Bridgestone пусна нова адвенчър и туринг гума

2018_BSEU_MAROCCO_A41_Detail-3
2018_BSEU_MAROCCO_A41_Action-9
2018_BSEU_MAROCCO_A41_Action-3
2018_BSEU_MAROCCO_A41_Action-11
2018_BSEU_MAROCCO_A41_Action-16
2018_BSEU_MAROCCO_A41_Action-13
2018_BSEU_MAROCCO_A41_Action-17
2018_BSEU_MAROCCO_A41_Action-2
2018_BSEU_MAROCCO_A41_Action-15
2018_BSEU_MAROCCO_A41_Action-7
2018_BSEU_MAROCCO_A41_Action-5

С началото на мото сезона Bridgestone зарадва феновете на андвенчър моторите и пусна Battlax Adventure A41. Продуктът осигурява високо ниво на сцепление с влажна повърхност и управление благодарение на технологията на Bridgestone с трислойна композиция на протектора отпред и отзад. Тя осигурява баланс на динамика и износване, както и конструкция cap and base в рамото на гумата, което подобрява стабилността при завиване.

Новата смес на Bridgestone, осигуряваща по-добро сцепление при ниски температури и влажни условия, се съчетава с шарката на протектора, проектирана с по-голямо съотношение в полза на каналите в областта на рамото, за подобряване на оттичането на вода. Дизайнът с големи блокове осигурява необходимата устойчивост във високоскоростни прави отсечки и стабилност при завиване.

Вътрешните тестове показват на мотоциклетистите какво могат да направят А41 за тях при неблагоприятни условия: Времето за обиколка по мокрите маршрути на Bridgestone е до 8% по-бързо от предшественика A40.

В допълнение, големият контакт (5% по-голям от A40) води до по-голямо и по-равномерно разпределение на налягането, което спомага за по-добро сцепление както на мокро, така и на сухо, със същия дълъг живот на износване.

Battlax Adventure A41 се предлага с пълна гама от 7 предни гуми и 9 размера на задните гуми за мотоциклети.

Другият нов продукт Battlax Sport Touring T31 комбинация от високо ниво на безопасност и динамика. Работейки върху сместа на каучука, Bridgestone използва най-новата си нанотехнология, която работи на молекулярно ниво, за да подобри дисперсията на силициевия двуокис в каучуковата смес. Това увеличава гъвкавостта на гумата, която подобрява усещането за контакт с повърхността и подобрява сцеплението при мокра настилка и ниски температури.

Задната гума се отличава с трислоен протектор в конфигурацията на cap and base конструкция, осигурявайки идеален баланс между сцепление и стабилност при завиване.

Дизайнът на протектора T31 е проектиран с по-високо съотношение в полза на каналите в областта на раменете, за по-голямо оттичане на водата и намалено съотношение в централната зона на задния протектор, за да се поддържа добра стабилност при висока скорост. Контактното петно е с до 7% по-голямо, от изправен до пълен наклон чист ъгъл, създавайки по-голяма теглителна сила за по-уверено завиване.

Тестовете на Bridgestone потвърждават, че T31 има по-висок коефициент на сцепление при мокри условия от предшественика си, записвайки 3% по-бързи обиколки на мокра писта.[2] Целият комплект T31 е разработен, без да се жертва нито едно от качествата на предшественика му.

Нико Тай, ръководител на европейския сектор „Мотоциклети“, Bridgestone Европа обобщава: „Новият Battlax T31 е идеалният партньор за мотоциклетистите, които искат да върнат спортното усещане в туринг сегмента. С отличното си сцепление с влажна повърхност и чувство за контакт, T31 дава пълна увереност на мотоциклетистите.“

Battlax Sport Touring T31 се предлага в 8 размера на предните гуми и 9 размера на задните гуми в стандартна конструкция, плюс 2 предни и 3 задни размера в усилена GT версия.