BMW потвърди кога ще изкара първата си автономна кола

Баварската компания ще произвежда автономни автомобили от нива 3, 4 и 5

Новини

| 19 Март 2017

1/2

Най-къснопрез2021 година BMW ще разполага с напълно автономен автомобил.

В Берлин, старши вицепрезидентът на BMW, отговарящ за автономните технологии, Елмар Фрикенщайн, потвърди очакванията, че самоуправляемите автомобили ще са част от най-близкото бъдеще. Той заяви, че BMW ще може да произвежда автономни автомобили от нива 3, 4 и 5, след което обясни какво означава това.

Според стандартите на SAE, ниво 3 при автономните автомобили означава, че уредите за управление в колата са задължителни, както и присъствието на човек на волана, който да може да се намеси във всеки един момент, ако това се налага.

Ниво 4 пък изисква в автомобила да има традиционните уреди за управление от човек, както и системи, чрез които колата да може да се движи сама. Разликата с ниво 3 е, че тук не се изисква присъствието на човек, който да може да се намеси в управлението във всеки един момент.

А ниво 5 означава, че уредите за управление не са задължителни и автомобилът може да бъде сертифициран без тях, като колата няма нужда от човек на борда, за да се придвижва по определен маршрут.

BMW получава повечето технологии за автономно управление от израелската компания Mobileye, която в началото на тази седмица бе погълната от Intel срещу рекордната за сектора сума от 15,3 милиарда долара. Според баварците, тази сделка само ще ускори развойната дейност.

 

Новият брой!

Прочетете още

  • Съдържание
  • 49 TG TV Преглед - завръща се в родния ефир от 8 април
  • 60 Porsche 911 GTS - идеалната среда между Turbo и Carrera S
  • 66 Непреклонните - изцяло женският състав, който ще се бори в 24 часа на Дубай
  • 72 Tesla Model X - дали тази кола променя света?
  • 78 Faraday FF91 - чертае нови модни тенденции или е високотехнологична случайност?
  • 84 Lotus Exige Sport 350 - по стъпките на Бонд и Esprit в италианските Доломити
  • 94 Alfa Romeo Giulia Veloce - завръщане към корените
  • 104 Градски бижута - Hyundai i10, Citroen C3, Suzuki Ignis и VW Up
  • 112 Nissan Navara Double Ca
  • Тестове
  • 08 Lamborghini Aventador S - как едно "S" преобрази Aventador
  • 13 Peugeot 301 - Обновен отвътре и по-красив отвън
  • 14 BMW 530d xDrive - Готови ли сме за бъдещата технология днес?
  • 15 BMW 540i xDrive - Бизнес лимузина със страстно емоционален двигател
  • 16 VW Golf 1.5 TSI Evo - брилянтен нов двигател, по-самоосъзнат и интелигентен автомобил
  • 17 VW Golf GTI - във Volkswagen впечатляващо добре разбират кои са силните страни на GTI
  • 17 VW Golf GTD - категория "ако имаш тази кола, друга не ти трябва"
  • 18 Mazda MX-5 RF - твърд покрив за още по-добро управление
  • 19 Renault Grand Scenic vs Volkswagen Touran - бърз сравнителен тест на 7-местни MPV–та
  • 20 BMW 435d Gran Coupe - покоряваме Европа по пътя към Женева с достъпното Gran Turismo
  • Стартер
  • 28 В съзнанието на Роби Гордън - отиваме в Мексико, за да разберем магическата формула за успешната състезателна серия
  • 32 Citroen C-Aircross - слава на Бога, че Citroen все още прави щури коли
  • 33 Топ 9 хомологационни оръжия
  • 34 Женевска конвенция - шоуто на автомобилния елит
  • 40 Honda NSX - от шедьовъра на Сена до хиперхибрид
  • Гараж
  • 118 BMW X5 3.0d (E70)
  • 120 VW Caravelle
  • 120 Porsche 911 C4S
  • 121 Opel Astra
  • 121 Mercedes-Benz E220d
  • 122 Ford Mustang

Препоръчваме ви!