Audi R8 почти събра 15 човека

Това е бройката хора, нужни, за да извадят човек, страдащ от херния

Галерии и видео

| 27 Май 2014

1/7

Лоша комбинация е боб яхния с кисело зеле. Лоша комбинация е зелени джанки с вода. Лоша комбинация е оранжева шапка със зелена тениска, кафяв пуловер, сини панталони и електрикови обувки. Лоша комбинация е спортна кола с газова бутилка.

Когато става въпрос за дискова херния и Audi R8, нещата са малко по-различни. Никой здравомислещ човек не иска да има херния, но за съжаление се случва, това не е личен избор.

Точно такъв е сценарият на случката, разиграла се на 17 април в Монте Карло. Служител от хотел „Париж“ не могъл да излезе от уникално Audi R8, тунинговано от Prior Design. На помощ била извикана Бърза помощ.

Ето как от Prior Design описват случката: “Служител на хотела, намиращ се на шофьорското място и страдащ от дискова херния, не можа да излезе от колата в резултат на травмата си. За да го извадят, около шестима полицаи и осем парамедици “щурмуваха” автомобила. Това доведе до повреди в интериора, за който са използвани карбон, Алкантара и най-фината напа кожа”.

От Prior Design твърдят, че спасителната операция е причинила повреди за 10 000 евро. Сума, която от дизайнерското студио искат да бъде покрита от хотела. От друга страна, хотел „Париж“ отрича повредите да са по тяхна вина.

От Prior Design казват още, че изрично са предупредили, че не искат никой да се качва в колата, но пък политиката на хотела забранява собствениците сами да паркират колите си в паркинга на хотела.

Кой крив, кой прав, важното е човекът да се оправи...

Коментари добави коментар »

#1

дасф

28.05.2014 | 02:16

Човека се измъчил, те пак за пари говорят :D

 

Новият брой!

Прочетете още

  • Съдържание
  • 49 TG TV Преглед - завръща се в родния ефир от 8 април
  • 60 Porsche 911 GTS - идеалната среда между Turbo и Carrera S
  • 66 Непреклонните - изцяло женският състав, който ще се бори в 24 часа на Дубай
  • 72 Tesla Model X - дали тази кола променя света?
  • 78 Faraday FF91 - чертае нови модни тенденции или е високотехнологична случайност?
  • 84 Lotus Exige Sport 350 - по стъпките на Бонд и Esprit в италианските Доломити
  • 94 Alfa Romeo Giulia Veloce - завръщане към корените
  • 104 Градски бижута - Hyundai i10, Citroen C3, Suzuki Ignis и VW Up
  • 112 Nissan Navara Double Ca
  • Тестове
  • 08 Lamborghini Aventador S - как едно "S" преобрази Aventador
  • 13 Peugeot 301 - Обновен отвътре и по-красив отвън
  • 14 BMW 530d xDrive - Готови ли сме за бъдещата технология днес?
  • 15 BMW 540i xDrive - Бизнес лимузина със страстно емоционален двигател
  • 16 VW Golf 1.5 TSI Evo - брилянтен нов двигател, по-самоосъзнат и интелигентен автомобил
  • 17 VW Golf GTI - във Volkswagen впечатляващо добре разбират кои са силните страни на GTI
  • 17 VW Golf GTD - категория "ако имаш тази кола, друга не ти трябва"
  • 18 Mazda MX-5 RF - твърд покрив за още по-добро управление
  • 19 Renault Grand Scenic vs Volkswagen Touran - бърз сравнителен тест на 7-местни MPV–та
  • 20 BMW 435d Gran Coupe - покоряваме Европа по пътя към Женева с достъпното Gran Turismo
  • Стартер
  • 28 В съзнанието на Роби Гордън - отиваме в Мексико, за да разберем магическата формула за успешната състезателна серия
  • 32 Citroen C-Aircross - слава на Бога, че Citroen все още прави щури коли
  • 33 Топ 9 хомологационни оръжия
  • 34 Женевска конвенция - шоуто на автомобилния елит
  • 40 Honda NSX - от шедьовъра на Сена до хиперхибрид
  • Гараж
  • 118 BMW X5 3.0d (E70)
  • 120 VW Caravelle
  • 120 Porsche 911 C4S
  • 121 Opel Astra
  • 121 Mercedes-Benz E220d
  • 122 Ford Mustang

Препоръчваме ви!