Jaguar се прицелват в М3 и C63 с 500 коня в XE SVR

Компанията обмисля да разшири гамата на своя спортен седан с още едно SVR произведение

Новини

| 17 Февруари 2017

1/5

Ясно е, че в днешно време при спортните седани всички погледи са вперени в М3 - автомобилът, който създаде и винаги е доминирал тази толкова вълнуваща ниша. Ето, че освен отколешните съперници на BMW в тази битка - C-клас AMG и RS версиите на Audi A4, отскоро в играта се намесват все повече и повече нови сериозни конкуренти. Отскоро сърцата ни и тези на останалата част от света са завладяни от Alfa Romeo Giulia QV, видяхме разниинтерпретации в тази посока от Cadillac, Lexus и кой ли още не. Ето, че след страхотния XE S и окрилени от нещата, които постигнаха с F-Type, Jaguar са твърдо решени да не се спрат до тук.

А слуховете са повече от интригуващи - говори се за използването на 5-литровия компресорен V8 от F-Type, където той има и SVR версия, която достига до 580 конски сили и 700 Нм, съчетан с 8-степенен автоматик и 4х4 задвижване. Дори тук да видим "само" 500 и версии със задно или задвижване на четирите колела, това е една изключително сериозна заявка за ощетяване на съдържанието в паничката на "големите" играчи...

Естествено, надали ще остане само двигателя - със сигурност ще видим по-наточена визия от тази на XE S, който виждате на снимките, окачването, спирачките и управлението ще бъдат също силно в полезрението на специалистите на SVO.

И какво се оказва - прилив от хипер коли от огромна част от производителите, все по-силни спортни, супер коли, а ето, че виждаме V8-ци и в динамичните седани... Да живее даунсайзинга, както все по-често напоследък казваме!

Новият брой!

Прочетете още

  • 50 Ford GT - историята на новата ракета, която се превърна от скица в реален автомобил и вече има победа в Льо Ман.
  • 62 Бързаме за премиерата на новата Fiesta със... стара Fiesta
  • 68 Lexus LC Coupe - сила срещу разум в две напълно различни разновидности
  • 74 Вървим по пътя на световен рекорд за скорост от преди 50 години... с Jaguar F-Type в цвят "Bluebird K7"
  • 81 Поговорихме си с Дженсън Бътън преди последното му състезание във F1
  • 86 Прибираме Bentley Bentayga от Марбеля в Испания, като се борим с показанията на бордкомпютъра
  • 92 Япония и Германия в търсене на правилната рецепта за як кросоувър - SUV тест на супер минита
  • 100 Време за бира - 28-часово пътуване от Атланта до Тексас с Trans Am със 717 конски сили, за да се снабдим с бира
  • 110 Светец срещу грешник - Чистото бъдеще на Volkswagen срещу злодеите на Honda
  • Тестове
  • 08 Mercedes-AMG E63S
  • 14 Nissan Micra IG-T 90 Tekna
  • 16 Lotus Exige Sport 380
  • 17 Renault Twingo GT
  • 18 Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde
  • 24 Mercedes-Benz GLC 220d Coupe
  • 26 AUDI TT RS срещу BMW M2
  • Стартер
  • 30 Смахнатият професор - представяме ви Биси Езериоха, който прави коли с над 1000 к.с.
  • 36 Шест неща, които трябва да знаете за Mercedes E-Class Coupe
  • 38 Opel рестартира Insignia, ние одобряваме
  • 39 В кокпита на Porsche 911 RSR
  • 40 Най-бързите Ferrari-та на Фиорано
  • 41 Един ден от живота на Рафаеле де Симоне, който тества Ferrari-та
  • 42 Прогрес рапорт - Еволюцията на Audi RS6 в среща на три генерации на могъщото комби
  • 44 Discovery V готово за старт - пробваме готовата версия преди да влезе в производство
  • 48 Книги за масичката за кафе - четива, които разкриват автомобилни страсти
  • Гараж
  • 118 Porsche 911 C4S - слагаме нови ботуши на зимното ни оръжие
  • 119 VW Carabelle - правим семейно пътуване с много пътници, багаж и други неща
  • 120 Ford Focus RS - снимачна кола в търсене на най-добрата снимка в Сноудония
  • 122 Mazda CX-3 - обобщаваме пазара на малките кросоувъри, преди да решим дали този е най-добрия

Препоръчваме ви!