховете са повече от интригуващи - говори се за използването на 5-литровия компресорен V8 от F-Type, където той има и SVR версия, която достига до 580 конски сили и 700 Нм, съчетан с 8-степенен автоматик и 4х4 задвижване. Дори тук да видим "само" 500 и версии със задно или задвижване на четирите колела, това е една изключително сериозна заявка за ощетяване на съдържанието в паничката на "големите" играчи...

Естествено, надали ще остане само двигателя - със сигурност ще видим по-наточена визия от тази на XE S, който виждате на снимките, окачването, спирачките и управлението ще бъдат също силно в полезрението на специалистите на SVO.

И какво се оказва - прилив от хипер коли от огромна част от производителите, все по-силни спортни, супер коли, а ето, че виждаме V8-ци и в динамичните седани... Да живее даунсайзинга, както все по-често напоследък казваме!

Новият брой!

Прочетете още

  • 48 50 неща, които трябва да направите, докато сте живи - списъкът на TopGear с 50-те автомобилни неща, които трябва да карате, направите или преживеете... плюс някой съвсем откачени и шантави идеи! Даже ви съветваме къде и как точно!
  • 49 Mercedes-AMG GT R - покорителят на Ринга се справя с писта Портимао
  • 66 Караме прототипа Audi R18 LMP1 от тази година
  • 88 Хвърляме стотици Porsche-та върху ледена нирвана... по пътя към върховно удоволствие
  • 110 Секретен тест пилот на TopGear проверява Performante за Lamborghini
  • Тестове
  • 08 Nismo GT-R - най-бързият и брутален Nissan, със също толкова брутална цена
  • 12 Mini Cooper S Countryman - порасналото и узряло ново поколение много добре знае какво искат клиентите
  • 16 Volvo V90 Cross Country - шведски автомобил, който ви насърчава да се отдадете на приключения сега
  • 20 Ford Focus RS Mountune - връща се по-шумен, по-мощен и по-атлетичен след спортен лагер
  • 22 Aston Martin Vanquish S - с голяма доза емоция се сбогуваме с атмосферните модели на Aston Martin
  • 24 Toyota GT86 - специален автомобил без много мощност в среда с много по-напудрени хот хечове
  • 26 BMW X5 M50d - лети като бензиновия М и харчи колкото седан
  • 28 Ford Kuga - напълно трансформираният SUV навлезе в топ водите с изпълнение Vignale
  • 30 VW Passat Variant GTE - електрическото бъдеще на Volkswagen вече започна
  • Стартер
  • 32 Специалната връзка между Англия и Америка изглежда добре през погледа на Lucra
  • 36 Нов метал от Детройт и CES 2017 - VW Tiguan Allspace, Lexus LS, Bentley Continental Supersports, Porsche 911 GTS, Audi Q8, Faraday Future FF 91, Chrysler Portal, Toyota Concept-i
  • 40 Топ 9 - Снегоустойчиви превозни средства
  • 42 Прогрес Репорт - Skoda Favorit vs Skoda Fabia
  • 44 VW I.D Buzz: словесна битка - ретро шик или модерна имитация?
  • Гараж
  • 119 Mercedes-Benz
  • 120 Ford Focus RS
  • 120 Opel Astra ST
  • 121 Porsche 911 C4S
  • 122 VW Caravelle

Препоръчваме ви!