Тест: Mercedes-Benz E-Class All-Terrain

На Audi Allroad и Volvo Cross Country им беше лесно... досега

Тестове

| 17 Април 2017

1/5

Преди няколко години Mercedes създаде кола, носеща името R63 AMG. Беше пълна лудост – тежък транспортьор на хора с 6,2-литров V8 мотор. Споменавам го единствено за да изразя надежда, че от компанията пак няма да издържат на изкушението и ще сложат туин-турбо V8-цата от Е63 в този автомобил. Би било дяволски яко.    

В този си вид, All-Terrain е една напълно рационална машина. Тя е точно това, което си представяте, че е – висока Е-класа, която е перфектно копие на Audi Allroad и Volvo Cross Country. Налична е с два дизелови двигателя – новият двулитров 4-цилиндров и 3-литровият V6. Жалко, че във Великобритания ще получим единствено втория вариант, защото 220d вади страхотни аргументи в своя полза и неговото присъствие би превърнало All-Terain в истински нов модел, а не плахо изпробване на настроенията.

Задвижването 4Matic 4WD е взето от GLE SUV и е стандартно. Клирънсът е с 29 мм по-висок от обикновеното комби и ако включите режим All-Terrain, въздушното окачване ще ви вдигне с още 20 мм. Съществува и още един режим, който е специално за преодоляване на скални препятствия. Аз карах офроуд през стръмна австрийска гора и мога да ви кажа, че ще бъдете изумени до какви места ще успеете да стигнете.

Сравнително високите гуми с размер 245/45 и по-мекото окачване позволява на колата прекрасна походка на пътя. Не я натискате, защото това няма да й хареса. Тя е тиха и успокояваща. Увереността на All-Terain трудно може да бъде разклатена.

Моделът 350d е великодушен спътник. Интериорът е почти идентичен със стандартната Е-класа, а същото важи и за 640-литровия багажник. Но този автомобил е по-способен и с по-широк репертоар заради протекторите на корпуса и голяма височина спрямо настилката. Отстрани изглежда прекалено като Peugeot 508 RXH за моя вкус, но виждам защо повечето хора биха го харесали. А идването на E63 All-Terrain ще даде ново значение на изречението „не пестете конете“.


Оли Меридж

 

Данни

 

2987 см3, V6 турбодизел, двойно, 257 к.с., 620 Нм

5,0 л/100 км, 156 г/км СО2

0-100 км/ч за 6,5 сек, 250 км/ч

1950 кг

 

Присъда: Mercedes ударно влиза в крак с модата с очаквано внушителни резултати. Предпочитаме тази кола в сравнение с GLE SUV.

 

8/10


Новият брой!

Прочетете още

  • 09 Десет неща, които научихме този месец
  • 46 Ford GT
  • 57 McLaren 720S
  • 68 Моторспортът през 2027
  • 78 AMG GT R срещу 911 GT3 RS срещу BMW M4 GTS
  • 88 Летящата кола
  • 94 Porsche на пистата "Истанбул Парк"
  • 100 Наследството на Aston Martin
  • 108 Фамозното "Премиум Рали"
  • 114 Луда надпревара
  • Стартер
  • 24 Автомобилният живот на Мат Леблан
  • Тестове
  • 28 Alfa Romeo Giulia QV срещу BMW M4 Competition
  • 33 Volkswagen Golf R
  • 34 Opel Insignia
  • 37 BMW X6 xDrive50i
  • 38 Porsche Road Tour 2017
  • 42 Porsche 911 GT3
  • Гараж
  • 119 Citroen C3
  • 120 McLaren 570GT и Aston Martin DB11
  • 122 BMW 530d xDrive Luxury

Препоръчваме ви!