Jaguar се прицелват в М3 и C63 с 500 коня в XE SVR

Компанията обмисля да разшири гамата на своя спортен седан с още едно SVR произведение

Новини

| 17 Февруари 2017

1/5

Ясно е, че в днешно време при спортните седани всички погледи са вперени в М3 - автомобилът, който създаде и винаги е доминирал тази толкова вълнуваща ниша. Ето, че освен отколешните съперници на BMW в тази битка - C-клас AMG и RS версиите на Audi A4, отскоро в играта се намесват все повече и повече нови сериозни конкуренти. Отскоро сърцата ни и тези на останалата част от света са завладяни от Alfa Romeo Giulia QV, видяхме разниинтерпретации в тази посока от Cadillac, Lexus и кой ли още не. Ето, че след страхотния XE S и окрилени от нещата, които постигнаха с F-Type, Jaguar са твърдо решени да не се спрат до тук.

А слуховете са повече от интригуващи - говори се за използването на 5-литровия компресорен V8 от F-Type, където той има и SVR версия, която достига до 580 конски сили и 700 Нм, съчетан с 8-степенен автоматик и 4х4 задвижване. Дори тук да видим "само" 500 и версии със задно или задвижване на четирите колела, това е една изключително сериозна заявка за ощетяване на съдържанието в паничката на "големите" играчи...

Естествено, надали ще остане само двигателя - със сигурност ще видим по-наточена визия от тази на XE S, който виждате на снимките, окачването, спирачките и управлението ще бъдат също силно в полезрението на специалистите на SVO.

И какво се оказва - прилив от хипер коли от огромна част от производителите, все по-силни спортни, супер коли, а ето, че виждаме V8-ци и в динамичните седани... Да живее даунсайзинга, както все по-често напоследък казваме!

Новият брой!

Прочетете още

  • Съдържание
  • 49 TG TV Преглед - завръща се в родния ефир от 8 април
  • 60 Porsche 911 GTS - идеалната среда между Turbo и Carrera S
  • 66 Непреклонните - изцяло женският състав, който ще се бори в 24 часа на Дубай
  • 72 Tesla Model X - дали тази кола променя света?
  • 78 Faraday FF91 - чертае нови модни тенденции или е високотехнологична случайност?
  • 84 Lotus Exige Sport 350 - по стъпките на Бонд и Esprit в италианските Доломити
  • 94 Alfa Romeo Giulia Veloce - завръщане към корените
  • 104 Градски бижута - Hyundai i10, Citroen C3, Suzuki Ignis и VW Up
  • 112 Nissan Navara Double Ca
  • Тестове
  • 08 Lamborghini Aventador S - как едно "S" преобрази Aventador
  • 13 Peugeot 301 - Обновен отвътре и по-красив отвън
  • 14 BMW 530d xDrive - Готови ли сме за бъдещата технология днес?
  • 15 BMW 540i xDrive - Бизнес лимузина със страстно емоционален двигател
  • 16 VW Golf 1.5 TSI Evo - брилянтен нов двигател, по-самоосъзнат и интелигентен автомобил
  • 17 VW Golf GTI - във Volkswagen впечатляващо добре разбират кои са силните страни на GTI
  • 17 VW Golf GTD - категория "ако имаш тази кола, друга не ти трябва"
  • 18 Mazda MX-5 RF - твърд покрив за още по-добро управление
  • 19 Renault Grand Scenic vs Volkswagen Touran - бърз сравнителен тест на 7-местни MPV–та
  • 20 BMW 435d Gran Coupe - покоряваме Европа по пътя към Женева с достъпното Gran Turismo
  • Стартер
  • 28 В съзнанието на Роби Гордън - отиваме в Мексико, за да разберем магическата формула за успешната състезателна серия
  • 32 Citroen C-Aircross - слава на Бога, че Citroen все още прави щури коли
  • 33 Топ 9 хомологационни оръжия
  • 34 Женевска конвенция - шоуто на автомобилния елит
  • 40 Honda NSX - от шедьовъра на Сена до хиперхибрид
  • Гараж
  • 118 BMW X5 3.0d (E70)
  • 120 VW Caravelle
  • 120 Porsche 911 C4S
  • 121 Opel Astra
  • 121 Mercedes-Benz E220d
  • 122 Ford Mustang

Препоръчваме ви!