BMW Z4 получи зелена светлина

P90306364_highRes_bmw-z4-predrive-06-2
P90306366_highRes_bmw-z4-predrive-06-2
P90306348_highRes_bmw-z4-predrive-06-2
P90306353_highRes_bmw-z4-predrive-06-2
P90306347_highRes_bmw-z4-predrive-06-2
P90306341_highRes_bmw-z4-predrive-06-2
P90306358_highRes_bmw-z4-predrive-06-2
P90306368_highRes_bmw-z4-predrive-06-2
P90306362_highRes_bmw-z4-predrive-06-2
P90306332_highRes_bmw-z4-predrive-06-2
P90306351_highRes_bmw-z4-predrive-06-2
P90306340_highRes_bmw-z4-predrive-06-2
P90306345_highRes_bmw-z4-predrive-06-2
P90306359_highRes_bmw-z4-predrive-06-2
P90306331_highRes_bmw-z4-predrive-06-2
P90306337_highRes_bmw-z4-predrive-06-2
P90306355_highRes_bmw-z4-predrive-06-2
P90306365_highRes_bmw-z4-predrive-06-2
P90306334_highRes_bmw-z4-predrive-06-2
P90306357_highRes_bmw-z4-predrive-06-2
P90306342_highRes_bmw-z4-predrive-06-2
P90306363_highRes_bmw-z4-predrive-06-2
P90306342_highRes_bmw-z4-predrive-06-2
P90306338_highRes_bmw-z4-predrive-06-2
P90306361_highRes_bmw-z4-predrive-06-2
P90306333_highRes_bmw-z4-predrive-06-2
P90306350_highRes_bmw-z4-predrive-06-2
P90306352_highRes_bmw-z4-predrive-06-2
P90306330_highRes_bmw-z4-predrive-06-2
P90306336_highRes_bmw-z4-predrive-06-2
P90306346_highRes_bmw-z4-predrive-06-2
P90306354_highRes_bmw-z4-predrive-06-2
P90306343_highRes_bmw-z4-predrive-06-2
P90306367_highRes_bmw-z4-predrive-06-2
P90306360_highRes_bmw-z4-predrive-06-2
P90306339_highRes_bmw-z4-predrive-06-2
P90306329_highRes_bmw-z4-predrive-06-2
P90306344_highRes_bmw-z4-predrive-06-2
P90306349_highRes_bmw-z4-predrive-06-2
P90306335_highRes_bmw-z4-predrive-06-2
P90306356_highRes_bmw-z4-predrive-06-2
P90306327_highRes_bmw-z4-predrive-06-2
P90306328_highRes_bmw-z4-predrive-06-2

Новото поколение BMW Z4 получи зелена светлина за производство. В момента прототипи на новият роудстър се тестват на полигона в Мирамас, Южна Франция.
Сесиите са фокусирани върху фините настройки на всички системи на задвижването и окачването, които създават предпоставките за спортното изживяване при шофиране на новото BMW Z4.

BMW Z4 споделя една и съща платформа с новата Toyota Supra. Автомобилът разполага с екстремно мощен нов редови шестцилиндров двигател, сниженото спортно окачване с амортисьори с електронно управление, новоразработеното предно окачване, М алуминиевите джанти с гуми с различен размер на предната и задната ос, М спортната спирачна система и блокаж на задния диференциал с електронно управление създават цялостен пакет, с който BMW M Performance моделът поставя нови стандарти по отношение на радостта от шофирането в сегмента на роудстърите.

„Автомобилната концепция на новото BMW Z4 е насочена последователно към пъргавина и динамика на управлението“, казва Йос ван Ас, ръководител на отдел Развой на окачването. „Високата устойчивост на каросерията срещу усукване и много стегнатото свързване на окачването създават идеалните предпоставки за настройки, които осигуряват динамичните качества на истински спортен автомобил по отношение на прецизността на кормилното управление и надлъжното и страничното ускорение.

На тестовия полигон в Мирамас, както и на Нюрбургринг новото BMW Z4 има перфектните условия да докаже своя потенциал по отношение на динамиката на управлението. Това съоръжение, което от над 30 години се ползва за разработване и изпитания на нови модели, включва дълъг асфалтов овал и магистрален пръстен за високоскоростни тестове, слаломни серпентини и кръгови движения, както и участъци за оценка на управляемостта и кръгови писти с най-различни пътни настилки. Там до най-дребните детайли се анализира и оптимизира поведението на роудстъра при ускорение, завиване и спиране. По кръговата писта, която се ползва за тестове и от BMW Motorsport, се правят финалните настройки на Адаптивното М окачване по отнощение на взаимодействието му с управлявания блокаж на задния диференциал.

В рамките на тестове новото BMW Z4 демонстрира ясно, че новият модел на роудстъра осигурява осезаемо повишаване на спортния дух. Свързаният със смяната на поколенията напредък, който е постигнат без понижаване на комфорта, проличава най-вече по отношение на пъргавата управляемост, спонтанността и прецизността при промяна на посоката, както и динамичното ускорение на излизане от завои.

Be the first to comment

Leave a Reply

E-mail адресът Ви няма да бъде публикуван


*