CS ли e най-готиното BMW М4, което можете да си купите?

Карбон, алкантара, ниско тегло и повече сила - перфектната формула за още по-добро М4

Новини

| 19 Април 2017

1/50

BMW са пословични със специалните версии на своите М коли. М3 през годините от самото си създаване е преминавало през десетки ексклузивни вариации, за да донесе на собствениците си още повече способности, индивидуалност и специално усещане - Е30 М3 Sport Evolution, E36 M3 GT, E46 M3 CSL и E92 M3 GTS/CRT са само някой от тези специални модели. Ето, че с М4 BMW не се отклоняват от тази тенденция и след като видяхме няколко шампионски edition-а и М4 GTS, дойде време и за CS версията, която идва, за да запълни празнината между Competition пакета и хардкор GTS модела. По този начин BMW още един път показват желанието си да запълват всяка възможна празнина между своите модели и да предоставят опция за всеки вкус и нужди. Естествено, за допълнителна доза екзотика, M4 CS ще се произвежда в лимитирана серия от автомобили.

Задвижването идва от познатия би-турбо редови шестак, съчетан със седемстепенната М скоростна кутия с два съединителя. Мощността е увеличена до 460 конски сили, а въртящия момент е достигнал 600 Нм, което е съответно с 10 повече за мощността и 50 повече за въртящия момент. Заедно с намаленото тегло, това позволява на специалната М4-ка да ускорява до 100 км/ч за 3,9 секунди, а максималната скорост е ограничена не на 250 км/ч, а на цели 280.

Както можем да очакваме, от М са преработили изцяло окачването, за да постигнат по-добра динамика и са му отделили много време за настройка по северната дъга на Nurburgring, където с новата кола са постигнали забележителното време за обиколка от 7 минути и 38 секунди. Тези постижения се дължат и на сериозните мерки, които са взели за намаляване на теглото. Диетата се е отразила на предния капак, покрива, предния сплитер, задния спойлер, задния дифузор и дори кардана, които са изработени от карбонов композит и се отразяват в общо тегло от едва 1580 килограма.

Интериорът също е подложен на оптимизация на теглото, като дори дръжките на вратите са заменени с текстилни ленти, а самите кори на вратите и средната конзола също са олекотени. Тапицериите са съчетание от алкантара и кожа, като много детайли са с контрастни шевове, а опционалния алкантарен М волан е изработен с маркер на върха и шевове в М цветовете. Седалките също са подложени на диета, тапицирани са в Merino кожа и алкантара, а светещите М лога на облегалките допълват спортното излъчване на M4 CS.

M4 CS може да бъде специфицирано със стандартните M Compound спирачки със сини 4-бутални апарати отпред и 2-бутални отзад или да бъде оборудвано допълнително с керамичните M Carbon ротори със златистите 6-бутални апарати отпред и 4-бутални отзад.

Специално за новия автомобил са създадени нови алуминиеви джанти с DTM дизайн с 10 сепици в цвят Orbit Grey и различен диаметър на двете оси, с размери 9х19 отпред и 10х20 отзад, обути с гуми Michelin с размери 265/35 отпред и 285/30 отзад.

На разположение естествено стандартно е изпускателната система от Competition пакета с 4 80-милиметрови ауспухови накрайника с М логото върху тях.

Ексклузивно за CS се предлагат два нови цвята - San Marino Blue и Lime Rock Grey, като освен тях новата кола ще може да бъде поръчана в Alpine White, Sapphire Black и Frozen Dark Blue II.

В екстериорната визия освен споменатите карбонови елементи се наслаждаваме на създадените ексклузивно за BMW M GmbH задни светлини с иновативна OLED технология с 3D ефект и характерните черти на обновеното М4.

Производството на M4 CS ще започне през юли 2017 като не се уточнява колко бройки ще бъдат създадени, но сме сигурни, че ще бъдат изкупени като топъл хляб, както се случва с всяко специално М3 излязло до сега от ръцете на мюнхенци. Ние обичаме коли с щипка добавена стойност, дух и емоция... Как да не обичаме и CS, като с него М4 става още по-специално и желано?!

Новият брой!

Прочетете още

  • Съдържание
  • 49 TG TV Преглед - завръща се в родния ефир от 8 април
  • 60 Porsche 911 GTS - идеалната среда между Turbo и Carrera S
  • 66 Непреклонните - изцяло женският състав, който ще се бори в 24 часа на Дубай
  • 72 Tesla Model X - дали тази кола променя света?
  • 78 Faraday FF91 - чертае нови модни тенденции или е високотехнологична случайност?
  • 84 Lotus Exige Sport 350 - по стъпките на Бонд и Esprit в италианските Доломити
  • 94 Alfa Romeo Giulia Veloce - завръщане към корените
  • 104 Градски бижута - Hyundai i10, Citroen C3, Suzuki Ignis и VW Up
  • 112 Nissan Navara Double Ca
  • Тестове
  • 08 Lamborghini Aventador S - как едно "S" преобрази Aventador
  • 13 Peugeot 301 - Обновен отвътре и по-красив отвън
  • 14 BMW 530d xDrive - Готови ли сме за бъдещата технология днес?
  • 15 BMW 540i xDrive - Бизнес лимузина със страстно емоционален двигател
  • 16 VW Golf 1.5 TSI Evo - брилянтен нов двигател, по-самоосъзнат и интелигентен автомобил
  • 17 VW Golf GTI - във Volkswagen впечатляващо добре разбират кои са силните страни на GTI
  • 17 VW Golf GTD - категория "ако имаш тази кола, друга не ти трябва"
  • 18 Mazda MX-5 RF - твърд покрив за още по-добро управление
  • 19 Renault Grand Scenic vs Volkswagen Touran - бърз сравнителен тест на 7-местни MPV–та
  • 20 BMW 435d Gran Coupe - покоряваме Европа по пътя към Женева с достъпното Gran Turismo
  • Стартер
  • 28 В съзнанието на Роби Гордън - отиваме в Мексико, за да разберем магическата формула за успешната състезателна серия
  • 32 Citroen C-Aircross - слава на Бога, че Citroen все още прави щури коли
  • 33 Топ 9 хомологационни оръжия
  • 34 Женевска конвенция - шоуто на автомобилния елит
  • 40 Honda NSX - от шедьовъра на Сена до хиперхибрид
  • Гараж
  • 118 BMW X5 3.0d (E70)
  • 120 VW Caravelle
  • 120 Porsche 911 C4S
  • 121 Opel Astra
  • 121 Mercedes-Benz E220d
  • 122 Ford Mustang

Препоръчваме ви!