Audi e-tron Sportback дебютира

Очаква се серийната версия на Audi e-tron Sportback concept да се появи до две години

Новини

| 20 Април 2017

1/14

На изложението в Шанхай беше показан електрическия прототип Audi e-tron Sportback concept. Новият концепт се задвижва с помощта на три електрически мотора, един от които отговаря за предната ос, а другите два са разположени в задната час на колата.

Съгласно разпространената официална информация, сумарната мощ на екологичното возило е 320 кВт (435 к.с.), а във форсиран режим - 370 кВт (503 к.с.). Тази мощност позволява машината да се набира от място до 100 км/ч за 4,5 секунди.

В оборудването на автомобила влизат комплект акумулаторни батерии с капацитет 95 кВт/ч. Заявеният автономен преход съставлява повече от 500 км (310 мили).

Новото екологично ауди има дължина 4,8 метра. Показателите в широчина и височина са 1,98 м и 1,53 м - съответно.

В предната част на Audi e-tron Sportback concept може да се видят стилни тънки фарове със светодиодни технологии. Освен това, прототипът е получил светеща емблема на бранда и достатъчно спортна предна броня. Като цяло, елмобилът има "мускулести" форми, масивни джанти, допълнителна защита на купето и колесните арки, както и оригинално изпълнение на задните габаритни светлини, които се съединяват чрез светеща полоса.

Вместо с обичайните странични огледала, прототипът е обзаведен с видео камери. Тази модерна новост не само помага за по-добър обзор, но и подобрява аеродинамиката, както и понижава нивото на шума в салона. Очаква се серийната версия на Audi e-tron Sportback concept да се появи до две години.





Новият брой!

Прочетете още

  • Съдържание
  • 49 TG TV Преглед - завръща се в родния ефир от 8 април
  • 60 Porsche 911 GTS - идеалната среда между Turbo и Carrera S
  • 66 Непреклонните - изцяло женският състав, който ще се бори в 24 часа на Дубай
  • 72 Tesla Model X - дали тази кола променя света?
  • 78 Faraday FF91 - чертае нови модни тенденции или е високотехнологична случайност?
  • 84 Lotus Exige Sport 350 - по стъпките на Бонд и Esprit в италианските Доломити
  • 94 Alfa Romeo Giulia Veloce - завръщане към корените
  • 104 Градски бижута - Hyundai i10, Citroen C3, Suzuki Ignis и VW Up
  • 112 Nissan Navara Double Ca
  • Тестове
  • 08 Lamborghini Aventador S - как едно "S" преобрази Aventador
  • 13 Peugeot 301 - Обновен отвътре и по-красив отвън
  • 14 BMW 530d xDrive - Готови ли сме за бъдещата технология днес?
  • 15 BMW 540i xDrive - Бизнес лимузина със страстно емоционален двигател
  • 16 VW Golf 1.5 TSI Evo - брилянтен нов двигател, по-самоосъзнат и интелигентен автомобил
  • 17 VW Golf GTI - във Volkswagen впечатляващо добре разбират кои са силните страни на GTI
  • 17 VW Golf GTD - категория "ако имаш тази кола, друга не ти трябва"
  • 18 Mazda MX-5 RF - твърд покрив за още по-добро управление
  • 19 Renault Grand Scenic vs Volkswagen Touran - бърз сравнителен тест на 7-местни MPV–та
  • 20 BMW 435d Gran Coupe - покоряваме Европа по пътя към Женева с достъпното Gran Turismo
  • Стартер
  • 28 В съзнанието на Роби Гордън - отиваме в Мексико, за да разберем магическата формула за успешната състезателна серия
  • 32 Citroen C-Aircross - слава на Бога, че Citroen все още прави щури коли
  • 33 Топ 9 хомологационни оръжия
  • 34 Женевска конвенция - шоуто на автомобилния елит
  • 40 Honda NSX - от шедьовъра на Сена до хиперхибрид
  • Гараж
  • 118 BMW X5 3.0d (E70)
  • 120 VW Caravelle
  • 120 Porsche 911 C4S
  • 121 Opel Astra
  • 121 Mercedes-Benz E220d
  • 122 Ford Mustang

Препоръчваме ви!