Audi R8 почти събра 15 човека

Това е бройката хора, нужни, за да извадят човек, страдащ от херния

Галерии и видео

| 27 Май 2014

1/7

Лоша комбинация е боб яхния с кисело зеле. Лоша комбинация е зелени джанки с вода. Лоша комбинация е оранжева шапка със зелена тениска, кафяв пуловер, сини панталони и електрикови обувки. Лоша комбинация е спортна кола с газова бутилка.

Когато става въпрос за дискова херния и Audi R8, нещата са малко по-различни. Никой здравомислещ човек не иска да има херния, но за съжаление се случва, това не е личен избор.

Точно такъв е сценарият на случката, разиграла се на 17 април в Монте Карло. Служител от хотел „Париж“ не могъл да излезе от уникално Audi R8, тунинговано от Prior Design. На помощ била извикана Бърза помощ.

Ето как от Prior Design описват случката: “Служител на хотела, намиращ се на шофьорското място и страдащ от дискова херния, не можа да излезе от колата в резултат на травмата си. За да го извадят, около шестима полицаи и осем парамедици “щурмуваха” автомобила. Това доведе до повреди в интериора, за който са използвани карбон, Алкантара и най-фината напа кожа”.

От Prior Design твърдят, че спасителната операция е причинила повреди за 10 000 евро. Сума, която от дизайнерското студио искат да бъде покрита от хотела. От друга страна, хотел „Париж“ отрича повредите да са по тяхна вина.

От Prior Design казват още, че изрично са предупредили, че не искат никой да се качва в колата, но пък политиката на хотела забранява собствениците сами да паркират колите си в паркинга на хотела.

Кой крив, кой прав, важното е човекът да се оправи...

Коментари добави коментар »

#1

дасф

28.05.2014 | 02:16

Човека се измъчил, те пак за пари говорят :D

 

Новият брой!

Прочетете още

  • 50 Ford GT - историята на новата ракета, която се превърна от скица в реален автомобил и вече има победа в Льо Ман.
  • 62 Бързаме за премиерата на новата Fiesta със... стара Fiesta
  • 68 Lexus LC Coupe - сила срещу разум в две напълно различни разновидности
  • 74 Вървим по пътя на световен рекорд за скорост от преди 50 години... с Jaguar F-Type в цвят "Bluebird K7"
  • 81 Поговорихме си с Дженсън Бътън преди последното му състезание във F1
  • 86 Прибираме Bentley Bentayga от Марбеля в Испания, като се борим с показанията на бордкомпютъра
  • 92 Япония и Германия в търсене на правилната рецепта за як кросоувър - SUV тест на супер минита
  • 100 Време за бира - 28-часово пътуване от Атланта до Тексас с Trans Am със 717 конски сили, за да се снабдим с бира
  • 110 Светец срещу грешник - Чистото бъдеще на Volkswagen срещу злодеите на Honda
  • Тестове
  • 08 Mercedes-AMG E63S
  • 14 Nissan Micra IG-T 90 Tekna
  • 16 Lotus Exige Sport 380
  • 17 Renault Twingo GT
  • 18 Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde
  • 24 Mercedes-Benz GLC 220d Coupe
  • 26 AUDI TT RS срещу BMW M2
  • Стартер
  • 30 Смахнатият професор - представяме ви Биси Езериоха, който прави коли с над 1000 к.с.
  • 36 Шест неща, които трябва да знаете за Mercedes E-Class Coupe
  • 38 Opel рестартира Insignia, ние одобряваме
  • 39 В кокпита на Porsche 911 RSR
  • 40 Най-бързите Ferrari-та на Фиорано
  • 41 Един ден от живота на Рафаеле де Симоне, който тества Ferrari-та
  • 42 Прогрес рапорт - Еволюцията на Audi RS6 в среща на три генерации на могъщото комби
  • 44 Discovery V готово за старт - пробваме готовата версия преди да влезе в производство
  • 48 Книги за масичката за кафе - четива, които разкриват автомобилни страсти
  • Гараж
  • 118 Porsche 911 C4S - слагаме нови ботуши на зимното ни оръжие
  • 119 VW Carabelle - правим семейно пътуване с много пътници, багаж и други неща
  • 120 Ford Focus RS - снимачна кола в търсене на най-добрата снимка в Сноудония
  • 122 Mazda CX-3 - обобщаваме пазара на малките кросоувъри, преди да решим дали този е най-добрия

Препоръчваме ви!