Тест: Mercedes-Benz E-Class All-Terrain

На Audi Allroad и Volvo Cross Country им беше лесно... досега

Тестове

| 17 Април 2017

1/5

Преди няколко години Mercedes създаде кола, носеща името R63 AMG. Беше пълна лудост – тежък транспортьор на хора с 6,2-литров V8 мотор. Споменавам го единствено за да изразя надежда, че от компанията пак няма да издържат на изкушението и ще сложат туин-турбо V8-цата от Е63 в този автомобил. Би било дяволски яко.    

В този си вид, All-Terrain е една напълно рационална машина. Тя е точно това, което си представяте, че е – висока Е-класа, която е перфектно копие на Audi Allroad и Volvo Cross Country. Налична е с два дизелови двигателя – новият двулитров 4-цилиндров и 3-литровият V6. Жалко, че във Великобритания ще получим единствено втория вариант, защото 220d вади страхотни аргументи в своя полза и неговото присъствие би превърнало All-Terain в истински нов модел, а не плахо изпробване на настроенията.

Задвижването 4Matic 4WD е взето от GLE SUV и е стандартно. Клирънсът е с 29 мм по-висок от обикновеното комби и ако включите режим All-Terrain, въздушното окачване ще ви вдигне с още 20 мм. Съществува и още един режим, който е специално за преодоляване на скални препятствия. Аз карах офроуд през стръмна австрийска гора и мога да ви кажа, че ще бъдете изумени до какви места ще успеете да стигнете.

Сравнително високите гуми с размер 245/45 и по-мекото окачване позволява на колата прекрасна походка на пътя. Не я натискате, защото това няма да й хареса. Тя е тиха и успокояваща. Увереността на All-Terain трудно може да бъде разклатена.

Моделът 350d е великодушен спътник. Интериорът е почти идентичен със стандартната Е-класа, а същото важи и за 640-литровия багажник. Но този автомобил е по-способен и с по-широк репертоар заради протекторите на корпуса и голяма височина спрямо настилката. Отстрани изглежда прекалено като Peugeot 508 RXH за моя вкус, но виждам защо повечето хора биха го харесали. А идването на E63 All-Terrain ще даде ново значение на изречението „не пестете конете“.


Оли Меридж

 

Данни

 

2987 см3, V6 турбодизел, двойно, 257 к.с., 620 Нм

5,0 л/100 км, 156 г/км СО2

0-100 км/ч за 6,5 сек, 250 км/ч

1950 кг

 

Присъда: Mercedes ударно влиза в крак с модата с очаквано внушителни резултати. Предпочитаме тази кола в сравнение с GLE SUV.

 

8/10

Новият брой!

Прочетете още

  • Съдържание
  • 08 Десет неща, които научихме този месец
  • 44 Бързи и Яростни Експо - така празнуваме 10 години
  • 54 Fast & Furious 8
  • 60 Бензин - история за автомобили, любов и рок, разказана от Асен Блатечки
  • 68 Крис Харис кара Bugatti Chiron - от време на време човечеството надскача себе си
  • 82 Човекът, който промени света - Волфганг Дюрхмайер
  • 86 McLaren 720S - новият начин на мислене на хипер-англичаните
  • 94 Новото Discovery - тестван на лимита по път, кал, скали, пясък и сняг
  • 110 BMW M2 в търсене на перфектния път за каране в България
  • 116 The M Meeting - където най-мощната буква на света се претворява в ///Магия...
  • Стартер
  • 24 Дарио Франкити - моят автомобилен живот
  • 25 Най-лошите специални моторспорт доработки
  • 27 Грозната сестра на Bentayga и курс за начинаещи с Apple CarPlay
  • Тестове
  • 28 Alfa Romeo Stelvio - бързо, удобно и практично
  • 34 Honda Civic 1,5 - радикално променена визия и техника, за по-добра кола?
  • 36 Bentley Continental Supersports - повече мощност и повече лукс за перфектното Bentley?
  • 38 Renault Clio 1,2 TCe - по-красив и с правилна комбинация от двигател и кутия
  • 40 VW Golf GTE - дигитализираният Golf вече е в България
  • 42 Mini Countryman - максимум емоции и необикновени предизвикателства
  • 43 Volvo V90 Cross Country - бягство сред природата
  • Гараж
  • 119 VW Caravelle - караме ван в закрит паркинг
  • 120 BMW 530d xDrive Luxury - най-накрая и българският TG гараж има какво да прибере
  • 122 Porsche 911 C4S - перфектната семейна спортна кола и голямото зимно оръжие

Препоръчваме ви!