Предстоят нови избори в БФАС на 10 юни

Появиха се нови обвинения за изразходване на средства срещу ръководството

Новини

| 20 Април 2017

Не изминаха и две години от редовната на работа на новото ръководство на БФАС и вече има насрочена дата за избори. На 10 юни клубовете в Българската федерация по автомобилен спорт ще трябва отново да изберат председател и управителен съвет, който да смени настоящия, от който не остана много. Оставките си преди седмици връчиха Стефан Драганов, Христо Стоилов и Антон Антонов. След напрежение на последното заседание на УС е обсъждана и оставка на Калоян Станчев, но самият той не е подавал такава в писмен вариант. „Не съм подавал официално оставка и не смятам да го правя, защото предстоят избори на 10 юни“, коментира Станчев.  

В същото време Стефан Драганов входира писмо в БФАС с въпроси към председателя Владимир Илиев за „непрозрачно разпределяне, с което действие единственото логично обяснение е, че по този начин ще се „купува” лоялност от клубове организатори за предстоящия избор“. Драганов има предвид средствата по договора със Спортния тотализатор и вероятно разплащане от него към провелото се планинско състезание „Валерий Великов“ в Шумен. Драганов желае Владимир Илиев да разкрие подробностите по контракта, както и дали се дължат неустойки в определени случаи, както и дали има изпратен подправен протокол от заседание на УС към Христо Стоилов. „Не мога да коментира договорът със Спортния тотализатор публично, защото в него има конфиденциални текстове, които касаят федерацията и тотализатора. Също така г-н Драганов ще получи своите отговори по определения път, защото е сезирал прокурор срещу нас и вече с него ще комуникираме по съдебен път. Категорично заявявам, че няма изпратен подправен протокол от заседание на УС към Христо Стоилов“, обясни Владимир Илиев.   

 

Поддалите оставка се съмняват дали част от средствата на тотализатора, които са около 100 000 лв., ще бъдат използвани за „купуване на изборите“, като се разпределят към точно определени клубове при положение, че УС е взел решение за момента да не се ползват суми докато не се реши точно схемата, по които да се разпределят. В предходни писма те се обявиха срещу начина на вземане на решения на Владимир Илиев и неговият заместник Александър Ковачев. Също така имат съмнение, че БФАС иска да закупи времеизмервателна техника от Чехия на стойност над 100 000 лв., която ще се използва от частните състезания по офроуд на Ковачев. За момента техниката не е купена. Ковачев заедно със своя екип осигури преди месец времеизмерването на рали Сафари в Кения, като бе обвинен, че ползва техника от БФАС. Официални документи за пълната времеизмервателна техника на БФАС, закупена още преди 6 години, обаче няма.  

 

Владимир Илиев бе избран за председател на БФАС през 2014, заменяйки Радослав Козлеков на поста. Веднага срещу избора му бе внесен иск за нередовност, който се проточи повече от година и половина. Същият иск срещу бе внесен и срещу Козлеков след избора му на извънредните избори, сменили предходния председател Александър Александров, който бе първият от управлението след 35-годишното ръководство на покойния вече Георги Янакиев. За момента не е ясно дали Владимир Илиев ще се кандидатира за нов мандат или дали ще бъде издигнат като кандидатура от някой от клубовете. Също така няма друг, който официално да е заявил желание да се кандидатира. Преди година Илиев си подаде оставка устно по време на Общото събрание на БФАС, която не бе приета от клубовете. Също така предходното ръководство на Радослав Козлеков бе освободено от всякаква отговорност по време на управлението си. 

Новият брой!

Прочетете още

  • Съдържание
  • 49 TG TV Преглед - завръща се в родния ефир от 8 април
  • 60 Porsche 911 GTS - идеалната среда между Turbo и Carrera S
  • 66 Непреклонните - изцяло женският състав, който ще се бори в 24 часа на Дубай
  • 72 Tesla Model X - дали тази кола променя света?
  • 78 Faraday FF91 - чертае нови модни тенденции или е високотехнологична случайност?
  • 84 Lotus Exige Sport 350 - по стъпките на Бонд и Esprit в италианските Доломити
  • 94 Alfa Romeo Giulia Veloce - завръщане към корените
  • 104 Градски бижута - Hyundai i10, Citroen C3, Suzuki Ignis и VW Up
  • 112 Nissan Navara Double Ca
  • Тестове
  • 08 Lamborghini Aventador S - как едно "S" преобрази Aventador
  • 13 Peugeot 301 - Обновен отвътре и по-красив отвън
  • 14 BMW 530d xDrive - Готови ли сме за бъдещата технология днес?
  • 15 BMW 540i xDrive - Бизнес лимузина със страстно емоционален двигател
  • 16 VW Golf 1.5 TSI Evo - брилянтен нов двигател, по-самоосъзнат и интелигентен автомобил
  • 17 VW Golf GTI - във Volkswagen впечатляващо добре разбират кои са силните страни на GTI
  • 17 VW Golf GTD - категория "ако имаш тази кола, друга не ти трябва"
  • 18 Mazda MX-5 RF - твърд покрив за още по-добро управление
  • 19 Renault Grand Scenic vs Volkswagen Touran - бърз сравнителен тест на 7-местни MPV–та
  • 20 BMW 435d Gran Coupe - покоряваме Европа по пътя към Женева с достъпното Gran Turismo
  • Стартер
  • 28 В съзнанието на Роби Гордън - отиваме в Мексико, за да разберем магическата формула за успешната състезателна серия
  • 32 Citroen C-Aircross - слава на Бога, че Citroen все още прави щури коли
  • 33 Топ 9 хомологационни оръжия
  • 34 Женевска конвенция - шоуто на автомобилния елит
  • 40 Honda NSX - от шедьовъра на Сена до хиперхибрид
  • Гараж
  • 118 BMW X5 3.0d (E70)
  • 120 VW Caravelle
  • 120 Porsche 911 C4S
  • 121 Opel Astra
  • 121 Mercedes-Benz E220d
  • 122 Ford Mustang

Препоръчваме ви!